Reilu, ystävällinen ja savuton 27v miehen alku etsii kämppistä Pohjois-Helsingin alueella, Helsinki-Lahti radan ja Kehä III:n leikkauspisteen lähellä. Elokuun alussa vapautuva huone on kooltaan ~12m2. Kämppä on ~60m2 kaksio, jossa on iso lasitettu parveke ja tilava keittiö. Varustuksena mm. pyykki ja tiskikone, joita voi vapaasti käyttää. Alustava osuus asumiskuluista (sisältäen netin, sähkön ja veden) ~320€/kk, mutta sovitaan tuo sitten tarkemmin.
Seutu on rauhallista, jukiset yhteydet ovat hyvät ja liikuntamaastoa/paikkoja on lähistöllä paljon. Esim. juna-asemalle 10-15min, josta taasen 15-20min keskustaan. Itse olen elänyt kämppiksen kanssa pidempäänkin, joten tiedän mitä se tarkoittaa. Sinä voit olla kumpaa sukupuolta vain, olen tullut hyvin toimeen molempien kanssa.
Mikäli on kiinnostusta ja/tai lisätiedon tarvetta, niin laita postia [email protected].
HKI Kämppistä/Huone tarjolla
3
600
Vastaukset
Huomisesta lähtien heti vapaana, halukkaat laittakaa mailia!
- kiinnostaisi123
Kuinka suuri takuu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41137- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646