honda magna 750 pitää ärsyttävää nakutusta moottorin yläpäässä joillakin kierroksilla ja välillä nakutus lakkaa kokonaan. mikä lääkkeeksi tai mikä mahtaa olla vikana...? venttiilin nostaja jumissa? kokemuksia kellään kyseisestä pyörästä? honda on vuosimallia -94
mikä klikkaa honda magnassa?
6
1985
Vastaukset
- Paljon kokemusta
Jos moottorista kuuluu ajoittaista kilinää määrätyllä kierrosluvulla saattaa vika olla kk-alapään laakerissa. Tämä ilmiö on olllut kahdessa myöhemmin totaalisesti hajonneessa moottorissa. Kilinä tai helinä kuuluu 2500 - 4000 r/min kierroksilla. Mutta jos ääni on selvä nakutus tai koputus ajoittaisesti syy voi löytyä venttiilikoneistosta.
Kuitenkin asia on tarkan tutkimusten arvoinen, myös rahallisessa mielessä, ennen täystuhoa. - vika
kaverin 82 magnassa samat oireet lähinnä koneen ollessa kylmä ja jonkin verran ajetut öljyt. mitään vikaa ei ole löytynyt... asiantuntija joka on ko moottorin kanssa touhunnut paljon käski tarkastaa äljypumpun ketjun, joka venyneenä resonoi ja antaa "jakoketjumaisen" naputuksen.
koneen koppa on auki ja ketju on todella löysä, uusi on tilattu. toivottavasti ääni häviää tällä pikku rempalla. aika näittää - 330d ja hajis
näissä ollut nokka-akseli ongelmia? Toivottavasti olen väärässä....
- jari L
mulla on -84 tonnisatanen, kuuluu tyhjäkäynnillä pieni kilinä, joka loppuu noin 2000-2400rpm.olen mitannut venttilivälykset,kaikki ihan ok ja nokka-akselit todella siistit. ajoin noin 7000km viime kesänä eikä ääni ole muuttunut mihinkään.
- jiijii
oli myös keinuvivuissa ongelmia
- SAUKKI58
OLISIKO JOLLAIN MYYDÄ MOOTTORIA HONDA MAGNA 750 VM-82 UUDEMMISTAKIN MALLEISTA MOOTORI LUULTAVASTI SOPII.KÄYPÄ HINTA [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379