varokaa pienyrityksiä!

paskaaniskaanvaan

Älkää menkö johonkin pieneen perheyritykseen töihin. Minä olen hölmö ja nuori ja menin sitten. Mitä paskaa se olikaan pakottivat tekemään ylitöitä, ihan ihmeelliset tilinauhat. Pomo laiskottelee kotonaan ja lapset siis kyllä lapset, ikää n. 16-17 vuotta pyörittävät sitä hänen puolestaan.

4

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ricoooh

Jos sun pomos pakottaa sut johonkin ja laiskottelee kotona, niin miten helvetissä se liittyy kaikkiin pienyrittäjiin?
      Ei en ole yrittäjä, en pieni enkä iso. Vain työntekijä, mutta ihmetyttää suuresti miksi minun pitäisi varoa menemästä pienyrittäjälle töihin, tuleeko sinun pomosi pakottamaan minut ylitöihin?
      Hanki saatana koulutus ja lopeta paskan vouhotus!

• ^^idiootti

pienyrittäjät ja etenkin perheyritykset kusettavat meitä duunareita niin paljon. Itse kärsin samasta noin. kuukauden onneksi olin koeajalla ja sanoin vaan kesken vuoron, että mä lähen nyt himaan ja en tuu huomenna enään. Siitähän se pomo alko jotain huohottaa, sanoin se on voi voi en mä siivoa sun kakaroides jälkiä ja tee niiden töitä. Mä olen täällä töissä, että hoidan omat hommat en muiden hommia. Ei maksanut viimeistä tiliä ja lomarahoja yms. soitin ja pyysin kohteliaasti tiliäni sekä kunnollista tilinauhaa ei suostunut, jouduin oikeusteitse sen hakemaan.

• Taiah

...noinkaan mene. Itse olen ollut aina pienyrityksillä töissä, eikä ikinä ole ollut mitään valittamista. Päin vastoin! Tuntuu, että monet asiat on minulla paremmin kuin jos olisin jollain isolla ketjulla. Ja oma tämänhetkinen pomoni on aina pyrkinyt auttamaan ja järjestelemään kaikki asiat molempien osapuolten mieltymyksen mukaan. Mutta jos on niin hölmö, että menee töihin eikä laadi kunnollista työsopimusta niin ei siinä voi ketään muuta kuin itseään syyttää. KOska, jos kaikesta on mustaa valkoisella niin ei pomonkaan auta paljon ohareita tehdä!

• kokkikolme

itse en ole pienyrityksissä ole ollut töissä, sillä pelko on aina että menee konkkaan ja siinä menee duunikin. Kyllä olen mieluiten töissä jossain yksityisessä "isommas" ravintolas jossa ei voi viilata linssiin ku jossain pienessä p*skassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3760
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      76
      1980
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1608
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      788
    Aihe