1.8 zete 16 v nokkahihnan vaihdon jälkeen moottori rupesi nakuttamaan eli jompi kumpi imu tai pakopuolen hammaspuorä pääsi pyörähtämään hampaan verran vituralleen tai molemmat ? Onko hyvää konstia millä keksis kumpi ja mihin suuntaan vai pitääkö kokeilla vuoron perään hammas kerralla. Ja miten välttyäettei venttiilit vauriodu näistä kokeiluista.
Kiitoksia vastaamaan vaivautuville
Imu ja pakonokka akselin säätöä
esko ongelmainen
3
518
Vastaukset
- no problem
Nokkapyöristä löytyvien ajoitusmerkkien avulla ne säädetään kohdalleen.
Osta tai lainaa ajoneuvosi korjausopas. - kuuleppas
venttiilikoppa irti, nokissa on urat laatikon puoleisissa päissä. ajotukseen käytetään n.3mm paksua lattarautaa jolla nokat lukitaan kantta vasten. siis sitä pintaa vasten johon venttiilikopan tiiviste osuu. lattaraudan saa paikalleen vain kun nokat on ajoituksellisesti kohdallaan.
- escort mk2 2.0 -75
ja pieni lisäys edelliseen kun on latat paikoillaan niin alapäästä siivapyörän merkki pitäs kans olla kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284