Tein liittymäsopimuksen puhelimessa, tai siis suostuin sinnikkään puhelinmyyjän kauppaamaan sopimukseen kun en jaksanut inttää vastaan. Saanko tuota sopimusta nyt purettua mitenkään? Jos en hae postista tulevaa sim -korttia, niin onko sopimus silti voimassa, laskutetaanko 12 kk tyhjästä?
neuvoisko joku
5
256
Vastaukset
Oliko kännykästäsi se nappula, jossa on punainen luurin kuva rikki? Puhelu katkaisemiseen ei tarvitse toisen puolen lupaa, eikä ole mikään pakko inttää vastaan.
Etämyynnissä voit perua sopimuksen 14 päivän sisällä. Yksi tapa perua on, ettei nouda pakettia. Oliko kyseessä numeron siirto? Jos oli, niin silloin tosin varmistaisin peruutuksen erikseen, ettei vanha liittymä vain katkea. Tällöin käsittääkseni voit myös soittaa vanhalle operaattorillesi ja kieltää siirto.- mummo Keuruulta
Eli en nouda sitä postissa tulevaa lähetystä, niin en siis sitoudu mihinkään, kiitos tuon halusinkin tietää.
Kyllä minä ymmärrän, että työtäänhän ne vain tekevät puhelinmyyjätkin, ja siksi en henno lyödä luuria kiinni kesken keskustelun.
Hieman vähemmän agressiivista tuo myyntityö saisi kylläkin olla mielestäni. Se antaa operaattorista sellaisen kuvan, että "pakotetaan" johonkin, ja se ei kuulosta hyvältä.
Myyjät ovat usein varmaankin nuoria, jotka ovat tottuneet nopeaan toimintaan, mutta me vanhemmat ihmiset tarvitsemme aikaa esimerkiksi jos päätämme vaihtaa pitkäaikaista asiakassuhdetta uuteen.
Ja sangen sekavaa on tuo operaattoreiden laskutustapa, tarjouksissa luvataan yhtä, mutta näitä palstoja lukiessa huomaakin, että tarjoukset eivät aina pidäkkään paikkansa, tai ainakaan sellaisena jollaisena niiden on annettu ymmärtää olevan.
Yksinkertaisesti ja rehellisesti toimiva operaattori saisi varmasti eniten asiakkaita, tarkoitan pitkäaikaisia asiakkaita. Kyllähän noita vuoden sopimuksia saa aikaiseksi kuka vain, mutta vakituinen asiakas on kuitenkin arvokkain jokaiselle firmalle.
Mainoksetkin hämäävät, ja ei enää usko mihinkään mainokseen, että se olisi totta. Koska on mainoksia joissa operaattori lupaa tuhansia minuutteja puheaikaa, mutta ei kerrota, että se puheaika koskee vain saman operaattorin liittymiin. Tai sitten mainostetaan 1e/sunnuntai, mutta jätetään kertomatta, että esimerkiski prepaid puhelimiin on sunnuntaisin sama maksu kuin muinakin päivinä.
Tästä on tullut liian monimutkaista. mummo Keuruulta kirjoitti:
Eli en nouda sitä postissa tulevaa lähetystä, niin en siis sitoudu mihinkään, kiitos tuon halusinkin tietää.
Kyllä minä ymmärrän, että työtäänhän ne vain tekevät puhelinmyyjätkin, ja siksi en henno lyödä luuria kiinni kesken keskustelun.
Hieman vähemmän agressiivista tuo myyntityö saisi kylläkin olla mielestäni. Se antaa operaattorista sellaisen kuvan, että "pakotetaan" johonkin, ja se ei kuulosta hyvältä.
Myyjät ovat usein varmaankin nuoria, jotka ovat tottuneet nopeaan toimintaan, mutta me vanhemmat ihmiset tarvitsemme aikaa esimerkiksi jos päätämme vaihtaa pitkäaikaista asiakassuhdetta uuteen.
Ja sangen sekavaa on tuo operaattoreiden laskutustapa, tarjouksissa luvataan yhtä, mutta näitä palstoja lukiessa huomaakin, että tarjoukset eivät aina pidäkkään paikkansa, tai ainakaan sellaisena jollaisena niiden on annettu ymmärtää olevan.
Yksinkertaisesti ja rehellisesti toimiva operaattori saisi varmasti eniten asiakkaita, tarkoitan pitkäaikaisia asiakkaita. Kyllähän noita vuoden sopimuksia saa aikaiseksi kuka vain, mutta vakituinen asiakas on kuitenkin arvokkain jokaiselle firmalle.
Mainoksetkin hämäävät, ja ei enää usko mihinkään mainokseen, että se olisi totta. Koska on mainoksia joissa operaattori lupaa tuhansia minuutteja puheaikaa, mutta ei kerrota, että se puheaika koskee vain saman operaattorin liittymiin. Tai sitten mainostetaan 1e/sunnuntai, mutta jätetään kertomatta, että esimerkiski prepaid puhelimiin on sunnuntaisin sama maksu kuin muinakin päivinä.
Tästä on tullut liian monimutkaista."Kyllä minä ymmärrän, että työtäänhän ne vain tekevät puhelinmyyjätkin, ja siksi en henno lyödä luuria kiinni kesken keskustelun. "
Tajutako olenkaan kuinka paljon toisten aikaa ja rahaa olet tuhlannut tuon takia? Jos ollenkaan mietit puhelinmyyjää, sanot heti, jos et halua ostaa. "Ei kiitos, en osta", ja sitten luuri kiinni. Kuinka hankalaa tämä on?- mummo Keuruulta
okaro kirjoitti:
"Kyllä minä ymmärrän, että työtäänhän ne vain tekevät puhelinmyyjätkin, ja siksi en henno lyödä luuria kiinni kesken keskustelun. "
Tajutako olenkaan kuinka paljon toisten aikaa ja rahaa olet tuhlannut tuon takia? Jos ollenkaan mietit puhelinmyyjää, sanot heti, jos et halua ostaa. "Ei kiitos, en osta", ja sitten luuri kiinni. Kuinka hankalaa tämä on?Taitaa olla meidän fossiilien tapa enää. Kyllähän heti puhelun alussa ilmoitan etten ole hankkimassa juuri nyt uutta liittymä, mutta eihän se auta. Myyjä haluaa tehdä selväksi mitä hän on myymässä, mikä on tietenkin ymmärrettävää, olisihan sekin outoa "kauppaamista" jos ei kertoisi sen enempää tuotteesta mitä on myymässä. Mutta se tapa miten he asiaansa esittävät, siitä en pidä, eivätkä useat tuttavanikaan.
- gjfgjfgjhfgh
noitten puh myyjen kanssa pitää olla yhtä röyhkeä kuin he itsekin ovat,ts.häiritsevät ihmisten rauhaa kauppaamalla jotain täysin tarpeetonta tai minkä saat itsekin ostettua, tilattua menemallä esim liikkeisiin.itse lyön luurin kiinni röyhkeesti ehkä sanon suoraan ei kiinnosta..elkää lirkutelko niitten kanssa,niitä ei kiinnosta muu kuin sinun rahasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026