omega 2.5 v6

moukkunyrkki

kone käy vähän kuumana,olisiko järkevää kytkeä jäähdyttimen tuulettimet erillisen katkaisijan kautta...tarkoitan,et ohitais nykyisen systeemin ja laittais jatkuvan virran katkaisija väliin,et toimisi tarvittaessa kokoajan... onko järkee moisessa? kertokaa te opelistit,kiitos

4

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihan sen noinkin

tehdä, vikaa varmasti on jossain, jos liian kuumana käy, kannentiiviste/jäähdytin tukossa/termostaatti yms. , ite laitoin joskus -89 Vectraan kytkimen, kun asuntovaunua vedin kesäisin, toimi ok.

• uoppeliksi

Ihan normaalia.. Flekti lähtee puolteholle n. 95 asteessa ja täydelle teholle n. 100 asteessa. Ei siinä sen kummempaa. Huolestua kannattaa vasta jos lämmöt alkaa olemaan satasen paremmalla puolella jatkuvasti.

• oooppeeeliii

Joo. 90-100 on hyvä tila moottorin toiminnoille.

Jos kone oikeasti käy liian lämpimänä tai meinaa yliki keittää ni vesipumppu on kuluvaa tavaraa.
        Myös termostaatti on sellanen että ei aukaise kunnolla. sen voi testaa ihan lämmittämällä vettä, mittaamalla mittarilla ja sitte termostaatti sinne.

3. vaihtoehto on että flektin anturi on epäkunnossa.

Oman kytkimen asennuksesta. Kyllä noita ihmeellisempiäkin virityksiä on nähty :D
        Siitä vaan. Mutta jos on veden kulkemissa vikaa se kannattaa korjata koska jos pääsee kiehumaan kunnolla voi hajottaa tiivisteitä sieltä sun täältä. itsellä vesipumpun epäkunnon takia hajosi mm. lämmittimen kenno, vesipumpun tiiviste, ala vesi letku halkesi

• Omega-3

Suosittelen 2.0 litraista ja b-sarjan Caravan-malli. Varma peli ja mukava ajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4217
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      36
      3051
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2207
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1959
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1949
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1318
    Aihe