nudistirannat

anjakaisa

missäpäin tuo Soussen nudistiranta sijaitsee? saako nainen olla rauhassa vai tullaanko hinkkaamaan?

10

1292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missähän se on? Joutuuko olee rauhassa vai tuleeks naiset hinkkaamaan? Toivottavasti tulee ;)

• VierestäSeurannut1

Juu kyllä tulee miehet hinkkaamaan sekä miehiä että naisia don't worryyyy. Nää tunismannit on vaan niin kiihkeitä ja latautuneita ku oman maan leidit on vähän nihkeitä levittään jalkojaan jo uskonnonkin takia!

• susi.
        VierestäSeurannut1 kirjoitti:

Juu kyllä tulee miehet hinkkaamaan sekä miehiä että naisia don't worryyyy. Nää tunismannit on vaan niin kiihkeitä ja latautuneita ku oman maan leidit on vähän nihkeitä levittään jalkojaan jo uskonnonkin takia!

" maan leidit on vähän nihkeitä levittään jalkojaan jo uskonnonkin takia! "

ja sitten tasa-arvoiset suominaiset menevät levittelemään jalkojaan tunne. Tosi tasa-arvoista ja reilua sorrettuja tunisian siskojaan kohtaan.

• yökki

no ei ton näköstä kukaan tuu hinkkailee, niillä on paremman näköiset miehet ihan omasta takaa!

• Jalmari*

Tunisiassa ja Sousessa ei ole nudistirantoja. Olen lomaillut Sousessa viimeksi kahtena edellisenä vuotena kumpanakin 3 viikon matka.

Islamilainen maa ei hyväksy nudistirantoja.

Jos haluat nudistirannalle matkusta esim. Bulgarian Sunny Beachille, siellä on sellainen.

No, itse en matkusta siksi, että etsisin nudistirantoja.

Minua häirittiin aivan tarpeeksi Soussen rannoilla, vaikka olin shortsit jalassa. Eli siis miehet tekivät ehdotuksia. Tod.näk. eivät ole oikeasti homoja vaan rahan perässä juoksevat.

Rauhallisempaa oli ottaa aurinkoa hotellin pihassa tai omalla parvekkeella. Tosin hotellista oli vain n. 100 m. rannalle. Hotelli oli viimeksi Royal Jinene ja ekalla kerralla Kaiser.

• ihania,hotelli huono

kaiserin henkilö kunta on mahtavaa :DD onnistuttiin melkien saamaan siellä sota työntekijöiden ja paikalliseten välille ;)

olikos sielä kylpylä poikana kais vielä?

• Slumpa slumpa
        ihania,hotelli huono kirjoitti:

kaiserin henkilö kunta on mahtavaa :DD onnistuttiin melkien saamaan siellä sota työntekijöiden ja paikalliseten välille ;)

slumpa slumpa slumpa slumpa slumpa!

• "Häiritty mies"
        ihania,hotelli huono kirjoitti:

Pidin enemmän Royal Jinenenestä, oli fiksumpi hotelli kuin Kaiser, vaikka olikin vähän syrjässä, puolivälissä Soussen keskustaa ja Port El Kantauia. Kaiser on keskustassa ja oli vähän rauhaton, koska lähellä oli monta rakennustyömaata, siis uusia hotelleja rakentavat.

Royal Jinenessä henkilökunta myös keskusteli jopa englanniksi turistien kanssa! Kaiserissa puhuivat lähinnä vain ranskaa.

Jinenen illallisruoat olivat aivan mahtavia (oli puolihoito)! Ainakin 40 eri ruokalajia ja mukana myös kansallisruokia eri puolilta Tunisiaa. Henkilökunta oli ovella kättelemässä kun illallinen aloitettiin.

• tytsyt

kyllä kaiserin henkilökunta meille englantia puhui ja hotellin "kaupan" mies jopa suomea :O

joo, rakennustyöt kyllä häiritsi pikkaisen, varsinkin jos päikkäreit halus ottaa... ja tulipahan sekin koettua kun suihkusta pyyhe päällä huoneessa pyörin, niin rupes vihellyksiä kuulumaan ulkoa... suora näköyhteys oli rakennusmiehillä meijän huoneeseen, joutu sitte loppu ajan verhot suljettuna olla huoneessa, että sai rauhassa olla... aamupala oli kyllä tosi surkee ja allas toooosi pieni, mut ok hotelli jos vaan tyyliin "hotelli vain nukkumista ja peseytymistä varten"

• Keisari Kaiseri

Minkälainen aamupala Kaiserissa. Miksi surkee?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5070
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2309
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2229
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      227
      2214
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1413
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1394
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      976
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      48
      976
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      907
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      889
    Aihe