vastaisku

VOI JUMALAUTA

Olen perkele tuhat kertaa yrtittänyt tehdä vastaiskua kun on kala tärpännyt,mutta eikä se jumalauta siltikään jää kiinni siihe kalaan vaan perho lentää aina omaa pläsiä päi.Perkele ku ne kalat varmaa sylkäsee koko paskan helvettiin ennen kuin kerkee sanoo perkele.

Eli missä kohtaa se helvetin vastaisku pitää tehdä, eli ennen ku ehtii sanoo perkele vai kerkeekö sanoo monta kertaa enne ku se vastaisku tehää?
Tai pitääkö vavan olla pystyssä valmiiksi.

Kuten näette olen kiiresti avun tarpeessa joten voisitteko laittaa äkkiä joitakin ohjeita,ennen kuin tapan jonkun , KIITOS

3

739

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fishu

ei tehdä vastaiskua.

Näin se on. Pidä jarru sopivana ja vapa kohti perhoa, niin kala kiinnittää itse itsensä. Lohenkalastuksessa on omat juttunsa. Pintaperhokalastuksessa on vastaisku, mutta se pitää tehdä nopeasti= vaatii harjoittelua.

• Perhokalastajatar

kun sinä noidut siellä rannalla, en yhtään ihmettele jos kala ei käy kiinni kun ihminen mesoo kuin mikäkin. :)

• joo-o--

Koetappas tehä semmonen imperiumin vastaisku, eli vastapalloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1514
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      969
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      91
      875
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      767
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      611
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      232
      608
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      597
    10. 49
      567
    Aihe