Olen perkele tuhat kertaa yrtittänyt tehdä vastaiskua kun on kala tärpännyt,mutta eikä se jumalauta siltikään jää kiinni siihe kalaan vaan perho lentää aina omaa pläsiä päi.Perkele ku ne kalat varmaa sylkäsee koko paskan helvettiin ennen kuin kerkee sanoo perkele.
Eli missä kohtaa se helvetin vastaisku pitää tehdä, eli ennen ku ehtii sanoo perkele vai kerkeekö sanoo monta kertaa enne ku se vastaisku tehää?
Tai pitääkö vavan olla pystyssä valmiiksi.
Kuten näette olen kiiresti avun tarpeessa joten voisitteko laittaa äkkiä joitakin ohjeita,ennen kuin tapan jonkun , KIITOS
vastaisku
VOI JUMALAUTA
3
621
Vastaukset
- fishu
ei tehdä vastaiskua.
Näin se on. Pidä jarru sopivana ja vapa kohti perhoa, niin kala kiinnittää itse itsensä. Lohenkalastuksessa on omat juttunsa. Pintaperhokalastuksessa on vastaisku, mutta se pitää tehdä nopeasti= vaatii harjoittelua. - Perhokalastajatar
kun sinä noidut siellä rannalla, en yhtään ihmettele jos kala ei käy kiinni kun ihminen mesoo kuin mikäkin. :)
- joo-o--
Koetappas tehä semmonen imperiumin vastaisku, eli vastapalloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100