Ostin yli kuukausi sitten Adobe Photoshop Elements 8 Verkkokaupasta ja tuli sellainen "herjaus"-viesti, jossa minun pitäisi joko vaihtaa eri sarjanumeroita tai minulla on jo sitä kyseinen numero käytössä. Valitsin siis toisen vaihtoehdon mutta siitä huolimatta se ei hyväksynyt sarjanumeroita ollenkaan. Nyt en siis pääse käyttämään tuota ohjelmaa ollenkaan! Onko teillä mitään hyviä neuvoja ongelmien ratkaisemiseen??? Kiitos.
Ongelmia sarjanumeroitten kanssa
5
534
Vastaukset
- h h hHHHHHHHHHHHHHH
Eniten kylläkin epäilyttää tuo "ostin". Ikinä ei ole sattunut kuulumaan mistään, että laillisen version numero olisi väärä.
Ja sellainen on tietenkin mahdollista, että yrität asennella ohjelmaa useampaan koneeseen, sinulla kun on vain yksi lisesnssi.
Ratkaisuja toki on olemassa, mutta ne saat itse hakea netistä.- ...............
Itse kyllä asensin entiselle kovalevylle ja kun välillä ohjelma temppuili, minun piti asentaa uudestaan niin se toimi. Sitten poistin ohjelman entiseltä kovalevyltä käyttääkseen nykyiseen, luulen että olen asentanut liian monta kertaa vaikka minulla oli käytössään 2-3 kovalevyä. Pahoittelen, jos tämä viesti on vähän epäselvää...
- 1stMacFinn
............... kirjoitti:
Itse kyllä asensin entiselle kovalevylle ja kun välillä ohjelma temppuili, minun piti asentaa uudestaan niin se toimi. Sitten poistin ohjelman entiseltä kovalevyltä käyttääkseen nykyiseen, luulen että olen asentanut liian monta kertaa vaikka minulla oli käytössään 2-3 kovalevyä. Pahoittelen, jos tämä viesti on vähän epäselvää...
Joissakin Adoben ohjelmissa on mahdollisuus/pakko poistaa se edellinen valtuutus ennenkuin voi asentaa uudestaan toimivana. Jäikö rekisteröinnin poisto tekemättä?
Soita Adoben tukeen, he selvittävät miten toimit jatkossa. - nörrö2
1stMacFinn kirjoitti:
Joissakin Adoben ohjelmissa on mahdollisuus/pakko poistaa se edellinen valtuutus ennenkuin voi asentaa uudestaan toimivana. Jäikö rekisteröinnin poisto tekemättä?
Soita Adoben tukeen, he selvittävät miten toimit jatkossa."Eniten kylläkin epäilyttää tuo "ostin". Ikinä ei ole sattunut kuulumaan mistään, että laillisen version numero olisi väärä."
Epäillä aina voi,mutta yli sadan koneen tukihenkilönä voin sanoa että Adoben softan kohdalla,ei mikään harvinaisuus. - joopajoo.
Jaa, niin millä perusteella väität ettei sarjanumeroiden kannsa voi olla ongelmia? Parin kaveripiirin kokemuksesi perusteella, vai onko tieto varmemmaltakin pohjalta?
Adobe toimittaa niin suuren määrän ohjelmistoja ympäri maailman, että on jopa erittäin todennäköistä että päällekkäisyyksiä ja ongelmia on jossain joskus ollut. Suorastaan mahdotonta, että ei olisi ollut.
Se vaan menee niin, että "tekevälle sattuu".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,582407Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1022108Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e972067Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241987MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141815Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5411714Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S121611Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?521425Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411383Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.751339