1.8 zete 16 v nokkahihnan vaihdon jälkeen moottori rupesi nakuttamaan eli jompi kumpi imu tai pakopuolen hammaspuorä pääsi pyörähtämään hampaan verran vituralleen tai molemmat ? Onko hyvää konstia millä keksis kumpi ja mihin suuntaan vai pitääkö kokeilla vuoron perään hammas kerralla. Ja miten välttyäettei venttiilit vauriodu näistä kokeiluista.
Kiitoksia vastaamaan vaivautuville
Imu ja pakonokka akselin säätöä
esko ongelmainen
3
482
Vastaukset
- no problem
Nokkapyöristä löytyvien ajoitusmerkkien avulla ne säädetään kohdalleen.
Osta tai lainaa ajoneuvosi korjausopas. - kuuleppas
venttiilikoppa irti, nokissa on urat laatikon puoleisissa päissä. ajotukseen käytetään n.3mm paksua lattarautaa jolla nokat lukitaan kantta vasten. siis sitä pintaa vasten johon venttiilikopan tiiviste osuu. lattaraudan saa paikalleen vain kun nokat on ajoituksellisesti kohdallaan.
- escort mk2 2.0 -75
ja pieni lisäys edelliseen kun on latat paikoillaan niin alapäästä siivapyörän merkki pitäs kans olla kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984