Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

pentu puuttuu:)

Hei! Laitanpas vielä tännekkin jos sattuis tärppäämään :) elikkäs, beaglen pentu hakusessa. Koira ei tule itselleni, vanhemmilleni maalle. Heillä oli jo koira tiedossa, mutta myyjä nostikin hinnan pilviin. Joten siis, ajavista vanhemmista pentu hakusessa=) vanhemmillani 2 muuta koiraa ja pentu tulisi metsästyskäyttöön,sekä seura/harraste koiraksi. Suunnilleen akselilta oulu-kuusamo-kajaani ja lähikunnat/kaupungit.

8

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lessnar

      oletko käynyt katsomassa beaglejärjestön pentulistaa?

      • olen.. siellä ei vaan ole hintoja. Pitäsi melkein soittaa ja kysästä.. Isäni on "vanhanajan kansalainen" ja sille merkkaa enemmän,että koira ajaa pupua hyvin, kuin palkitut vanhemmat mm.näyttelyistä, eikä ala maksamaan älyttömiä hintoja koirasta, jonka voi saada halvallakin. Oli tosiaan se uros jo katsottuna, 1v. Mutta hinta nousikin 700e mikä mielestäni on aivan liikaa vuosikkaalta koiralta.


      • iltaaa
        m_aria86 kirjoitti:

        olen.. siellä ei vaan ole hintoja. Pitäsi melkein soittaa ja kysästä.. Isäni on "vanhanajan kansalainen" ja sille merkkaa enemmän,että koira ajaa pupua hyvin, kuin palkitut vanhemmat mm.näyttelyistä, eikä ala maksamaan älyttömiä hintoja koirasta, jonka voi saada halvallakin. Oli tosiaan se uros jo katsottuna, 1v. Mutta hinta nousikin 700e mikä mielestäni on aivan liikaa vuosikkaalta koiralta.

        Käynyt katsomassa keltaisen pörssin sivuja? Siellä kanssa, on myytävänä beaglen pentuja :)
        Lista: http://keltainenporssi.net/haku/search?text=beagle&useFacets=true



      • m_aria86 kirjoitti:

        perkele, ei ole tullut edes mieleen.. oon niin vaan noita kasvattajien listoja yrittäny käydä kahtoon ja soitellu..Kiitos :)

        huhhuh, kun on kalliita pentuja!! Minä oon ollu aina siinä uskossa, että beagle on halpa rotu verrattuna muihin. Ei meidän isäntä ala hirveitä summia maksamaan metsästys/harraste koirasta. Luin aijemmin, että pennut olisivat 300-500 luokkaa, mutta vanhemmilla kunnon näytöt, niin silloin vois pyytää jotai 600e

        onko näin?? itse en siis tosiaan harrasta kyseistä rotua.


      • gggrrrddd
        m_aria86 kirjoitti:

        huhhuh, kun on kalliita pentuja!! Minä oon ollu aina siinä uskossa, että beagle on halpa rotu verrattuna muihin. Ei meidän isäntä ala hirveitä summia maksamaan metsästys/harraste koirasta. Luin aijemmin, että pennut olisivat 300-500 luokkaa, mutta vanhemmilla kunnon näytöt, niin silloin vois pyytää jotai 600e

        onko näin?? itse en siis tosiaan harrasta kyseistä rotua.

        Beagle elää yleensä suhteellisen vanhaksi ja on hyvin tervekin rotu, joten jatkuvasti ei tarvitse maksaa uusista koirista tai eläinlääkärikäynneistä. Mutta on otettava huomioon, kuinka kallista on myös kasvattajan työ. Ja kun kasvattaja tarvitsee rahaa vielä seuraavienkin pentueiden kasvattamiseen. Mutta jos paperit puuttuu, niin koiran hinta laskee huomattavasti. Nykyään rotukoirat maksavat noin 800-1500 euroa. Mutta sellaisen summan saa kerättyä säästöstä muutamassa kuukaudessa ja sellaisen summan kasvattajakin ansaitsee :-) Koirien kasvattaminen ei ole yksinkertaista tai halpaa hommaa, päinvastoin. Kyllä kunnon koira muutenkin on arvokas.


      • gggrrrddd kirjoitti:

        Beagle elää yleensä suhteellisen vanhaksi ja on hyvin tervekin rotu, joten jatkuvasti ei tarvitse maksaa uusista koirista tai eläinlääkärikäynneistä. Mutta on otettava huomioon, kuinka kallista on myös kasvattajan työ. Ja kun kasvattaja tarvitsee rahaa vielä seuraavienkin pentueiden kasvattamiseen. Mutta jos paperit puuttuu, niin koiran hinta laskee huomattavasti. Nykyään rotukoirat maksavat noin 800-1500 euroa. Mutta sellaisen summan saa kerättyä säästöstä muutamassa kuukaudessa ja sellaisen summan kasvattajakin ansaitsee :-) Koirien kasvattaminen ei ole yksinkertaista tai halpaa hommaa, päinvastoin. Kyllä kunnon koira muutenkin on arvokas.

        Kyllähän minä nuo kaikki tiedän :) (itse beagle rotuna vähän hämärän peitossa) Harrastan sakuja itse. Mutta kun kaikilla ei ole edes vanhemmilla saavutuksia ja pennut tehdään "ns.kotioloissa" juuri ja juuri madotettu.. niin siinä ei hirveästi kasvattajille kuluja tule.. Kaikkien koirien hinnat on noussut aikalailla pilviin. Eli näistä koirista en edes minä maksa paljon, vaikka rahaa koiriin laitankin ja omaani olen syytänyt pakostakin. Kyseessä on edelleen isäni, joka on saanut todella hyviä metsästyskoiria ilman papereita tai sekarotuisista. Edellinen ajokoira oli paperiton ja sitä kävivät naapurit lainaamassa pupun ajoon tarvittaessa, joten ei se hinta aina merkitse millainen koira on. =) Itse taas maksaisin esim. valkkarista hyvin sen tonnin:)


      • Spottaaja
        m_aria86 kirjoitti:

        Kyllähän minä nuo kaikki tiedän :) (itse beagle rotuna vähän hämärän peitossa) Harrastan sakuja itse. Mutta kun kaikilla ei ole edes vanhemmilla saavutuksia ja pennut tehdään "ns.kotioloissa" juuri ja juuri madotettu.. niin siinä ei hirveästi kasvattajille kuluja tule.. Kaikkien koirien hinnat on noussut aikalailla pilviin. Eli näistä koirista en edes minä maksa paljon, vaikka rahaa koiriin laitankin ja omaani olen syytänyt pakostakin. Kyseessä on edelleen isäni, joka on saanut todella hyviä metsästyskoiria ilman papereita tai sekarotuisista. Edellinen ajokoira oli paperiton ja sitä kävivät naapurit lainaamassa pupun ajoon tarvittaessa, joten ei se hinta aina merkitse millainen koira on. =) Itse taas maksaisin esim. valkkarista hyvin sen tonnin:)

        Jos vielä on beaglen pentu hakusessa, niin huomasin nämä kaksi urosta hp. 450e
        viettiä kuulemma löytyy myös. Kannattaisi varmaa näistäkin kysellä..
        http://www.joehobused.eu/kutsikad.htm


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      30
      1760
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1520
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1471
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1392
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe