Mitä rantaa voisitte suositella pienelle uimaan opettevalle tytölle? Plussaa olisi jos löytyisi kahvila tms. Kiitos vastauksestasi!
Uimaranta Porvoosta.
9
3569
Vastaukset
- maauimala
ehdottomasti Kokonniemeen, kioski,valvoja,sisä wc
- Aborre
Kaupungin sivuilta löytyy lista. Porvoossa paaljon hyviä rantoja. Itse tykkäsin käydä Hasselholmenin rannalla, siellä kiska, pukukoppi ja hyvät wc:t ja rannalla leikkijuttuja. Iso ranta nurmikentän kera. Grillauspaikkakin löytyy mukavasta katveesta mäen päältä. Pääsee veneellä Staffanin rannasta tai tietä pitkin ajaen. Tervajärvi samantyyppinen, myös Veckjärventien varrella, mut paljon pienempi.
Eikun uimaan vaan! Terkut pikku-neidille!- uimaan22
Kiitos! Molemmat vinkit kokeiltu ja hyviksi havaittu.
- vvvvvvvvvvvvI
Johan mä aattelinkin, että minne hän aikoo viedä porvoon uimarannan.
- levisi reviiri
PORVOOSSA ei juurikaan uimapaikkoja! Yx hikinen hiekkakuoppa ja se on siinä:/
- Hiki pois
levisi reviiri kirjoitti:
Joki on keskellä kaupunkia, että sinne vaan uimaan. Ei sovi tietystikään uimataidottomalle.
- super uimari
levisi reviiri kirjoitti:
Skalleri Tolkkisissa, Tervajärvi, Hasselholma, Virvik, SondbyX2, Kråkö, Emäsalo, Mäntysaari, Äggskär, Köttboda, Kamppula, Haikkoo,...
- Äiti ja tytär
Sairaalalta ajat niin pitkään suoraan kunnes saavut sondbyhyn, vajaat 20km. Aivan ihana paikka kahdella erillisellä rannalla, joista ensimmäinen on lapsiranta. Vesi on matalaa todella pitkälle ja merivesi lämmintä. Paikalla ei tosin ole kioskia mutta grillipaikassa on lähes kokoajan tuli. Pukukopit löytyy. Ranta on hienoa hiekkaa ja näkymä on todella kaunis. Suosittelen! Vaikka matka on pitkä kyllä paikka on sen arvoinen! Sinne ajamme usein puolivuotiaan tyttäreni kanssa polskuttelemaan. Ehkä tavataan siellä! :D
- hylje
askolan maauimala on paras ja halpa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849