Zafiran ruostuminen?

Opel-Tapi

Onko kellään tarkempaa tietoa Zafiroiden ruostumisesta? Millainen sinkitys näissä on ollut ja miten se on vaihdellut eri vuosimalleissa? Netistä löytyy tietoa/huhua Astrasta, että täyssinkitystä korista luovuttiin 2001 vuoden aikana. Onkohan Zafirassa ollut sama suuntaus?

5

1045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Betyg 4/5
      • ei japsia

Koska Zafira-B sai ruosterekisteriin arvosanan erittäin hyvä 4/5, niin laitetaanpa vielä vertailuksi samaan aikaan testatun Mazda 5 tulos:

"Det blir underkänt för Mazdan. Bilen får en svag tvåa, kommenterar Thomas Widström."

Arvosana 2/5

• zaffeA

Opel Zafira är omsorgsfullt behandlad med rostskyddsmedel som finns i alla hålrum under bilen. Plasttank och bra skärmkantskonstruktioner , kombinerat med innerskärmar ger en klar trea i betyg.

http://www.vibilagare.se/zino.aspx?pageID=137&modelID=384

A-Zafiran (arvioitu 2001) arvosana 3/5 (hyvä).

• Zafi

Ainakin alkupään Zafirassa on tyyppivikana se, että sulamisvesi jäätyy etuovien alakulmaan ja kun sitten avaat oven, niin mukavasti narahtaa ja maalinpalat lohkeilee. Siitä se sitten ruostuukin. Lisäksi koko alahelma on kohtuullisen herkkää aluetta.

• errrrrr

ainakin mulla Zaffe kukki takalasin pissapojan kohdalta ilosesti ja rekisterikilven yläpuolella olevan muovisen "kahvan" reunoista. Ei maksanu montaa sataa kun kävin hoidatuttamassa pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      78
      1396
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1335
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1100
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      996
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      868
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      863
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      17
      793
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      667
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      652
    Aihe