Nitrobensaa mistä?

jamppa8989

Onko rovaniemellä mitään paikkaa mistä saisi ostettua nitrobensaa? itse en ole löytänyt mitään liikettä mistä sitä saisi ostettua!

27

7925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän tarkemmin. Kyseessä on ilmeisimmin radio-ohjattava auto. Sen moottori todennäköisesti on metanoli moottori ja siihen ei käytetä bensaa. Jos se kuitenkin on bensaversio jota hiukan epäilen on senkin polttoaine oltava valmistajan suosituksen mukaista.
      Lue ne mukana tulleet käyttöohjeet huolella minkälaisen polttoaineen moottorin valmista on siihen suositellut. Sisäänajossa on öljynmäärä syytä pitää suosituksen mukaisena moottorin luotettavuuden takaamiseksi.
      Kun tiedossa mitä polttoainetta tarvitset on helpompi lähteä etsimään myyntipaikkaa.

      • Är cee

        Kaveri etsii Nitroa, eli aika helppo pudottaa bensa sana pois ja ymmärtää aloittajan viestin tarkoitus, tietenkin olisihan se hyvä tietää etsitäänkö autonitroa, lentokone nitroa.
        Etsi Rc liike netin kautta tampereelta ja ota yhteyttä, luulisi löytyvän Nitro sieltä kautta.


      • Är cee
        Är cee kirjoitti:

        Kaveri etsii Nitroa, eli aika helppo pudottaa bensa sana pois ja ymmärtää aloittajan viestin tarkoitus, tietenkin olisihan se hyvä tietää etsitäänkö autonitroa, lentokone nitroa.
        Etsi Rc liike netin kautta tampereelta ja ota yhteyttä, luulisi löytyvän Nitro sieltä kautta.

        Tai siis Rovaniemeltä meinasin enkä Tampereelta.

        Ps. Joulupukille terveisiä.


      • Pärepilot
        Är cee kirjoitti:

        Tai siis Rovaniemeltä meinasin enkä Tampereelta.

        Ps. Joulupukille terveisiä.

        edellisessä viestissä osuit asian ytimeen, mutta polttoaine on polttoainetta ja polttoaine ei aina ole bensaa. Bensiini on myös mahdollista nitrata. Saatava hyöty on pieni, mutta jos kyse on kymmenyksistä kierrosaikaan voi se silloin olla mahdollista. Oli käytettävä "rakkine" mikä tahansa on polttoaineena käytetävässä seoksessa käytettävät aineet oltava soveltuvia. Jos mäntä on esim. renkaallinen, osa mahdollisesti käytettävistä öljyistä karsiutuu pois. Valmiin polttoaineen hankkimista kannatan lämpimästi, mutta samalla peräänkuulutan tutustumista sen verran "kemiaan" jotta tietää mitä kaupan versioista on soveliasta käytettäväksi. Kokeilu/"kiroilu" linja on mielestäni turha ja monesti liian kalliskin.


      • Jah Ve
        Pärepilot kirjoitti:

        edellisessä viestissä osuit asian ytimeen, mutta polttoaine on polttoainetta ja polttoaine ei aina ole bensaa. Bensiini on myös mahdollista nitrata. Saatava hyöty on pieni, mutta jos kyse on kymmenyksistä kierrosaikaan voi se silloin olla mahdollista. Oli käytettävä "rakkine" mikä tahansa on polttoaineena käytetävässä seoksessa käytettävät aineet oltava soveltuvia. Jos mäntä on esim. renkaallinen, osa mahdollisesti käytettävistä öljyistä karsiutuu pois. Valmiin polttoaineen hankkimista kannatan lämpimästi, mutta samalla peräänkuulutan tutustumista sen verran "kemiaan" jotta tietää mitä kaupan versioista on soveliasta käytettäväksi. Kokeilu/"kiroilu" linja on mielestäni turha ja monesti liian kalliskin.

        Miks sä viisastelet? Mäv en tuu koskaan enää tälle sivulle takas, mutta toivottavasti löysin jo tarpeeks tietoo, mistä sitä saa, mä nimittäin käytän samaa ainetta uudenvuodenrakettiini. Toivottavasti asutte Kajaanissa niin saatatte nähä sen...


    • jamppa8989

      rc autoon tarvin nitropolttoainetta ja sen pitää olla jotain 16%, ei taida rovaniemeltä löytyä mitään liikettä mistä sitä voisi ostaa, olen etsinyt sellaista pitkään mutta en oo löytäny, nyt kysymys kuuluu että onko lähellä rovaniemeä mitään kauppaa mistä sitä voisi ostaa? haaparannalla on joku lelukauppa missä myydään rc tuotteita mutta tietääkö kukaan onko siellä valikoimissa nitropolttoainetta?

      • Toivottavasti tätä ei nyt lueta mainoksenpiikkiin, mutta esimeskiksi Kärkkäinen Oulussa on jotakin polttoainelaatuja jotka soveltuis. Ongelma vain saattaa olla siinä ottaako matkahuolto tai posti kuljetettavaksi. Syytä kysyä ennen kuin tilaa netistä. Soitto myyjälle kannattaa.


