Moi! Kaverini on kengät jalassa 140,5 cm pitkä joten pääseekö hän rakettiin ja muihin?
Linnamäen pituusrajat
14w tyttö
4
678
Vastaukset
- Hauhauhauhau
Pituusraja on yleensä se 140 cm. Se varmaan riippuu vähän työntekijästä, että päästääkö. Lähtökohtaisesti mun mielestä se pitää olla päästä varpaisiin. Eli ilman kenkiä, mutta ihan varmasti jos menee 10 sentin korkkareissa rupeevat kattomaan tarkemmin..
- jauhot suussa
Hän pääse ilmaiseksi pellenä Peacokin teatteriin. Siellä pätkiä tarvitaan Alle 140cm
- vaadeti
neljä laitetta mihin alle 140 cm ei pääse, joten ei mikään kovin rajoittava tekijä.
- kyllästyn äiti
120- 139,5 cm pitkä tarvitsee ties kuinka moneen laitteeseen yli 15v saattajan mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628