Barcelonaan

ekeke

Ekaa kertaa tilaamassa omatoimi matkaa. Siis lennot
lähtöpvm. Tiistai 13 Heinä 2010
Lähtö Ajat Mistä Tulo Ajat Mihin Lento
13 Hei 08:30 Helsinki 13 Hei 09:35 Riga BT302
13 Hei 10:20 Riga 13 Hei 13:05 Barcelona BT681

Paluumatka Tiistai 20 Heinä 2010
Lähtö Ajat Mistä Tulo Ajat Mihin Lento
20 Hei 13:55 Barcelona 20 Hei 18:35 Riga BT682
20 Hei 20:10 Riga 20 Hei 21:20 Helsinki BT327

Tässä eniten pelottaa tuo Riga - Barca väli odotus aika n.45minsaa, jos eka lento myöhässa ja miten
laukut siirtää löytyykö nopeasti portti. Kaikki vinkit huomioidaan, kun vielä kaksi pientä lasta mukana.

1

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä valinta

      Olen käynyt Barcelonassa 4. kertaa. Aina vaan uutta ja uutta ihmeteltävää.
      Katso iso kirkkotyömaa se on ihmeellistä.
      Kannattaa ottaa linja-autolippu jolla saa ajaa vaikka kuinkapaljon sillä on kiva liikennöidä. Kentälle pääsee taksilla kätevästi kun tinkii hinnan sopivaksi. Ainakin meillä 2 hlöä jos olisimme menneet taksilla juna-asemalle ja sitten junalla samalla hinnalla lentoasemalle suoraan. Ehkä on kalliimpi saada asemalta kyytiä kaupunkiin koska sieltä on niin paljon tulijoita. Taksit haluaa päästä kentälle jolloin sa tingattua hintaa.

      Upeita tavarataloja ja rambla on näkemisen arvoinen katu siellä on kaikkea. Pidä huoli, siellä on taskuvarkaita!

      Hyvää lomaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe