Ongelmia sarjanumeroitten kanssa

Mitä nyt teen?!

Ostin yli kuukausi sitten Adobe Photoshop Elements 8 Verkkokaupasta ja tuli sellainen "herjaus"-viesti, jossa minun pitäisi joko vaihtaa eri sarjanumeroita tai minulla on jo sitä kyseinen numero käytössä. Valitsin siis toisen vaihtoehdon mutta siitä huolimatta se ei hyväksynyt sarjanumeroita ollenkaan. Nyt en siis pääse käyttämään tuota ohjelmaa ollenkaan! Onko teillä mitään hyviä neuvoja ongelmien ratkaisemiseen??? Kiitos.

5

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h h hHHHHHHHHHHHHHH

Eniten kylläkin epäilyttää tuo "ostin". Ikinä ei ole sattunut kuulumaan mistään, että laillisen version numero olisi väärä.

Ja sellainen on tietenkin mahdollista, että yrität asennella ohjelmaa useampaan koneeseen, sinulla kun on vain yksi lisesnssi.

Ratkaisuja toki on olemassa, mutta ne saat itse hakea netistä.

• ...............

Itse kyllä asensin entiselle kovalevylle ja kun välillä ohjelma temppuili, minun piti asentaa uudestaan niin se toimi. Sitten poistin ohjelman entiseltä kovalevyltä käyttääkseen nykyiseen, luulen että olen asentanut liian monta kertaa vaikka minulla oli käytössään 2-3 kovalevyä. Pahoittelen, jos tämä viesti on vähän epäselvää...

• 1stMacFinn
        ............... kirjoitti:

Itse kyllä asensin entiselle kovalevylle ja kun välillä ohjelma temppuili, minun piti asentaa uudestaan niin se toimi. Sitten poistin ohjelman entiseltä kovalevyltä käyttääkseen nykyiseen, luulen että olen asentanut liian monta kertaa vaikka minulla oli käytössään 2-3 kovalevyä. Pahoittelen, jos tämä viesti on vähän epäselvää...

Joissakin Adoben ohjelmissa on mahdollisuus/pakko poistaa se edellinen valtuutus ennenkuin voi asentaa uudestaan toimivana. Jäikö rekisteröinnin poisto tekemättä?

Soita Adoben tukeen, he selvittävät miten toimit jatkossa.

• nörrö2
        1stMacFinn kirjoitti:

Joissakin Adoben ohjelmissa on mahdollisuus/pakko poistaa se edellinen valtuutus ennenkuin voi asentaa uudestaan toimivana. Jäikö rekisteröinnin poisto tekemättä?

Soita Adoben tukeen, he selvittävät miten toimit jatkossa.

"Eniten kylläkin epäilyttää tuo "ostin". Ikinä ei ole sattunut kuulumaan mistään, että laillisen version numero olisi väärä."
        Epäillä aina voi,mutta yli sadan koneen tukihenkilönä voin sanoa että Adoben softan kohdalla,ei mikään harvinaisuus.

• joopajoo.

Jaa, niin millä perusteella väität ettei sarjanumeroiden kannsa voi olla ongelmia? Parin kaveripiirin kokemuksesi perusteella, vai onko tieto varmemmaltakin pohjalta?

Adobe toimittaa niin suuren määrän ohjelmistoja ympäri maailman, että on jopa erittäin todennäköistä että päällekkäisyyksiä ja ongelmia on jossain joskus ollut. Suorastaan mahdotonta, että ei olisi ollut.

Se vaan menee niin, että "tekevälle sattuu".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      274
      17653
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      192
      12542
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      73
      6252
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      40
      5263
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      84
      5083
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      59
      4213
    7. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      70
      4036
    8. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      60
      3810
    9. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      104
      3726
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3189
    Aihe