PIKO,ROCO,MÄRKLIN,TRIX....?????

käääääääk

MISSÄ SAISIN MYYTYÄ ISON MÄÄRÄN JUNIA,RATOJA,VETUREITA YMS. JOTKA JÄIVÄT KUOLINPESÄSTÄ??

AVAAMATTOMIA JA UUSIA SUURINOSA.

VIEVÄT TILAA LIIKAA JA OIS KIVA SAAHA MYYTYÄ!!

p.s itse en ole näiden asiantuntija :-)

7

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkuperäinen truman

Suomen Rautatiemuseon sivustolta saat hintaarviot ja myyntipaikan. Syssymmällä pienoisrautatie päivillä myös mahdollisuus, järjestetään tälläkertaa hesassa Sörkän sataman nurkilla.

• SakariLöt

Taidat olla mustalainen joka on käynyt taas varastamassa ja ei tiedä mitä niillä tekee. Oliko huono keikka?
      Mannet pois

• Kääääk

Jooo...mustalainenhan minä olen tietty...voe luoja :-DDD

Kuka varastaisi pienoijunaratoja/junia ????? =

• QQ.
        Kääääk kirjoitti:

Jooo...mustalainenhan minä olen tietty...voe luoja :-DDD

Kuka varastaisi pienoijunaratoja/junia ????? =

Sinä! Mistä varastit?

• alkuperäinen truman
        QQ. kirjoitti:

Sinä! Mistä varastit?

Kyllä niitä varastetaan esim. kellarikomeroista. Ja jos tietää mitä vie voi saalis olla aika huikea keräilykaman osalla. Muutama vuosi pidin käsissäni Märklinin Itävaltalaista Krokodiili HO-versiota, hinta vaivaiset 16000 markkaa. Märklinin keräilyluettelo varoitti kopioista. Kasatut suomalaiset messinkisarjan veturit ja vaunut eivät myöskään kuulu mihinkään bulkkisarjaan.

• Märklin <3
        alkuperäinen truman kirjoitti:

Kyllä niitä varastetaan esim. kellarikomeroista. Ja jos tietää mitä vie voi saalis olla aika huikea keräilykaman osalla. Muutama vuosi pidin käsissäni Märklinin Itävaltalaista Krokodiili HO-versiota, hinta vaivaiset 16000 markkaa. Märklinin keräilyluettelo varoitti kopioista. Kasatut suomalaiset messinkisarjan veturit ja vaunut eivät myöskään kuulu mihinkään bulkkisarjaan.

Minä haluaisin nuota tavaroita. Myisitkös minulle?

• Kääääk
        Märklin <3 kirjoitti:

Minä haluaisin nuota tavaroita. Myisitkös minulle?

Suurin osa Märklineistä,Trixeistä,Rocoista ja pikoista on nyt Huuto.netissä myynnissä...tai ne mitä on enää jäljellä! :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe