Joo-o. Siinäpä se otsikossa tulikin. Olisi Bonnin reissu edessä ja olen vähän kahden vaiheilla mitä reittiä menen. Suoria lentoja kun ei enää Helsingistä ole, niin vaihtoehtoina on joko lento yhden välilaskun kautta tai sitten suora lento Düsseldorfiin ja loppumatka junalla. Onko kenelläkään kokemuksia, kumpi olisi kätevämpi tapa matkustaa?
MItä reittiä matkustaa Bonniin?
3
582
Vastaukset
- edullisinta.
Hahniin, josta on about 150 km Bonniin.
Testattu on. Auto alle ja ensin Moselin rannalle... Sieltä hissuksiin Bonniin.
Huomenna muuten lento Hahniin ja määränpäänä Köln! - vaikka Manse lähellä
Lentäisin suoraan sinne Dûsseldorfiin ja sitten junalla Bonniin. Taitaa olla "makuasia" tuo valinta, mutta ellei Hahnista pääse suoraan bussilla Bonniin, niin tuo toinen vaihtoehto taitaa olla hieman yksinkertaisempi toteuttaa.
- mercan
... lähtee matkaan, niin ehdottomasti lentäen Düsseldorfiin; halvin taitaa olla Air Berlin ja sieltä junalla Bonniin - lentokentällä on oma rautatieasema siellä itäpäässä alhaalla ja tunnissa ollaan perillä, jos menee ihan sitäkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228