Minulla on 7kk ikäinen ylisosiaalinen kultsu, jonka kanssa asun kahdestaan. Silloin hyvinkin rauhallinen sisällä ollessamme, mutta kun joku tulee käymään, on koko ajan vieraan kimpussa. Jatkuuko tuo ylisosiaalisuus vieraita kohtaan läpi elämän, minkä ikäisenä rauhoittuu?
Koska kultsu rauhoittuu
2
427
Vastaukset
- Sama tilanne
Meillä oli aivan sama tilanne vielä tuossa iässä. Nyt meidän ylisosiaalinen kultsu on 14 kuukauden ikäinen ja on jo hieman rauhottunut tuosta pahimman sähellyksen ajasta. Oikeastaan ekojen juoksujen jälkeen rauhottui ihan selvästi. Ekat juoksut olivat 11 kuukauden iässä ja sen jälkeen on todella alkanut keskittyäkin kaikkeen paremmin. Tuntuu vihdoin siltä, että koulutuksissakin tapahtuu jotain eikä siellä sittenkään turhaan käydä. Malttia siis. Ja kyllä ne kai aina jonkin verran sählää. Sählää meidänkin vielä, mutta rauhottuu myös, jos vieras on pidemmän aikaa.
- 1 labbis
Katoa minnekkään kultsulta ja labbarilta opettaa voi parhaiten koirakouluun menemällä.
Paikka opettaa koiralle mihin tarvittaessa käskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443052Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052324Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512163Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3451916- 1501566
- 741423
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231258Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185