Viljaton

marketti---

ruoka?
Joskus luin jostakin että marketissa olisi viljatonta kissojen märkäruokaa, en vain kuolemaksenikaan
muista nimeä, osaisiko joku auttaa?
Myös viljattomat kuivaruoat käyvät.

Eikä sitten yhtäkään "älä osta marketista halpapaskaa, vaan syötä lihaa/eläinkaupan ruokia" viestiä tähän ketjuun!

8

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Sheba Luxuries -purkkien sisällysluetteloa netistä ja niissä ei ainaskaan ole viljaa paitsi Härkää -purkissa on. Ne vastaavat laadultaan eläinkaupan ruokia, mutta eivät sisällä vitamiineja.

• nanouk

näitä ei saa marketeista mutta ovat viljattomia Acana ja Orijen.

• viljattomina

ei marketeissa ole, mutta tuon Sheban lisäksi on Gourmet Diamant purkkeja joissa osassa ei ole viljoja. Jos en ihan väärin muista, niin myöskin löytyy luomuruoka (jonka nimeä en juuri tähän hätään muista) jossa ei viljaa ole. Mutta tuoteselosteestahan ne tiedot löytyy, ikävä vaan tekstit on joskus niin pirun pienellä, ettei kunnolla saa selvää.

Toisaalta halvemmalla saa tilaamalla märkäruokia esim. Zooplussalta, itse vähän aikaa sitten tilasin satsin joka olisi maksanut kaupoissa yli 52 euroa, minä maksoin 33 euroa. Erotus siis lähes 20 euroa, jolla saa monta purkkia lisää. Porukalla tilaamalla ei ole tarvetta tilata 69 euron satsia yksin ja ruokatilaus tuodaan kotiovelle ilman postimaksuja. Suosittelen:)

• : ))

Osa Whiskaseisatkin on nykyään viljattomia (mm. Mmm- sarja) ja sokerittomia, mikä on hyvä juttu! Kannattaa aina vaan käyttää aikaa siihen tutkimiseen. Myös Mjau- sarjan ruuista suurin osa on viljattomia ja sokerittomia.

• löytyy kyl

Whiskasin MMM pussiruuista, mutta yleensä kaikki pikkupurkit, Gourmet Perle, Sheba luxuries, kissantonnikalat jne.

• : ))

.. mitä ainakin meillä on ollut, mutta kylläkin luontistuotekaupasta ostettuna, on Yarrahia. Itse ostin makrillivuoan meidän kateille, ei oikein maistunut. Vika oli luultavastri siinä, että sisälsi myös kanaa ja oli kastikkeessa, kun meidän kissit ei kastikkeista tykkä eikä kanaruuista.

• Yarrahin
        : )) kirjoitti:

.. mitä ainakin meillä on ollut, mutta kylläkin luontistuotekaupasta ostettuna, on Yarrahia. Itse ostin makrillivuoan meidän kateille, ei oikein maistunut. Vika oli luultavastri siinä, että sisälsi myös kanaa ja oli kastikkeessa, kun meidän kissit ei kastikkeista tykkä eikä kanaruuista.

luomua saa myös marketista ;) Ainakin Citymarket myy.

• farkku

Rainbow-kissanruokasarjalla oli märkäruoissa viljattomia vaihtoehtoja.

Viljattomia raksuja (ei kyllä saa marketista) on mm
      - Orijen
      - Acana (muistaakseni)
      - Golden Eagle
      - Felidae

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe