Reilu, ystävällinen ja savuton 27v miehen alku etsii kämppistä Pohjois-Helsingin alueella, Helsinki-Lahti radan ja Kehä III:n leikkauspisteen lähellä. Elokuun alussa vapautuva huone on kooltaan ~12m2. Kämppä on ~60m2 kaksio, jossa on iso lasitettu parveke ja tilava keittiö. Varustuksena mm. pyykki ja tiskikone, joita voi vapaasti käyttää. Alustava osuus asumiskuluista (sisältäen netin, sähkön ja veden) ~320€/kk, mutta sovitaan tuo sitten tarkemmin.
Seutu on rauhallista, jukiset yhteydet ovat hyvät ja liikuntamaastoa/paikkoja on lähistöllä paljon. Esim. juna-asemalle 10-15min, josta taasen 15-20min keskustaan. Itse olen elänyt kämppiksen kanssa pidempäänkin, joten tiedän mitä se tarkoittaa. Sinä voit olla kumpaa sukupuolta vain, olen tullut hyvin toimeen molempien kanssa.
Mikäli on kiinnostusta ja/tai lisätiedon tarvetta, niin laita postia [email protected].
HKI Kämppistä/Huone tarjolla
3
610
Vastaukset 3
Huomisesta lähtien heti vapaana, halukkaat laittakaa mailia!
- kiinnostaisi123
Kuinka suuri takuu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1701114En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45753Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27723Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l208621Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164602Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580