Vuokrataan kalustettu yksiö Pietarissa !
Asunnossa huone, keittiö, WC ja suihku, jääkaappi, pakastin,
kaasuhella ja pesukone. Asunto sijaitsee 10 min kävelyetäisyydellä Finlandskyj vokzalista. Turvallisessa ja rauhallisessa talossa - pihalla vartiointi. Valvottu maksullinen pysäköinti lähellä.
Asunto sopii mainiosti kahdelle hengelle esim. opiskelijalle.
Vuokrataan ainoastaan suomalaisille, minimi 3 vrk ja enintään 2 vkon jaksoissa. Vuokra 40 € / yö 20 € loppusiivouksesta.
Puh: ven/suom/eng nro 358 50 5977960 (Greger) [email protected] (Anna)
Vuokrataan kalustettu yksiö Pietarissa !
3
542
Vastaukset
- Tsyuhna!
Poispäin vielä Nevskistä, eli suomen asemalta viipuriin päin?
Ajattelit sitten pistää rahoiksi oikein reilusti suomalaisten kustannuksella? Kuka opiskelee pietarissa 3 vrk:tta tai enintään kaksi viikkoa?
Häppee vähän durak, Stalinin rakentamissa lutikkalinnoissa ei asu kuin torakoita ja kusen haju!- Mukava asunto
Olen asunut asunnossa kerraan ja seuraavalla kerralla vuokraan sen jos vain on vapaana. Kunto on hyvä, samoin sijainti. Ei todellakaan mikään lutikkalinna! Voin kertoa lisää jos kerrot yhteystietosi Tsyuhana. Voin samalla opettaa sinua lukemaan :)
- Studentka
Tsyuhna: Itse olen opiskellut Pietarissa tämän vuoden aikana kolme kahden viikon jaksoa, joten kyllä meitä lyhyen ajan opiskelijoita on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309