Joku finninaamateini oli tehnyt rantuja hattuvaaran tiellä.... Nooh.. kun tulee syksyllä ensimmäiset liukkaat, voimme ehkä käydä ihastelemassa tämän tämän taliaivon romukasaa jokun tolpan tai liikennepylvään juuressa, tai jossakin ojan poskessa?
Joku finninaama
3
309
Vastaukset
- pösilöt
asiaa, mutta mutta...en voi kuin ihmetellä!!! Jumalauta, eikö lieksalaiset osaa edes kirjoittaa, tulee ihan sikana kirj.virh. ja PALJON!!!! Menkää helvetissä käymään ne ala-asteet uudelleen niin monta kertaa, että saatte edes jonkinmoisen sivistyksen, hävetkää saatana aikuiset ihmiset.
no mieti nyt ite, jos näkisit kumin jälet tiessä niin alkas sullakin kirjoitus virheitä tulemaan´..
- Roustoville
Ihan on kuule melekkein kuuskymmenvuotias ukon käppyrä. Kävin vaen uuvvella Mustangilla enttissii savotapaekkoja kahtelemassa pitkästä aekkoo, kun lopulttaa saen ostettuu sen Mustankin, misttee oun ikän huavveillu. Ku ei tarvihe hipastakkaa kaasupolinta, nii männöö ku sutta karkkuun, on siinä semmone aato.
Siitä oekkeinkirjutuksesta ei sitten pijä tulla mulle änisemmään, minä ossoon ja oun osanna kirjuttoo jo kansakoolussa paremmin kun mitä opettajat ite. Lukemmaannii opin jo kolomen ikäsenä ja hiihtommaan samalla kerttoo, nii ja vastalla kylypemmään ja hevosen valjastammaan ja ....... Mitä vielä? Näkemmiin vähäks aekkoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532464Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖312114Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt821723Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3071594Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle181456- 1411339
- 701157
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231028Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111013Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.131000