neuvoisko joku

mummo Keuruulta

Tein liittymäsopimuksen puhelimessa, tai siis suostuin sinnikkään puhelinmyyjän kauppaamaan sopimukseen kun en jaksanut inttää vastaan. Saanko tuota sopimusta nyt purettua mitenkään? Jos en hae postista tulevaa sim -korttia, niin onko sopimus silti voimassa, laskutetaanko 12 kk tyhjästä?

5

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko kännykästäsi se nappula, jossa on punainen luurin kuva rikki? Puhelu katkaisemiseen ei tarvitse toisen puolen lupaa, eikä ole mikään pakko inttää vastaan.

      Etämyynnissä voit perua sopimuksen 14 päivän sisällä. Yksi tapa perua on, ettei nouda pakettia. Oliko kyseessä numeron siirto? Jos oli, niin silloin tosin varmistaisin peruutuksen erikseen, ettei vanha liittymä vain katkea. Tällöin käsittääkseni voit myös soittaa vanhalle operaattorillesi ja kieltää siirto.

      • mummo Keuruulta

        Eli en nouda sitä postissa tulevaa lähetystä, niin en siis sitoudu mihinkään, kiitos tuon halusinkin tietää.

        Kyllä minä ymmärrän, että työtäänhän ne vain tekevät puhelinmyyjätkin, ja siksi en henno lyödä luuria kiinni kesken keskustelun.

        Hieman vähemmän agressiivista tuo myyntityö saisi kylläkin olla mielestäni. Se antaa operaattorista sellaisen kuvan, että "pakotetaan" johonkin, ja se ei kuulosta hyvältä.

        Myyjät ovat usein varmaankin nuoria, jotka ovat tottuneet nopeaan toimintaan, mutta me vanhemmat ihmiset tarvitsemme aikaa esimerkiksi jos päätämme vaihtaa pitkäaikaista asiakassuhdetta uuteen.

        Ja sangen sekavaa on tuo operaattoreiden laskutustapa, tarjouksissa luvataan yhtä, mutta näitä palstoja lukiessa huomaakin, että tarjoukset eivät aina pidäkkään paikkansa, tai ainakaan sellaisena jollaisena niiden on annettu ymmärtää olevan.

        Yksinkertaisesti ja rehellisesti toimiva operaattori saisi varmasti eniten asiakkaita, tarkoitan pitkäaikaisia asiakkaita. Kyllähän noita vuoden sopimuksia saa aikaiseksi kuka vain, mutta vakituinen asiakas on kuitenkin arvokkain jokaiselle firmalle.

        Mainoksetkin hämäävät, ja ei enää usko mihinkään mainokseen, että se olisi totta. Koska on mainoksia joissa operaattori lupaa tuhansia minuutteja puheaikaa, mutta ei kerrota, että se puheaika koskee vain saman operaattorin liittymiin. Tai sitten mainostetaan 1e/sunnuntai, mutta jätetään kertomatta, että esimerkiski prepaid puhelimiin on sunnuntaisin sama maksu kuin muinakin päivinä.

        Tästä on tullut liian monimutkaista.


      • mummo Keuruulta kirjoitti:

        Eli en nouda sitä postissa tulevaa lähetystä, niin en siis sitoudu mihinkään, kiitos tuon halusinkin tietää.

        Kyllä minä ymmärrän, että työtäänhän ne vain tekevät puhelinmyyjätkin, ja siksi en henno lyödä luuria kiinni kesken keskustelun.

        Hieman vähemmän agressiivista tuo myyntityö saisi kylläkin olla mielestäni. Se antaa operaattorista sellaisen kuvan, että "pakotetaan" johonkin, ja se ei kuulosta hyvältä.

        Myyjät ovat usein varmaankin nuoria, jotka ovat tottuneet nopeaan toimintaan, mutta me vanhemmat ihmiset tarvitsemme aikaa esimerkiksi jos päätämme vaihtaa pitkäaikaista asiakassuhdetta uuteen.

        Ja sangen sekavaa on tuo operaattoreiden laskutustapa, tarjouksissa luvataan yhtä, mutta näitä palstoja lukiessa huomaakin, että tarjoukset eivät aina pidäkkään paikkansa, tai ainakaan sellaisena jollaisena niiden on annettu ymmärtää olevan.

        Yksinkertaisesti ja rehellisesti toimiva operaattori saisi varmasti eniten asiakkaita, tarkoitan pitkäaikaisia asiakkaita. Kyllähän noita vuoden sopimuksia saa aikaiseksi kuka vain, mutta vakituinen asiakas on kuitenkin arvokkain jokaiselle firmalle.

        Mainoksetkin hämäävät, ja ei enää usko mihinkään mainokseen, että se olisi totta. Koska on mainoksia joissa operaattori lupaa tuhansia minuutteja puheaikaa, mutta ei kerrota, että se puheaika koskee vain saman operaattorin liittymiin. Tai sitten mainostetaan 1e/sunnuntai, mutta jätetään kertomatta, että esimerkiski prepaid puhelimiin on sunnuntaisin sama maksu kuin muinakin päivinä.

        Tästä on tullut liian monimutkaista.

        "Kyllä minä ymmärrän, että työtäänhän ne vain tekevät puhelinmyyjätkin, ja siksi en henno lyödä luuria kiinni kesken keskustelun. "

        Tajutako olenkaan kuinka paljon toisten aikaa ja rahaa olet tuhlannut tuon takia? Jos ollenkaan mietit puhelinmyyjää, sanot heti, jos et halua ostaa. "Ei kiitos, en osta", ja sitten luuri kiinni. Kuinka hankalaa tämä on?


      • mummo Keuruulta
        okaro kirjoitti:

        "Kyllä minä ymmärrän, että työtäänhän ne vain tekevät puhelinmyyjätkin, ja siksi en henno lyödä luuria kiinni kesken keskustelun. "

        Tajutako olenkaan kuinka paljon toisten aikaa ja rahaa olet tuhlannut tuon takia? Jos ollenkaan mietit puhelinmyyjää, sanot heti, jos et halua ostaa. "Ei kiitos, en osta", ja sitten luuri kiinni. Kuinka hankalaa tämä on?

        Taitaa olla meidän fossiilien tapa enää. Kyllähän heti puhelun alussa ilmoitan etten ole hankkimassa juuri nyt uutta liittymä, mutta eihän se auta. Myyjä haluaa tehdä selväksi mitä hän on myymässä, mikä on tietenkin ymmärrettävää, olisihan sekin outoa "kauppaamista" jos ei kertoisi sen enempää tuotteesta mitä on myymässä. Mutta se tapa miten he asiaansa esittävät, siitä en pidä, eivätkä useat tuttavanikaan.


    • gjfgjfgjhfgh

      noitten puh myyjen kanssa pitää olla yhtä röyhkeä kuin he itsekin ovat,ts.häiritsevät ihmisten rauhaa kauppaamalla jotain täysin tarpeetonta tai minkä saat itsekin ostettua, tilattua menemallä esim liikkeisiin.itse lyön luurin kiinni röyhkeesti ehkä sanon suoraan ei kiinnosta..elkää lirkutelko niitten kanssa,niitä ei kiinnosta muu kuin sinun rahasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe