Minkä h*lvetin takia?!

Mukamas...

Mua haukutaan horoks, lissuks, ämmäks ja vähä vaikka mikskä vaikka oon ihan helvetin kaukana noista?! Pukeudun emomaisesti ja omistan tummanruskeat melko lyhyet hiukset. Meikkaan sen verran, että ripset vähän pidentyy ja kulmakarvat saavat väriä joten ei se nyt ulkomuodosta voi olla kiinni. Käyttäydyn ihan normaalisti... välillä vaan tulee vähän suututettua opettajia ja porukoita. Kavereita omistan monia ja kaikki tosi kivoja eli ei mitään ihkuttajia. En seurustele, olen neitsyt enkä oo koskaan ruvennu huutaa millekkää pojalle. Tottakai puollustan kavereita, mutta enemmänki vaa puhumalla. Netissä minua on haukuttu useita hertoja horoks ja selän takana hoettu : pissis, pissis, pissis, pissis.... Vituttaa vaa tää paska meininki et sori vaa.

JA TIEDOKSI! OLEN OLLUT MASENTUNUT JA SEN TAKIA KÄDESTÄNI LÖYTYY PARI PUUKON OSUMAA, MUTTA SÖIN TUON TAKIA IHAN LÄÄKKEITÄ JA KÄVIN PSYKIATRILLA JUTTELEMASSA MUUTAMAN KERRAN. SE EI OLLU MITENKÄÄN HUOMION HAKUSTA VAAN PAKOKEINO PÄÄSTÄ SIITÄ MUN SILLOISESTA HELVETISTÄ.

9

1229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihyoh

      Voihan se niinkin olla, että ne jotka sua haukkuu on vaan niin kateellisia... mutta paras on kun et välitä niistä ja jätät kommentit huomioimatta, siitähän ne vaan innostuu, kun saavat sinun huomion syrjivillä loukkauksilla. Sä olet VARMASTI tosi hyvä tyyppi ja inhottavaa että olet joutunut kokemaan moista. Jaksamisii!!:)

    • Worldpeace

      Ihyoh on oikeassa ! Olen 14 vuotias poika jota on kiusattu koko elämänsä, minne vain mennytkin. Se on johtunu mun erilaisesta käyttäytymisestä ja ulkomuodosta. Minulla on paksut huulet, pitkät ripset ja vähän niinkuin tälläinen babyface. Homottelua, pilkkaamista, nauramista, kovistelua ja jopa lyömistä monta kertaa. Syytä on ollut mussakin, koska provosoin sanomalla takaisin ja menemällä samalle tasolle. Yksi oli väkivaltainen joten kävin minäkin käsiksi kun se kävi päälle, mutta se ei ratkaisut mitään. Annan tästä lähtien vain olla ja elää omaa elämääni, enkä anna jokaisen haukun, katseen tai yhteenoton masentaa minua. Minulla on hyvä ulkonäkö, olen urheilullinen, älykäs, hyväluonne ja huomioon ottava ( en kuitenkaan läheskään täydellinen ! ). Pari hyvää ystävää on ja ihastus, jonka kanssa tutustun ja tytöt muutenkin pitää minusta. Miksi pitäisi välittää kateellisista pikkukylän hevaripelleistä, jotka sattuu ottamaan tälläisen " fruiden " silmätikukseen ? Anna vain niiden olla ! Olet varmasti hyvän näköinen, älykäs, hyvä ystävä ja herkkä ihminen joten älä anna niiden sanomisien vaikuttaa ! Niillä ei loppupelissä ole väliä. Minä ainakin tähtään korkealle ! Korkeammalle, kuin eräät kovispellet voi ikinä päästä ja suosittelen sinulle samaa ! NÄytä niille, mistä sut on tehty !

    • Mukamas...

      Kaksi ensimmäistä vastausta olivat todella kannustavia, joten nyt olen paljon itsevarmempi ja tyytyväisempi itseeni. Tuhannet kiitokset teille, jotka osaatte välittää ja huomioida muita.

