Moi! Kaverini on kengät jalassa 140,5 cm pitkä joten pääseekö hän rakettiin ja muihin?
Vastaukset 4
- Hauhauhauhau
Pituusraja on yleensä se 140 cm. Se varmaan riippuu vähän työntekijästä, että päästääkö. Lähtökohtaisesti mun mielestä se pitää olla päästä varpaisiin. Eli ilman kenkiä, mutta ihan varmasti jos menee 10 sentin korkkareissa rupeevat kattomaan tarkemmin..
- jauhot suussa
Hän pääse ilmaiseksi pellenä Peacokin teatteriin. Siellä pätkiä tarvitaan Alle 140cm
- vaadeti
neljä laitetta mihin alle 140 cm ei pääse, joten ei mikään kovin rajoittava tekijä.
- kyllästyn äiti
120- 139,5 cm pitkä tarvitsee ties kuinka moneen laitteeseen yli 15v saattajan mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510