sonyko dsc-hx5?

kameraostaja

olen aikeissa ostaa trevelzoomikameraa. onko muut ostaneet hiljattain jotain seuraavista? eli kommentteja vaan tulemaan.

valinta kolmen välillä. fuji selkeästi halvin, canonissa isoin zoomi ja sonyssä paras video ja kenties nopein kuvaus CMOS kennon myötä.

FUJI FinePix JZ500 (hinta n.180€, 10x zoom, HD video, hyvä tuo autosäätötila olosuhteille)
Canon PowerShot 210 IS (hinta n280€, 14x zoom, HD video)
Sony DSC-HX5 (hinta n315€, 10x zoom, full HD video, gps, kuvanlaatua kehuttu, panoraama, sarjakuvaus)

1

1103

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ip

Itse mietin aluksi vielä Panasonic TZ10:ä mutta joku tossa Sonyssa vetosi...ja aikani tutkittua molempia hommasin tuon Sonyn. En ole kyllä katunut. Kamera on mielestäni todella nopea ja laadukkaan oloinen kaikin puolin. Videolaatu ylitti jopa odotukseni ja äänikin välttää ihan mukavasti. Laitteessa paljon kivoja erikoisominaisuuksia jotka tuntuvat toimivan kuten luvattu. Akkukin kestää hyvin...kannattaa vain ottaa GPS pois päältä jos liikkuu ihan omilla kulmilla koska vie akkua n.25 % lisää ja turha tutuissa paikoissa. Kun vielä SD korttikin käy nykyään Sonyyn ni ei tarvii ihmetellä niitten Memory stickkien kaa. Ovat pikkusen hintavia. Ostin ite 16 gigan kortin ja sinne mahtuu videotakin aivan tarpeeksi...full HD 160 min ja 1280x780 360 min....riittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      97
      1645
    2. 72
      1264
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1242
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      278
      1026
    5. 95
      939
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      44
      937
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      81
      802
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      787
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      763
    10. 45
      705
    Aihe