      • worldpeace

        Turha niistä on välittää. Tee nyt vaan asioitam istä nautit ja anna iso egojen näyttää typeryyttään ja hinttarisapiens taas ei tajua että tälläistä varten tää palsta on, kertoo ongelmistaan ( tommonen nimi kertoo hänest paljo x) )


      • poika-96
        worldpeace kirjoitti:

        Turha niistä on välittää. Tee nyt vaan asioitam istä nautit ja anna iso egojen näyttää typeryyttään ja hinttarisapiens taas ei tajua että tälläistä varten tää palsta on, kertoo ongelmistaan ( tommonen nimi kertoo hänest paljo x) )

        no hei, oon poika ja muaki haukutaa jokapäivä ja kyl se vähän vituttaa ja joutuu tappelee monta kertaa kuukaudessa koulussa, mut sellasta tapahtuu aika monille.


    • yourfacemyass

      cmoon, muijat jol ei oo omaa elämää, vaa muiden kustannuksilla leikkii, tekee just tollasta. Oletpa sitten ruskeahiuksinen, ´´siveellisesti´´ pukeutuva, vanhoillinen ja kristinuskoinen kiltti tyttö saisit kuunnella luultavasti jopa vielä enemmän olevasi huora jne. pissis, ihmiset on tollasia, onneksi ei kaikki.
      Ja jos pojat haukkuu nii nehä vaa huvin vuoks tai omaa vittuuntuneisuuttaa, ku ovat niin säälittäviä ja tyhmiä eikä muuta keksi. Ihan niinku nää tytötki jotka muita haukkuu pissiksiks ja huoriks.
      Huora on jo niin kulunut haukkumasana, että miten se voi edes kelläkään tuntua missään? Ja mitä helvetin väliä oletko neitsyt vai et, yksinkertaisesti olet huora vasta kun ansaitset rahaa seksillä, ne siis jotka haukkuu suo jo nyt huoraks on tyhmiä ja tietämättömiä.
      Ja mikä ihmisillä on niin huoria vastaan muutenkaa, jos huoria haluavat olla? Miehethän niitä käyttää, miehethän niitä haluaa, miks siit ei vois hyötyy? pöh
      Lutka ja narttu sanat jne on vaa keksitty alentamaan naisen sukupuolta etenki ku ne ´´tyrkyttää itteen´´ mut tääki luultavasti vaa keksitty sen takii ku miehet agressiivisempina suuttuu paljo enemmä ku naiset pettää ja se naisten seksin harrasteleminen on koettu ''siveettömänä'' vaikka ei tätä oikeesti oo nii sellaset ihmiset ei muutu ja niille on turha alkaa valittaa ku ei se koskaa loppuis. helvetin tyhmiä, pikkumielisiä paskoja. Jos tyttö haluu itseään tyrkyttää ni siinähän tyrkyttää ku on täysikänen, kyllähän ne monet baarimiehetkin itseään tyrkyttää ja ettii kokoaja jotaa kenen kans maata.

    • Emmily Strange

      Muakin haukutaan lissuksi ja pissikseksi vaikkei siihen ole mitään syytä! Kaiken lisäksi haukkujat itse ovat luokkamme pahimmat lissut, siis näitä jotka vetää kännit joka viikonloppu ja menetti neitsyytensä oletettavasti 13- vuotiaina jonkun 18-v. jätkän autossa.

      En meikkaa, polta tai dokaa, pukeudun aika tavallisesti (mustat ei-pillifarkut, musta t-paita ja huppari/villapaita), haukkuminen on siis ihan turhaa!

      Olen 15-v. btw.

    • Mikset haukua kiusaajiasi pystyyn

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      136
      2193
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      204
      1983
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1586
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      10
      1109
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      314
      1024
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      165
      995
    7. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      47
      893
    8. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      888
    9. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      263
      881
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      826
    Aihe