Joo eli meitsi sais halvalla '07 vuoden Beta RR 50 supermotardin, mutta en ole kyllä varma että onko hyvä vehje vai onko ihan täys paska.
Eli kertokaapas mulle kannattaako hankkia vai ei
Beta RR 50 Supermotard
12
931
Vastaukset
- Miroooh
On todella hyvä mopo, itselläni on ollut sellainen, ja todella mukava ajaa.
Kannattaa ostaa.- sadfdssdf
Itellä tollane on,ja toiminut on aivan hyvin. Itse pidän pyörän ulkonäöstä paljon ja sen ajoasennosta,penkki saattaa olla hieman kova kyllä. Mopo on helppo virittäää kulkemaan 50-90 km/h. Tekemällä omaa kuristinta saat helposti kulkemaan alle sen 65 km/h,mutta Betan saa älyttömän helposti kurittomaksi jolloin se menee vakioväleillä oikeeta about 85 km/h(supermotot,joissa putki menee alhaalta enduro menee hieman vähemmän). Vakiona tämä mopo ei ole suositeltava,koska menee hikiseen sen 50 mittariin ..eikä kiihdy sitten millään. Niin ja tämähän on rakennettu melkein kokonaan 125cc betan runkoon, eli on todella kestävä,kuri irti niin äänetkin ovat erittäin hyvät.
- mopo_poju
No mitähän nää derbi-pojat meinaa näist ku oon aatellu myydä ton paskan pösön pois ja ostaa betan.
- sdad
Derbipojut suuttuu ku vetelet kurittomana ohi niiden tehariterpeist :)
- beta <3
:DD
- rr 50
miten saa yksinkertaisimmalla tavalla betan menemään 60-70km/h mitkä kurit pois kertokaa jos tiedätte :DD
- rr 50
sopiiko scr putki beta rr supermotoon vm2011
- rr 50
http://www.motorshop.fi/product/tehopakoputki---Gianelli---Beta-RR50-enduro-%B405-%3E.html sopiiko tämä putki beta rr 50 super motoon vai sopiiko tuo ainoastaan enduroon onko putkien mallissa jotain eroa?? auttakaa jos tiedätte
- e
Endurohan meinaa vaan sitä, että siinä on erilaiset renkaat muutenhan ihan samanlainen kun sm
- kikki54
Tietääkö kukaan että onko nää vuoden 09 betat tehty kiinassa vai ei ?
- es
ei todellakaan idiootti
- m
Kaikki betat on tehty kylläkin Italiassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463118Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462921Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532634100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512535Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322116Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581870- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481592
- 271399