Ongelmia sarjanumeroitten kanssa

Mitä nyt teen?!

Ostin yli kuukausi sitten Adobe Photoshop Elements 8 Verkkokaupasta ja tuli sellainen "herjaus"-viesti, jossa minun pitäisi joko vaihtaa eri sarjanumeroita tai minulla on jo sitä kyseinen numero käytössä. Valitsin siis toisen vaihtoehdon mutta siitä huolimatta se ei hyväksynyt sarjanumeroita ollenkaan. Nyt en siis pääse käyttämään tuota ohjelmaa ollenkaan! Onko teillä mitään hyviä neuvoja ongelmien ratkaisemiseen??? Kiitos.

5

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h h hHHHHHHHHHHHHHH

Eniten kylläkin epäilyttää tuo "ostin". Ikinä ei ole sattunut kuulumaan mistään, että laillisen version numero olisi väärä.

Ja sellainen on tietenkin mahdollista, että yrität asennella ohjelmaa useampaan koneeseen, sinulla kun on vain yksi lisesnssi.

Ratkaisuja toki on olemassa, mutta ne saat itse hakea netistä.

• ...............

Itse kyllä asensin entiselle kovalevylle ja kun välillä ohjelma temppuili, minun piti asentaa uudestaan niin se toimi. Sitten poistin ohjelman entiseltä kovalevyltä käyttääkseen nykyiseen, luulen että olen asentanut liian monta kertaa vaikka minulla oli käytössään 2-3 kovalevyä. Pahoittelen, jos tämä viesti on vähän epäselvää...

• 1stMacFinn
        ............... kirjoitti:

Itse kyllä asensin entiselle kovalevylle ja kun välillä ohjelma temppuili, minun piti asentaa uudestaan niin se toimi. Sitten poistin ohjelman entiseltä kovalevyltä käyttääkseen nykyiseen, luulen että olen asentanut liian monta kertaa vaikka minulla oli käytössään 2-3 kovalevyä. Pahoittelen, jos tämä viesti on vähän epäselvää...

Joissakin Adoben ohjelmissa on mahdollisuus/pakko poistaa se edellinen valtuutus ennenkuin voi asentaa uudestaan toimivana. Jäikö rekisteröinnin poisto tekemättä?

Soita Adoben tukeen, he selvittävät miten toimit jatkossa.

• nörrö2
        1stMacFinn kirjoitti:

Joissakin Adoben ohjelmissa on mahdollisuus/pakko poistaa se edellinen valtuutus ennenkuin voi asentaa uudestaan toimivana. Jäikö rekisteröinnin poisto tekemättä?

Soita Adoben tukeen, he selvittävät miten toimit jatkossa.

"Eniten kylläkin epäilyttää tuo "ostin". Ikinä ei ole sattunut kuulumaan mistään, että laillisen version numero olisi väärä."
        Epäillä aina voi,mutta yli sadan koneen tukihenkilönä voin sanoa että Adoben softan kohdalla,ei mikään harvinaisuus.

• joopajoo.

Jaa, niin millä perusteella väität ettei sarjanumeroiden kannsa voi olla ongelmia? Parin kaveripiirin kokemuksesi perusteella, vai onko tieto varmemmaltakin pohjalta?

Adobe toimittaa niin suuren määrän ohjelmistoja ympäri maailman, että on jopa erittäin todennäköistä että päällekkäisyyksiä ja ongelmia on jossain joskus ollut. Suorastaan mahdotonta, että ei olisi ollut.

Se vaan menee niin, että "tekevälle sattuu".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      112
      3647
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      291
      2524
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2150
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      1931
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1699
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      100
      1162
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      87
      1111
    8. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      980
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      78
      934
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      51
      912
    Aihe