ETSIN ERÄSTÄ HENKILÖÄ!!!!

*Kyselijä*

Etsin ''epätoivoisesti'' serkkuani. Hän oli vauvana lastenkodissa, ja en tiiä kauanko hän oli siellä.. Mutta hän oli lastenkodissa Tikkakoskella. Tosin miusta se lastenkoti on nyt jo sulettu...=( Elikkäs hän on nyt jotain 20-vee tai vähän vanhempi. Nimi on Janne-Petteri(tai no sillon vauvana oli).. Sukunimeä en viitsi laittaa..
Että jos taustastasi löytää jotain tuohon liittyvää niin toivon hartaasti, että mailaat miulle osotteesee: [email protected]
Tai jos kaverisi taustasta löytyy jotain tohon liittyvää!!! Niin ja sijaisvanhemmatkin, jotka olette kenties ottaneet huostaanne Tikkakoskelta poikalapsen.. ja sen nimi kenties oli Janne-Petteri.. Niin mailatkaa!!!!

11

2665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apusa

Muuta tietoa?
      Persoonallisuuteen liittyvää tai syistä jotka johti huostaanottoon?

• *Kyselijä*

No se joutu sen takia muistaakseni sijaisperheeseen, koska hänen vanhemapansa olivat alkoholisteja, ja he eivät pystyneet huolehtimaan hänestä!!!

• *Kyselijä*

Ois miulla sukunimiki tiedossa..... ja on kotona muutama valokuvakin hänestä.. Syntymä aikaa en muista, mutta sen vios kysyy yheltä tädiltä..

• Minä

Ottaa yhteyttä Palokan lasten/nuortenkodin johtajaan Hannuun. Tikkakoskelta muutti Palokkaan tuo nuorisokoti.

• *Kyselijä*

Niin mutta siit on jo lähes kakskytvuotta tai vähän alle, kun se oli siellä... että voiks se muka tietää jotain...??

• Voit kysyä myös
        *Kyselijä* kirjoitti:

Niin mutta siit on jo lähes kakskytvuotta tai vähän alle, kun se oli siellä... että voiks se muka tietää jotain...??

kyselemäsi henkilön silloisen asuinpaikan sosiaalitoimistolta tietoja hänestä.
        Sitä en osaa sanoa tallettavatko noin vanhoja tietoja ja että antavatko näitä tietoja ulkopuoliselle.

Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta, sanoo vanha sananlasku joten koeileppas ja onnea etsintään.

• Minä
        *Kyselijä* kirjoitti:

Kyllä kannattaa kysyä ja luulen et johtaja Hannu tietää kyllä:)

• baltta
        Minä kirjoitti:

Kyllä kannattaa kysyä ja luulen et johtaja Hannu tietää kyllä:)

Kuule kyselijä, muista ettei kaikkea kannata kertoa tälläisellä palstalla.
        Ja luulen jotta serkkusi saisi "nåppylöitä" jos julkaisisit vahingossa hänestä tietoa, jota hän ei halua julkisuuteen...
        Tee niinkuin "minä" kehoitti ja kysy lisäinfoa tältä Hannulta mitä kannattaisi tehdä.

• Anonyymi

Minä olen asunut tikkakosken lastenkodilla. Vuonna 1995-1999 vaaleahiuksinen pieni tyttö

• Anonyymi

Minä olen kanssa kyseisessä paikassa asunut vuosina 1989-2001.

• Anonyymi

Kaikki kyttävät,myy ,ostaa. tori fi. Joten sinne ilmoitus. Kuin F.B. Tällä harva löytää etsimänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2765
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      428
      2316
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2176
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2040
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1709
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1236
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe