Pystyykö joku kokemuksensa perusteella suosittelemaan luotettavaa,hyvää jälkeä tekevää,yhteistyökykyistä,mutta silti kohtuuhintaista remonttifirmaa kodin remonttiin? Itsellä kokemusta muutamasta paikallisesta,jotka laatoittivat sikinsokin,jättivät reikiä seiniin, lattiakaivot täyteen moskaa ja katosivat silloin tällöin viikkokausiksi jonnekin ym. Pitäis teettää wc-remppa ja parketin asennusta.
Remppafirma
16
786
Vastaukset
- sirkkelisormi
teeppä ihan ite, vai eikö osaa?ei se niin vaikeeta ole..
- Anonyymi
Olen puoli vuotta hämeenlinnassa etsinyt remppamiestä ketään ei kiinnosta wc remppa. Lipaavat tulla mutta ei vaan näy. Laiskaa porukkaa virolaisia olis tarjolla mutta kiitos ei. Vaikka maksettais niin en huoli. Juosten kustua työnjälki
- v
no eipä esim. kylppäriremonttia voi alkaa noin vaan itse tekemään, eikä edes aina keittiöremppaakaan.
Itse kaipailen tietoja myös, emme ole paikkakuntalaisia. Tarkoituksena on vaihtaa keittiön lattian parketti laatoitukseen, sekä remontoida melkein koko keittiö uusiksi. Haluaisimme muuttaa vasta remontin jälkeen, ja emme voi tehdä itse, sillä asumme toisella paikkakunnalla. - Hyvät urakat
Hauhon Rakennus Oy / Härkisaari Markku (urakoitsijana) on tehnyt meille kaksi remonttia omakotitaloon ja yhden mökille ja olemme erittäin tyytyväisiä.
- Anonyymi
Firmaa ei ole enään toiminnassa.. Yrittäjä kuollut elokuussa 2023.
- Tyytyväinen !!!
Em. firmasta on meilläkin kokemuksia, ei ole ihan halvimpia, mutta tekee ensiluokkkaista työtä ja nimestä huolimatta firma toimii Hämeenlinnassa. On teetetty kylpyhuone- ja saunaremontti muutama vuosi sitten. Laatoitus onnistui nappiin, ei voi muuta sanoa.
- Vakuutus maksoi
Vakuutusyhtiö suositteli meille tuota Härkisaaren firmaa tulipalon jälkeen. Olemme kyllä tyytyväisiä korjauksiin (katto, lattiat, pintaremontti ym.) Tulos oli parempi olimme odottaneet.
- 98765ewsdfgh
Onpas tullut samalle firmalle lyhyessä ajassa paljon kehuja ja plussia.
- 33
Ansaitsee kai noi kehut, olen kuullut samaa.
- Rapen veli.. Annikki
Aika kornia mainostaa omaa firmaansa..... Rapen Laatta ja Parru teki meille koko talon rempan...hienoa työnjälkeä, alueen edullisin sekä laittoivat vielä samaan hintaan kullitetut hanatkin...suosittelen.?!
- Millitön
Onko kenelläkään kokemusta remonttifirma Mateijasta?
- KonkkaPuulaaki
Hei Kiss Kiss...älä mee shinne..?!
- Remppamiehetön
Löysin kuin löysinkin tästä kaupungista remppafirman, joka on osoittautunut sekä luotettavaksi, nopeaksi,että ammattitaitoiseksi. Nimittäin: http://www.el-rakennus.com/
Rempat on nyt teetetty ja seuraavat on jo suunnitteilla. Kun remppa ajankohtainen, tiedän nyt mihin firmaan otan yhteyttä. Kaiken lisäksi El-rakennus on kilpailutukseni perusteella ehdottomasti edullisin.
Suosittelen kaikille! - Anonyymi
Perkettiä kun lyö lattiaan kannattaa muistaa laitta vaimennusmateriaali perketin alle, muuten tulee naapurilta sanomista ja joudut purkaa perketin että ssat sen sinne alle.
- Anonyymi
Älä höpötä. Et vaan osaa laittaa sitä kunnolla.
- Anonyymi
Hoidan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812