Miten laumanvartijakoira esim Kaukasianpaimenkoira koulutetaan tunnistamaan vaaratilanteet vai arvioiko se itse onko esim
kotikäynnille tuleva putkimies vaarallinen???tai omistajaperheen lapsien kaverit???
toivoisin vastauksia kokoneemmilta kouluttajilta.
Kysymys
2
280
Vastaukset
- Koiran omistaja
Kaukkaria ei pysty koskaan kouluttaa niin että se kävelee sivulla hiljaa, vaan saattaa tehdä nopean hyökkäyksen jos KOIRASTA siltä tuntuu että vaara tulee.
Ja omistajan on tuinnettava oma koiransa ja asennot tosi hyvin ja ilmeet sekä eleet.
Kyllä varmasti on vaarallinen putkimiehillle ja muille jotka tulee yllättäen ja kuten myös ambulanssimiehille!
Juuri hain tuttavan kaukkarin ulos asunnosta kun se sai sairaskohtauksen, että hoitohenkilökunta pääsee sisään.
Kuakkrain omistajlla olisi syytä olla joku, joka tuntee koiran jos tulee tälläisiä tilanteita.
Voit unohtaa lapsiesi kaverit kaukkrin hankinnan jälkeen, vastuu on liian iso kaukkri voi nähdä jonkun leikin uhkaavana kun tulee lapsia kylään.
Tuota koiraa ei sitten silitellä vaikka onkin söpö.
Jos asut maalla vierailun ajaksi koira ulkotarhaan siksi aikaa on turvallisempaa niin.- Mies 26w
tiedoista, selvennyksen vuoksi en ole siis hankkimassa kyseistä koiraa ihan
vaan sen takia kysyin tietoja kun olen koirapelkoinen ihminen,onhan se hyvä
tietää että mitä pelkää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522105
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321303Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941225- 1551136
- 68951
- 35938
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31879Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59838Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46789