????????????????????????????????????????????? ?
Mihin on +miljardi haittaohjelmaa?
12
252
Vastaukset
helkkarin amis laittamaan vaikka mopoosi pienempi takaratas!
- Windowsbitch
mutta vitun typerä. Tuo on väärä vastaus. Skootteriin ei voi ratasta vaihtaa :(
- xcvbnmbv
Kun tähän XP:lle ei ole kerran tullut vielä yhtään. Pornoa kaihtamatta on nettiä tutkittu, mutta kun ei niin ei. On siinä molopäille ihmettelemistä. Mutta onhan tuo poikarakkaus linuxiin liikuttavaa.
- ????????????????????
Mitä turhaan pyörittää viruksentorjuntaohjelmaa jos niitä ei tule?? Poista vittuun ne tutkat syömästä nopeutta. http://www.digitoday.fi/tietoturva/2010/04/21/haittaohjelmien-maara-tuplaantui/20105617/66
LINUX-KÄYTTÖJÄRJESTEMÄt EI TARVI edes VIRUSTORJUNTAOHJELMAA!!!!
Ja miksi ei?
- Windowsbitch
Mikä niitä haittaohjelmia ylläpitää?
- Pierujapieruja
Eli eli mikähän ainoastaan kerää haittaohjelmia.
- Nirk
Pierujapieruja kirjoitti:
Eli eli mikähän ainoastaan kerää haittaohjelmia.
tai Sub-tv.
- hörhör.
windowsiin on ainakin miljardi.
- Vista_fani
Olen itsekkin ihmetellyt tätä asiaa. Ihmiset varmaan haluavat näitä asennella kun niitä tehdään niin paljon.
Itse en kyllä ole asentanut ensimmäistäkään kun koneella on sellaisia tiedostoja joita haluaisin säilyttää ja verkkopankkikin on käytössä. - Experttitietäjä
Windowsille on selvästi eniten haittaohjelmia, Windows on suosituin käyttöjärjestelmä koti-PC -koneissa. Sen jälkeen tulee Macintosh ja viimeisenä Linux-distribuutiot.
Macintoshin pientä markkinaosuutta perustelee hinta ja se ettei se toimi virallisesti kuin yhden valmistajan koneissa. Linux on liian hankala käyttää ja distribuutiot ovat useimmiten keskeneräisiä ja täynnä bugeja koska niitä eivät koodaa ammattilaiset vaan kuka milloinkin jaksaa. Windows on tuettuna laitevalmistajien taholta hyvin ja se on ammattilaisten tekemä joten siksi se on suosituin. Valitettavasti kuten aina, tästä suosiosta yrittää ulkopuoliset tahot hyötyä ja siksi haittaohjelmia tehdään eniten Windowsille.- linuxdistro
Win on paska ja paska. Kiva viettää aikaansa viruksia hakien, koska on tuo elämä elettävänä :)
- Windowsbitch
linuxdistro kirjoitti:
Win on paska ja paska. Kiva viettää aikaansa viruksia hakien, koska on tuo elämä elettävänä :)
winukan mikkisofta suoltaa nuo miljardit haittaohjelmat ja tekee niillä miljardeja rahaa ???????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483