Olen tutustunut wiccalaisuuteen jo neljän vuoden ajan. Ensimmäisen kerran kun luin wiccalaisuudesta, niin se tuntui siltä aivan kuin se olisi tehty juuri minua varten, koska aiemmin minulla oli ollut ristiriitaisia tunteita uskomuksia kohtaan. Kumminkin kadotin uskoni ja kaikki energiani, annoin ne ystävilleni, jotka tarvitsi sitä enemmän kuin minä.
Nykyään tuntemukseni on lähinnä sitä kuin minusta puuttuisi pala, enkä tiedä kuka olen, enkä aisti energioita, edes omiani. Vietän suurimman osan ajan pimeässä, joko itken tai tuijotan vain seinää. Viimeisimmän samanlaisen tuntemuksen sain kuin kävin Milanon katolisessa kirkossa, se tuntui kodilta, mutta uskonto itsessään tuntuu väärältä. Olen ihan hukassa! Löytyisikö ketään, joka voisi opastaa minua tielläni, oli se sitten wiccalaisuuteen tai johonkin muuhun. Haluan vain löytää sen saman rauhan kuin joskus kauan sitten.
Opastaja?
1
516
Vastaukset
- Mythologica
Olisiko mahdollista että sinulla on masennusta?
Parasta hoitaa itsensä ja samalla luoda uudestaan pohja minuulle, siinä mukana sitten tokeentuu tuo uskonnollinen aspekti. On normaalia käydä läpi elämänkriisejä, mutta jos ahdistusta tuntuu olevan ilman syytä ja jatkuvan kannattaa hakea siihen apua. Itsehoito on myös hyvä startti terveellisille elämäntavoille, päivittäisiä kävelylenkkejä, jolloin voi hakea yhteyttä luontoon, terveellistä ruokavaliota etc.
Muista myös että takaisin ei voi palata. Haikailu mennyttä rauhaa kohtaan unohdat, että sen ja nykyisyyden välillä olet kehittynyt, oppinut ja kokenut asioita. Ainoa tapa on oppia elämään nykyisyydessä, tasapainoisena ja seesteisenä, mutta se vain tapahtuu, jos pidät itsestäsi huolta ja opit mikä tekee mielesi rauhattomaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p766950Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3576038Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite543374Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293089Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1901622Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os171358Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181076- 601063
Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv1980Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m1957