Olin juuri lomamatkalla Puolassa tällaisen huvittavan nimen omaavan firman kautta.
Letkun Matkat.
Olimme kahden kaverin (miehiä) kanssa koska yrityshän mainostaa itseään "matkailua herrasmiehille" -tyyliin.
Täytyy kyllä myöntää että mainostekstit mitä etusivulla lukee pitää paremmin kuin hyvin paikkaansa! Olimme nyt ainoastaan 4 yötä reissussa mutta menemme varmasti piakkoin uudestaan hieman pidemmälle lomalle. Tämä oli meinaan kaikkien lomien täyttymys lukuunottamatta yhtä digikameran hävikkiä joka menee kyllä omaan piikkiin. Meno ja meininki oli kuin toiselta planeetalta ja naiset ovet niin uskomattoman hyvän näköisiä siellä. Sopot varsinkin teki syvän vaikutuksen tällaiseen kaveriin joka ei tiennyt aiemmin Puolasta juuri mitään. Kyllä tuo maa soveltuu hyvin muillekkin kuin miehille ainoastaan! Eikun Letkuilemaan! ;)
Mahtava reissu!
2
1169
Vastaukset
- Vakuusmaksut ?
Kyseistä ns. firmaa ei löydy kylläkään Kaupparekisteristä eikä Kuluttajaviraston valmismatkarekisteristä. Nämä faktat kannattaa huomioda.
- mitä lieneekään
jotain löytyy, mutta ei kovin luotettavalta tunnu:
[email protected]ähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen
Puhelin Puolaan 48 507 595 018 (tästä numerosta tavoittaa parhaiten)
Puhelin Suomeen 050-54 53 586
Sähköposti on toivottu kommunikointikanava, mutta tarvittaessa voi soittaa myös suoraan yrityksen nueroihin.
Yleensä parhaiten saa kiinni Puolan numerosta toimiston aukioloaikaan.
Jos et tavoita ketään kummastakaan numerosta, lähetä ystävällisesti s-postia yllä näkyvään osoitteeseen. Henkilökunnan vähäisyydestä johtuen puhelinyhteys ei ole aina taattu, valitettavasti!
Letkun Matkat Heinonen Sp.j.
Nimeä ei saatavillaSeppälänkuja 79, 31380 Tammela
Mob: 050 545 3586
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2091324- 721309
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei17858- 42847