kiikariapuva

Lappiin hurahtanut

Hei kaikille kokeneille luontoa kiikaroiville

Olen lähdössä syksyllä Lappiin patikoimaan ja haluaisin ostaa mukaan reppuun pienen ja näppärän ja kevyen kiikarin joka pitäisi olla sellainen jolla näkee tosi tarkasti ja joka olisi kuitenkin huokea.
Kuka keksis auttaa mua tällaisessa ongelmassa ja missä Hesassa olisi sellainen liike josta voisin sellaista käydä katselemassa.
Kiitollinen olisin tiedoista.

5

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lintukiikari
      • trsytryerter

www.fotofennica.fi

• Lintumies.

Tässä yksi malli
      http://www.telefoto.fi/index.php?open=6796&selected=65455
      Itse olen oppinut arvostamaan keveyttä ja pientä taskuun sopivaa kiikaria vaikka omistan myös kalliimman 10x42 kattoprismakiikarin h.n 600e. Helpommin tulee pikkukiikari sujautettua taskuun jossa se kulkee huomaamattomasti.

• monokkeli10

ei kannata ainakaan kaikkein halvinta ostaa ja kannattaa ostaa niin että voi tiirailla kokeeksi ettei käy niinkuin mulle, ostin halvahkon kiikarin hieman kuten sian säkissä, kas kummaa vaikka näössäni ei ole vikaa kovin pahastikaan niin ostamani kiikarin säädöt eivät riitä vastaamaan silmiäni, 20 vuotta vanha kiikarini kyllä toimii säätöjensä puolesta.

• 9

Kerran tuli jenkeissä käydessä ostettua Bushnellin 10X25 vesitiivis kattoprisma 40 taalalla. Ei ollut edes tuon hinnan arvoinen. Samaan aikaan Suomessa hinta oli moninkertainen. Kuva oli yksinkertaisesti pehmeä. Joskus ostin Partioaitasta vajaalla sadalla eurolla Tunturihaukka-kattoprisman. Mielestäni tuo oli ihan asiallinen laite. Nyt on käytössä Leican 10x25, joka saa riittää loppuiäksi satunnaisessa käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9688
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      176
      5452
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5065
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      65
      4737
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      188
      2250
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2165
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      300
      1789
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1498
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      15