Eli oon 14- vuotias tyttö ja mua kiinnostais näyttelijän ammatti, niin ajattelin sitten ruveta harrastamaan teatterikerhoo, mutta en löytäny oikein googlesta kunnolla. Niin tietäiskö joku jtn. teatterikerhoo kuopion lähettyvillä tai siilinjärven lähettyvillä??
TEATTERIKERHO KUOPIOSTA/SIILINJÄRVELTÄ
3
1031
Vastaukset
- .
Ja sitten vielä, että mistä vosi tietää, että onko musta näyttelijäks? Ja enkä nyt ole sellanen, että "Tahdon tvtähdeks ihquu" vaan siis ihan teattereihinkin haluaisin näyttelemään. Mutta mistä tiedän onko minulla edes mahdollisuuksia päästä näyttelijäksi?
- Teatterilainen
Siilinjärveltä löytyy Vivates ja Siilinjärven Teatteri, joista jälkimmäinen tuottaa ainakin yhden kesäteatterinäytelmän vuosittain: http://www.siilinjarventeatteri.net/
Mukaan pääsee ottamalla rohkeasti yhteyttä www-sivuilta löytyviin yhteyshenkilöihin.
- nainen opastaa
lähimpään harrastelijateatteriin mukaan, haet ilmaisutaidon lukioon Minna Canthin lukioon tms...
varsinaisia kerhoja ei taida olla, lukuunottamatta nuorten teatteripajoja jotka on hieman vanhemmille kuin sinä, äläkä nyt jonkun pajan takia jätä hakeutumatta kouluun yläasteen jälkeen. Noi on sellaisille jotka vasta miettii mitä tahtovat tehdä ja kenties muitakin ongelmia..
http://www.nuortentyopajat.kuopio.fi/teatteripaja.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1249134Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3166964Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005990- 1523890
Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.803273Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271- 1802596
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286