kotiluuri

dna-luuri

otin lankapuhelinliittymän tilalle tämän uuden luuri-liittymän, ilman mitään kytkyä. tein sopimuksen jo 7.6 ja lupasivat laittaa tekstiviestinä ilmoituksen tilausvahvistuksesta ja siitä että liittymä on vaihdettu. liikkeessä sanottiin että parisen viikkoa kestää, mutta eipä ole vaan vieläkään tullut mitään tietoa asiasta. miten muilla, onko kokemuksia että kauanko siinä todellisuudessa aikaa menee. ja ovatko tässä tapauksessa ehkä etusijalle ne jotka tekevät sen kahdenvuoden sopimuksen?

9

4677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaa skeidaa

      DNA:n kotiluuri liittymä on täysin bullshittiä eli luvataan kyllä että linja aukeaa parissa viikossa, mutta minulla meni hieman reilu kaksikuukautta ennen kuin päättivät aukaita linjan. vaikka nyt saisivatkin linjat auki niin ainakaan minulla kotiluuri ei pelaa oikein sillä lankapuhelimeen on kyllä soitettu vastaaja sen kertoo, mutta kännykään ei ole tule niitä soittoja. en tiedä onko tämä sama ongelma myös muilla kotiluurin käyttäjillä, mutta minulla se ei ainakaan toimi.

      • DNA ei ei ei

        tilasin kotiluuri liittymän toukokuun alussa ja vieläkään en ole saanut linjaa auki. olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun, mutta sanovat vaan että heillä on nyt vähän ruuhkaa. pahinta tässä on se että joudun maksamaan kahdesta liittymästä yhtäaikaa. et jotain tarttis varmaan tehdä tai muuten ei linja aukea vielä ensi kesänäkään.

        ps: tutullani on soneran kotiluuri liittymä ja yhteys aukesi kahdenviikon jälkeen ja on kuulema myös toiminut.


      • retromelu
        DNA ei ei ei kirjoitti:

        tilasin kotiluuri liittymän toukokuun alussa ja vieläkään en ole saanut linjaa auki. olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun, mutta sanovat vaan että heillä on nyt vähän ruuhkaa. pahinta tässä on se että joudun maksamaan kahdesta liittymästä yhtäaikaa. et jotain tarttis varmaan tehdä tai muuten ei linja aukea vielä ensi kesänäkään.

        ps: tutullani on soneran kotiluuri liittymä ja yhteys aukesi kahdenviikon jälkeen ja on kuulema myös toiminut.

        Mnä tilttasin kotoluurin tamikuussa 2002 ja huvin pelittaa. Avaus kesti ~7 vuotta


      • chaos in the phone
        retromelu kirjoitti:

        Mnä tilttasin kotoluurin tamikuussa 2002 ja huvin pelittaa. Avaus kesti ~7 vuotta

        minulla on myös DNA:n kotiluuri ja linjojen aukaisuun aikaa kului noin kaksi kuukautta ja kun minulla on se SIM kortti kännykässä niin eipä ole kertaakaan kyseinen kännykkä soinut joten tuntuu siltä että palvelu ei toimi. SIM-kortti ollut kännykässä reilu kuukauden.


      • testi++
        chaos in the phone kirjoitti:

        minulla on myös DNA:n kotiluuri ja linjojen aukaisuun aikaa kului noin kaksi kuukautta ja kun minulla on se SIM kortti kännykässä niin eipä ole kertaakaan kyseinen kännykkä soinut joten tuntuu siltä että palvelu ei toimi. SIM-kortti ollut kännykässä reilu kuukauden.

        etkö sitten ole testannut sitä omaa numeroa koko kuukauden aikana että toimiiko vai ei?


    • kotiluuri
    • sama se

      Tilasin myös kyseisen kotiluurin 15.6.2010. Monet soitot sai soittaa asiakaspalveluun, ensin tuli noin viikon päästä SIM kortti, mutta puhelinta ei kuulunut. kolmekertaa kyselin ja aina saottiin että kyllä se on varastossa lähdössä.Viimein tuli postissa 16.8. ja khdenpäivän päästä tekstiviesti että liittymäsi aukeaa 19.8 klo 8.00 , mutta kyllä se puoleenpäivään meni- nyt puhen toimii ihan moitteettomasti.

    • Pettynyt_JRa

      DNA ei näköjään osaa tehdä tai aktivoida kotiluuri SIM-korttia. Itse olen asian kanssa tapellut jo kohta kuukauden ja aina kun soitan asiasta luvataan ja vannotaan että "varmasti huomenna toimii" Olisi kyllä kiva tietää milloin se "huomenna" oikein on. Täytyy ruveta kyselemään muilta operaattoreilta onko tämä asia heillekin ylipääsemätön ongelma.

    • kontikki

      Maltti on valttia eikä kannata tapella. Miettivät miksi noin riitainen pitäisi asiakkaaksi ottaa. Nää jutut on pian 10 vuotta vanhoja eikä painoarvoa niillä ole. Siinä ajassa tapahtuu paljon eikä Dna ole sen ihmeellisempi kuin muutkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2042
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1255
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1197
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe