Opastaja?

Shadowww

Olen tutustunut wiccalaisuuteen jo neljän vuoden ajan. Ensimmäisen kerran kun luin wiccalaisuudesta, niin se tuntui siltä aivan kuin se olisi tehty juuri minua varten, koska aiemmin minulla oli ollut ristiriitaisia tunteita uskomuksia kohtaan. Kumminkin kadotin uskoni ja kaikki energiani, annoin ne ystävilleni, jotka tarvitsi sitä enemmän kuin minä.

Nykyään tuntemukseni on lähinnä sitä kuin minusta puuttuisi pala, enkä tiedä kuka olen, enkä aisti energioita, edes omiani. Vietän suurimman osan ajan pimeässä, joko itken tai tuijotan vain seinää. Viimeisimmän samanlaisen tuntemuksen sain kuin kävin Milanon katolisessa kirkossa, se tuntui kodilta, mutta uskonto itsessään tuntuu väärältä. Olen ihan hukassa! Löytyisikö ketään, joka voisi opastaa minua tielläni, oli se sitten wiccalaisuuteen tai johonkin muuhun. Haluan vain löytää sen saman rauhan kuin joskus kauan sitten.

1

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mythologica

Olisiko mahdollista että sinulla on masennusta?

Parasta hoitaa itsensä ja samalla luoda uudestaan pohja minuulle, siinä mukana sitten tokeentuu tuo uskonnollinen aspekti. On normaalia käydä läpi elämänkriisejä, mutta jos ahdistusta tuntuu olevan ilman syytä ja jatkuvan kannattaa hakea siihen apua. Itsehoito on myös hyvä startti terveellisille elämäntavoille, päivittäisiä kävelylenkkejä, jolloin voi hakea yhteyttä luontoon, terveellistä ruokavaliota etc.

Muista myös että takaisin ei voi palata. Haikailu mennyttä rauhaa kohtaan unohdat, että sen ja nykyisyyden välillä olet kehittynyt, oppinut ja kokenut asioita. Ainoa tapa on oppia elämään nykyisyydessä, tasapainoisena ja seesteisenä, mutta se vain tapahtuu, jos pidät itsestäsi huolta ja opit mikä tekee mielesi rauhattomaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1600
    2. 210
      1477
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      53
      770
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      692
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    Aihe