Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Työkyttömyyseläke gallup

galluptiedustelija

Tämä työkyvttömille jotka ovat saaneet eläkkeensä 2005 ja sen jälkeen.

a) Kuinka paljon aikaa meni saada eläke päätös?
b) Jäitkö eläkkeelle työttömänä vai työllisenä?
c) Montako vuotta kerkesit olla töissä ja paljon sait viimeisen 10 vuoden aikana keskimäärin palkkaa vuodessa?
d) Paljon eläkkeesi on nyt bruttona kuussa?

10

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työkyvytön

      a) Kuinka paljon aikaa meni saada eläkepäätös? - Pysyvä päätös kolmessa kuukaudessa muutaman toistaiseksi-päätöksen jälkeen.
      b) Jäitkö eläkkeelle työttömänä vai työllisenä? - Opiskelevana, fyysisesti työkyvyttömänä.
      c) Montako vuotta kerkesit olla töissä ja paljon sait viimeisen 10 vuoden aikana keskimäärin palkkaa vuodessa? - Vain keikkaluontoisia töitä.
      d) Paljon eläkkeesi on nyt bruttona kuussa? - Täysi kansaneläke eläkkeensaajan asumistuki 889 euroa netto.

    • Onneton-60

      a)1,5 vuotta
      b)työttömänä
      c)30 vuotta,n.2000 euroa
      d)1500 euroa

    • exkirjanpitäjä

      a) Puolentoistavuoden kuntoutustuen jälkeen päätös vakituisesta eläkkeestä tuli kahdessa kuukaudessa suunnilleen
      b) Olin vakituisessa, hyväpalkkaisessa työssä

      c) Työelämässä kerkisin olla jotakuinkin reilut 20 vuotta. Viimeisen kymmenen vuoden vuosipalkkatienestiä vaikea arvioida. Viimeisen palkan vuositienesti oli jotakuinkin 52 tuhatta vuodessa (bonuksia noin 4 tuhatta)

      d) Eläke bruttona on noin 1954 ja joitain senttejä vähän päälle. Hyvin tulen toimeen kun asuntolaina on maksettu ja mies on vielä töissä vaikkei hän minua elätäkään. Yhteiset kulut maksamme noin puoliksi.

    • neiti kokko

      a) 6 kuukautta
      b) sekalaisena, olin palkkatukityössä, eli oikeasti pitkäaikaistyötön.
      c) olin töissä 20 vuotta, hmmm palkkaa en muista, olin melkein aina osa-aikainen.
      d) 1098 euroa. siis tässä on jo kansaneläke mukana.

    • ksdkjajfja

      a) Kuinka paljon aikaa meni saada eläke päätös?
      - 3 kk

      b) Jäitkö eläkkeelle työttömänä vai työllisenä?
      - vakituinen työ useamman vuoden

      c) Montako vuotta kerkesit olla töissä ja paljon sait viimeisen 10 vuoden aikana keskimäärin palkkaa vuodessa?
      - työelämässä n. 15 vuotta. vuosiansiot 30-50 000 €

      d) Paljon eläkkeesi on nyt bruttona kuussa?
      - 2300 €

    • vielä hengissä

      45 v työelämässä työstä sairaseläkkeelle taistelun jälkeen n 2 kk päätöksen odottelu
      En tiedä tarkkaan ehkä n 50000 pruttona
      Eläke oma eläke mukaanlukien on n 3000 kk prutto, kokonais veroprosentti 33

    • 5742

      a) 5 vkoa
      b) nitähän tuo oikein tarkoittaa...olin omasta milelestäni työllinen
      c) olin duunissa vuodesta 1981-> monilla eri tyonantajilla. Olin töissä n.
      ja eläkkeenni on boin 2.300 euroa/kk

    • mummo stadista

      a) Noin 4 viikkoa
      b) Työllisenä
      c) Ehdin olla töissä kahta 3 kk:n äitiyslomaa lukuunottamatta yhtämittaisesti 41 vuotta ja ansiotuloni vaihtelivat viimeisten 10 vuoden aikana 80000€-100000€
      välillä.
      d) Eläkettä saan 4460 €/ kk.

    • *1948

      Vuosin 3 kk sairausloman kautta.
      Työssä kaikkiaan 29v. kaksi äitiyslomaa ja 3,5 vuotta opiskeluja väissä.
      Olen nyt jo 10v. ollut eläkkeellä en muista palkkaa, mutta laskin eläkkeen olevan siitä silloin 43 %.
      Eläke nyt netto 1051€/kk

    • Kaikki tämä 47v

      Minä sain lopulliset eläkepaperit n.3vuoden väännön jälkeen ; )Päätöksen jälkeen koin myös eräänlaisen ihmeparantumisen,olo helpotti lähes heti myönteisen päätöksen saatuani.Näin pystyn oleskelemaan rakkaalla kesäpaikallani paljon rennommin eikä tarvitse ilmottautua mihinkään,eikä tilata soppala aikoja ; ))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe