Writerissä sivut ovat pystysuunnassa. Miten saadaan yksi sivu käännettyä vaakasuuntaiseksi.
Sivu vaakaan
5
1814
Vastaukset
- Viki-ukki
sanoo näin:
Miten teen OpenOfficella asiakirjan, jossa on sekä pysty- että vaakasuoria sivuja?
Sivun suunta-asetus on sidottu sivun tyylimäärityksiin. Tee siis näin:
Avaa Tyylit ja muotoilu-valikko joko valikoista Muotoilu > Tyyli ja muotoilu tai pikanäppäimellä F11.
Tee uusi sivutyyli, jossa sivu on asetettu vaakaan ja tallenna se.
Kun teet dokumenttia, vaihda vaakasuoraksi halutun sivun tyyli luomaksesi tyyliksi: klikkaa hiiren 2-näppäimellä, valitse Sivu ja valitse Seuraava tyyli-pudotusvalikosta luomasi tyyli.- Kilpakirjoittaja
Mutta miten se tehdään kun jälkeenpäin huomataan että yksi sivu olisi parempi olla vaakasuorassa?
- lasffgjlgj
Kilpakirjoittaja kirjoitti:
Mutta miten se tehdään kun jälkeenpäin huomataan että yksi sivu olisi parempi olla vaakasuorassa?
Tekstinkäsittely on nimen omaan tekstinkäseittelyä, eli kaikkea tallentamaasi voit muokata myöhemmin. :)
Luitko Ohjeista Sivun suunnan vaihtaminen -sivua? Ehkä vaatii uuden vaakasivutyylin ja siihen viittaavan uuden kappaletyylin?
- muuan mies
Lisää - Pakotettu vaihto - Sivunvaihto - Vaakasuunta.
Ja takaisin ... Sivuunvaihto - Oletus
Ei ole vaikeata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817