Jo vuosia sitten sanoin silloiselle miehelle, että katson palloa kun Paraguai ja Uruguai pelaavat vastakkain. Minua valistettiin ettei se ole mahollista kun ovat eri lohkoissa.
Mutta olis se kaikkien suomalaisten ja eurooppalaisten elämän kannalta tärkeä tietää kumpi on kovempi.
Unelmafinaali
ootellaaan
3
132
Vastaukset
- Tauno Tampio
jokueita molemmat pelaavat 0-0 tasapelin tietäähän sen.
Saksa - Argentiina olisi finaali pelinä kiinnostava. Ryhdikäs euroopan edustaja filmaavia etulamerikkalaisia kouluttamassa.- Heil !
malliin !
- unelmasi...
Pelin näet jo lauantaina. Eivät voi olla finaalissa vastakkain toinen tippuu ja itkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995