Royal canin

.

Mitä mieltä olette Royal caninista? onko siinä viljaa tai muuta, mikä vois aiheuttaa allergiaa?

10

237

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------fdddr

muistaakseni tai on ainakin aiemmin sisältänyt viljaa ja aiheuttanut allergiaa.

• : ))

Royal Canin on riistofirma, montakin parempaa merkkiä on ja vielä halvemmalla! Esim. Brit Care, Orijen ja Acana. Jotkut RC:stä sisältää viljaa ja myös vaarallista BHA:ta. BHA:n haitoista voi lukea netistä.

• .
        : )) kirjoitti:

Royal Canin on riistofirma, montakin parempaa merkkiä on ja vielä halvemmalla! Esim. Brit Care, Orijen ja Acana. Jotkut RC:stä sisältää viljaa ja myös vaarallista BHA:ta. BHA:n haitoista voi lukea netistä.

Mistä tuon merkkisiä ruokia saa? täällä eläin kaupassa ei myydä muuta kuin royal caninia. :/

• zooplussasta saa
        . kirjoitti:

Mistä tuon merkkisiä ruokia saa? täällä eläin kaupassa ei myydä muuta kuin royal caninia. :/

Aika kumma eläinkauppa, jos ei kissoille ole tarjolla muuta kuin Royal Caninia. Eikö ole edes Hill'siä?

• kisut tykkää :)
        . kirjoitti:

On hyvä, edullinen ja luotettava nettikauppa. Voi maksaa myös pankkisiirrolla jos ei halua luottokorttia käyttää ja ruuat tulevat postista kotiovelle kannettuna. Esim. Orijen-ruoka on melko samanhintaista kuin Royal Canin (postikuluineen), n. 15% halvempaakin (ja ensimmäistä kertaa tarvii säännöstellä kuivaruuan määrää kun kaksi kisuani söisivät sitä niin mahottomasti..). Lisäksi asioiminen Zooplussan nettikaupassa kerryttää Zooplussan omaa bonustiliä, jolloin saat muutaman ostoksen jalkeen jotakin kivaa ilmaiseksi (tosin bonuslahjat nyt eivät ole mitään huippuhienoja ja valinnanvaraa aika vähän, mutta todella todella monen tilauksen jälkeen sieltä saa esim. kissojenraapimispuun). Mutta mielestäni hyvä systeemi :) Kannattaa tilata sieltä! :)

• .-.

Aivan syvältä, sanon ihan rehellisesti. Menin kerran sellaiseen kiertävään Royal Canin-rekkaan ja kerroin pissavaivaisesta rakkaasta kissastani ja miten minua on ohjeistettu, että viljaton, sokeriton yms yms raksu käy jos sitä ei anna paljoa. Minut kirjaimellisesti naurettiin ulos sieltä ja sanottiin, että kissan KUULUU syödä myös viljaa ja sitä myös löytyy heidän kaikista tuotteistaan. Valitettavasti, ikinä en tule ostamaan Royal Caninia.

• .-.

Ja lisäys vielä, Applaws raksuissa on 80% lihaa, se maistuu mun kissalapsilleni mainiosti :)

• .
        .-. kirjoitti:

Ja lisäys vielä, Applaws raksuissa on 80% lihaa, se maistuu mun kissalapsilleni mainiosti :)

monesti oon kysyny ja käyny katsomassa, muttei ole muuta ku royal caninia. pitää varmaan rueta kiertämään lähipaikkojen eläinkaupat läpi. en halua, että pikkusen pitää huonoa ruokaa syödä!

• 4¨22

ilmestyy viestejä joissa dissataan Royal Canin ruokia. Miksiköhän?

Omat kissat ovat yli 10v syöneet ko. firman ruokia ja terveinä ovat pysyneet pennuista vanhuksiin. En halua mainostaa mitään ruokamerkkiä, mutta pistää ihmettelemään tuo toistuva panettelu!

• .-.

Puhun vain omasta kokemuksestani, mitä mulle on käynyt. Ei tuollaisen jälkeen halua ostaa kyseisen firman tuotteita, oli ne sitten hyviä tai ei. Siitä en tiedä, miksi muut sitten sitä haukkuvat. Ehkä se ruoka sopii kissoillesi, mutta ei toisten kissoille. Kuka tietää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4768
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      402
      1462
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1088
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      942
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      938
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe