Onkohan mun rotta fiini kun se on niiin pieni ja söpö?en ole kuitenkaan varma mitä tarkoittaa fiini.Kertokaa mitä tarkoittaa fiini tai sitten kartokaa voisiko rattani olla mahdollisesti fiini.
Fiini....
5
613
Vastaukset
- Rotttatyttö 99
Voisko joku sanoa kertoa jotain tai sitten sanokaa voisiko rottani olla FIINI!
- Huhhuhhh
Eikö sulla tosiaankaan oo parempaa tekemistä kuin trollata suomi 24 rottafoorumilla? Toinen toistaan typerämpiä viestejä kirjoitat jotka ei voi olla totta tai jos ovat niin huhhuh sanon minä.
- Rottatyttö 99
Huhhuhhh kirjoitti:
Eikö sulla tosiaankaan oo parempaa tekemistä kuin trollata suomi 24 rottafoorumilla? Toinen toistaan typerämpiä viestejä kirjoitat jotka ei voi olla totta tai jos ovat niin huhhuh sanon minä.
Ei tämä ole trollaamista vaan avun kysymistä.Haluan vain tietää onko lemmikkini fiini.
- fiini=hieno
Rottatyttö 99 kirjoitti:
Ei tämä ole trollaamista vaan avun kysymistä.Haluan vain tietää onko lemmikkini fiini.
2010.. Sanonpa kuitenki mitä fiini tarkoittaa, ei ole parempaakaan tekemistä.
Fiini = Hieno
Ja,kyllä. Vaikka sitten niin. Rottasi on fiini :)
- Anonyymi
Kuulemma natsi mutta en minä tiedä mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222321Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052241- 522197
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261106