Vasemman takapyörän sisäpinta kuluu huomattivissa määrin, johon ei oo löytyny ratkaisua. Kahdessakin paikassa käyttäny ja ohjauskulmat on tarkastettu ja säädetty ja sanottu että kunnossa on. Mitään vikaa ei kuulemma ole, kaikki osat ehjiä. Kehotettu ostamaan uudet renkaat, mutta mitä järkeä koska ne menis jo kohta pilalle. Eivätkö siis osaa korjata vai onko niin vaikea vika, ettei ees aleta tekeen mitään? Kannattasko jotain tukivarren osia esim. vaihatuttaa?
Rengas kuluu sisäreunoiltaan.
8
396
Vastaukset
- 5 + 13
Onko nyt kysymyksessä farmari mersu?...
- Aloittajaööö
Mazda se on. Mut saattaahan se sama syy käydä tähänkin?
- nelipyörä suuntaus
vaihtaa osia,jos ei korjaannu,vaihtaa renkaan paikkaa,kaikki kuluu tasaisesti,itse voi mitata vanteen sisäreunasta,jos säätöä voi tehdä,kaikista ei voi,
- niin siis
Voihan tuo myös olla kolarista johtuvaa... siis riippuen auton historiikista!!!!
morot ilma määrät voi olla yks :)
- helppoa on
vaihda samanpuolen etu- ja takapään renkaat keskenään, niin selviää onko vika autossa vai rengas/vanteessa.
- sitroen.
Käytä sitä autoasi autoKORJAAMOLLA äläkä pajalla. Ohjauskulmissa se vika ei ainakaan ole.
Ammattitaitoinen asentaja löytää syyn helposti.- johan ihmetytti
sain kerran autokaupassa auton jonka toinen eturengas oli kulunut poikkisuunnassa eli oli vähän väliä kraatereita ja sun muita kun yleensä on pitkittäissunnassa eroja (ureuna/sreuna)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158