      • bilitema
        Pärepilot kirjoitti:

        Toivottavasti tätä ei nyt lueta mainoksenpiikkiin, mutta esimeskiksi Kärkkäinen Oulussa on jotakin polttoainelaatuja jotka soveltuis. Ongelma vain saattaa olla siinä ottaako matkahuolto tai posti kuljetettavaksi. Syytä kysyä ennen kuin tilaa netistä. Soitto myyjälle kannattaa.

        siellä muistaakseni oli 16% nitroa


      • xzdcvdzvdjfghfgh

      • Pärepilot kirjoitti:

        Toivottavasti tätä ei nyt lueta mainoksenpiikkiin, mutta esimeskiksi Kärkkäinen Oulussa on jotakin polttoainelaatuja jotka soveltuis. Ongelma vain saattaa olla siinä ottaako matkahuolto tai posti kuljetettavaksi. Syytä kysyä ennen kuin tilaa netistä. Soitto myyjälle kannattaa.

        Ite oon Tampereen Atalalta tilannu polttoaineita, hyvin tulee Matkahuollon kautta Rovaniemelle.


    • ärcee

      mistä tilaan nitroa

    • ärcee

      onko nitro ja nitrometaani sama asia

      • metsämies2

        Nitro on nitroa. Nitrometaani on lähes sama asia mutta sisältää pierua.


    • pate___

      Pelkällä nitrometaanilla ei pitkälle pötkitä.

      Näiden rc-vermeiden polttoaine on metanolia. Nitrometaania käytetään lisäaineena parantamassa käyntiä ja antamassa lisää tehoa (suurempina pitoisuuksina). Lisäksi polttoaineessa tulee olla öljyä, ennen risiiniöljyä, tänäpäivänä pääsääntöisesti synteettistä. Autoissa käytettävässä polttoaineessa nitrometaania on 15...25 %, öljyä öljylaadusta riippuen 15...20 %. Öljy paitsi voitelee, myös jäähdyttää moottoria.

      Valmiita polttoaineita (ja tietysti erillisenä raaka-aineita) saa ns. alan liikkeistä. Sabe, Hobbypeople, Kärkkäinen... onhan noita.

    • mmmmmmm2

      mistä saa nitro bensaa en oo ite löytäny perkele!

      • Huristi

        Nitrobensaa onkin todella vaikea löytää. Oikeastaan mahdotonta ja parempi niin.

        Ihmetyttää mihin moista tarvitset?


    • VenemiesX

      Onko Biltema lopettanut nitron myynnin kun en löytänyt?

      Mistä voi ostaa tai tilata nitroa rc veneeseen.
      Oulussa olisi Biltema ollut lähellä mutta nyt tulikin ongelma että mistä saa nitroa.

      • Huristi

        Ainakin nettitietojen mukaan Kärkkäisellä on oulussa hehkutulppakoneeseen "nitroa". Cool power aineissa on 17% öljyä ja sen pitäs riittää venekäytösä, mutta itse lisäisin oljyä. Sitäkin saa samasta osoitteesta Oulussa.


      • VenemiesX
        Huristi kirjoitti:

        Ainakin nettitietojen mukaan Kärkkäisellä on oulussa hehkutulppakoneeseen "nitroa". Cool power aineissa on 17% öljyä ja sen pitäs riittää venekäytösä, mutta itse lisäisin oljyä. Sitäkin saa samasta osoitteesta Oulussa.

        Ok. kiitti, pitääpä käydä kysäisemässä tuolta.
        Jos ei saa niin potää lähtä autolla ostamaan jostakin rc kaupasta varmaan sitten mistä nyt saa yleensä, tuntuu olevan hankala hommata tuota nitroa mistään.


      • kyosho4ever
        VenemiesX kirjoitti:

        Ok. kiitti, pitääpä käydä kysäisemässä tuolta.
        Jos ei saa niin potää lähtä autolla ostamaan jostakin rc kaupasta varmaan sitten mistä nyt saa yleensä, tuntuu olevan hankala hommata tuota nitroa mistään.

        http://www.rcjkl.fi/tuotehaku.asp?sua=1&lang=1&reid=1&nav=60030081

        Toimittaa kotiovelle polttoaineet.


      • VenemiesX

    • 19+16=35

      Mistä saa 20% nitro bensaa ?????

    • verkkokauppa.com

      Verkkokauppa.com . Siellä on halvinta kaikista

    • Rcjäbäleissoni

      Heips kaikille.

      huomasin et rckaupastakin saa nitrooo :D autona mul on sieltä ostettu TRAXXAS

      Itse en asu lähellä, mut ne myös lähettää niitä ympäri suomee.
      http://rckauppa.fi/index.php?cPath=111

      toimituskulut oli 25€ kun otettiin kaverien kans 4 kannuu

      sielt kandee siis ainaki kattoo

    • LoppuJo

      Joko Rovaniemellä joku alkannu myymään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3188
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      668
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe