romuralli

sääli on sairautta

Kukaan menossa Ahvenistolle ajaa Autonsa romuksi?

4

1506

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romuttaja

Minä ja kaverini virosta ainakin. Ja iolihan sheikki.com;ssa ne muutkin osallistujat.

• Anonyymi

Onko Prutku ilmoittautun ralliin romujen kanssa.Olisi kannattanut ajattaa uralin taakse romunsa.sota oikeuteen ukko.

• yleisön edustaja

olin paikalla 18.07.2010 ahvenistolla katsomassa ja oli kyllä vaarallisen kovat vauhdit autoilla kun radan liukastus on nykyään mitä on. meinaan kun ennen laitettiin sitä paksua vaahtoa mutta nykyään pelkkää vettä ja sitäkin huonosti, ainakin tuolla.

ihmettelen, miksei se lierihattuinen "seremoniamestari" käskenyt palomiehiä laittamaan vettä enempää kun sitä roiskittin mielestäni puutteellisesti, eräänkin kastelukerran jälkeen radan reuna oli aivan kuiva sekä keskemmälle jäi iso läntti kuivaa.

mutta kaikkiaan oli pirun hauskaa, se yksikin jätkä jäi autoonsa loukkuun ja palomiehet joutuivat irrottamaan tuulilasin että jätkä pääsisi ulos. kuten mainitsin, autojen vauhdit olivat melko hurjat, eräskin auto peruutti Heidin auton perään ja kummankin auton perä nousi korkealle ilmaan,,,muitakin vastaavia oli, ruosteet vaan pölähteli.

ai niin, onnistuin näkemään "Leidi Heponiemen" alle metrin päästä(kuten myös porvoossa). vähänx ihquu!

• yleisön edustaja

niin ja Kittipallo Kylliäinen taisi suuttua kun joku luuli että sen auto palaa ja erä keskeytettiin. palomieskin tokaisi että "Ei sielä mikään pala!"

ja onnea Sirpille voitosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1446
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      104
      930
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      845
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      757
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      611
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      557
    Aihe