Vain elämää ...

runo64

Katson mielessäni muistojen maisemaan
ja sen keskellä olevaan nauravaan
kauniiseen Naiseen
joka herätti halun koskettaa

mutta nyt maailmani tönäisee
keskeltä päivä unien
ja vajoan arkisiin näkymiin
siihen kuinka vaikeaa kaikki on
tiellä toden jotka sadut kadottaa ...

Minä tyydyin haaveeseen jonka omakseni sain
ja sinä vielä jaksat juosta unelmaasi kiinni
jotka siltä näyttää että olisivat vain lainauksia
elokuvasta valkokankaan

silti en sinua niistä soimaa
koska uskon itsekin melkein kaikkeen siihen
mitä elämä eteen tuo
tahdomme sitä tai emme.

Olemme kuin paita ja peppu
kirjoitan vain kaikkea uusiksi
josta sinä tahtoisit minun heräävän
astuvan kanssasi niihin uniin
tekevän kaiken jotka ainakin otteen niihin toisi

vaikka olen vain valvonut
miettinyt sitä että rakastuinko siihen mitä näin
ja koin
vai oliko se mitä tunsin ...

kerran
hetken sen.

8

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - M -

      Josta pidän kiinni.
      En suostu uskomaan sitä.

      Vain minä voin haaveeni muuttaa todeksi.
      Pienin askelin...
      päivä kerrallaan.

      Kuin siveltimen vedot, sävyt
      haaleasta kirkkaammaksi.

      Vain tämä elämä ja niin lyhyt,
      mutta minä elän sen.

      • runo64-1

        ... ja unelmat ovat kuin sydämen siltoja
        johonkin parempaan, suurempaan
        tuntemukseen.

        vaikka hetket tulevat ja menevät
        mutta samalla ne koskettavat
        tai satuttavat
        miten ne tuntee ...

        kiitos kauniista palautteesta
        ja siinä oli monta sanaa joiden ääreen pysähtyi
        miettimään
        ja kenties joskus kehittää niistä jotain.
        kauniita ja lämpöisiä kesäpäiviä
        sellaisia joista syntyy muistoja toivottelen.


      • runo64-1 kirjoitti:

        ... ja unelmat ovat kuin sydämen siltoja
        johonkin parempaan, suurempaan
        tuntemukseen.

        vaikka hetket tulevat ja menevät
        mutta samalla ne koskettavat
        tai satuttavat
        miten ne tuntee ...

        kiitos kauniista palautteesta
        ja siinä oli monta sanaa joiden ääreen pysähtyi
        miettimään
        ja kenties joskus kehittää niistä jotain.
        kauniita ja lämpöisiä kesäpäiviä
        sellaisia joista syntyy muistoja toivottelen.

        En päässyt Galleria-sivulle,joten nyt vasta huomasin..
        Elämässä ,haaveilemme menneistä tapahtumista ja jos on ollut ihania kokemuksia,niin kiedomme ne ruusunpunaiseen pilveen..Sieltä otamme ne esiin,kun tuntuu surulliselta.. Pitääkin olla muistoja, unelmia,toiveita.. Tämä hetki, on kuitenkin ainoa todellinen ja ainutkertainen..älkäämme unohtako elää..Onkohan meillä ,liian suuret toiveet,siksi petymme niin usein..Kuvitelma rakkaudesta,voi olla liian
        epätodellista..romantisoitua.. Useimmiten se on arkista ja ilmenee hyvinkin jokapäiväisinä tekoina..
        Mietin,että välillä petymme semmoiseenkin,kun sanomme jotain ja kuvittelemme mitä toinen vastaa,,ja kun ei mene sinnepäinkään..niin siinä se. Runosi oli todellista.Usein jää elämä elämättä,kun unikuvaa ajamme takaa..No,mikään ei estä meitä uneksimasta.. Kiitos taas sinulle. Mukavaa päivää..liian kuuma on..
        Iloista mieltä ..t.Irkku


      • runo64-1
        irkku-37 kirjoitti:

        En päässyt Galleria-sivulle,joten nyt vasta huomasin..
        Elämässä ,haaveilemme menneistä tapahtumista ja jos on ollut ihania kokemuksia,niin kiedomme ne ruusunpunaiseen pilveen..Sieltä otamme ne esiin,kun tuntuu surulliselta.. Pitääkin olla muistoja, unelmia,toiveita.. Tämä hetki, on kuitenkin ainoa todellinen ja ainutkertainen..älkäämme unohtako elää..Onkohan meillä ,liian suuret toiveet,siksi petymme niin usein..Kuvitelma rakkaudesta,voi olla liian
        epätodellista..romantisoitua.. Useimmiten se on arkista ja ilmenee hyvinkin jokapäiväisinä tekoina..
        Mietin,että välillä petymme semmoiseenkin,kun sanomme jotain ja kuvittelemme mitä toinen vastaa,,ja kun ei mene sinnepäinkään..niin siinä se. Runosi oli todellista.Usein jää elämä elämättä,kun unikuvaa ajamme takaa..No,mikään ei estä meitä uneksimasta.. Kiitos taas sinulle. Mukavaa päivää..liian kuuma on..
        Iloista mieltä ..t.Irkku

        ... tai juoksu yömaahan
        antaa siivet päästä arkisten murheiden tuolle puolen
        ja hetken elää unelmiaan
        mutta jos ne houkuttelee
        sytyttää palon sydämeen
        niin pettyy lopulta vaan ...

        kiitos rakas ystäväin tosi hyvästä palautteesta
        joka sai pysähtymään
        miettimään
        perimmäisiä olemuksia ...

        toivotan symppiksille hyvää ja kaunista päivään
        matkalle kohti viikonloppua.


    • Laudi

      niinhän se monasti meneeki :))..
      Niin. Arkea ei pääse pakoon. Se täytyy elää.
      Mutta olet saanut lahjan..
      jota sinun kannattaa kunnioittaa..
      ja se on herkkyys :)) ..vaistot.



      Jouni. Pidän runoistasi, kiitos!
      Turvallista vkl Sulle ja kukka pöydälle iloa tuomaan :))

      • runo64-1

        ... se olisi hienoa tuntea vaikka toinen ei olisi lähellä
        niin jonkinlaista sidottua läheisyyttä
        paidan ja pepun tavoin
        ja toinen olisi vierellä kun tuntee toisen sitä tarvitsevan.

        no ehkäpä herkkyys pääsisi oikeuksiinsa kun silmät riemutsevat ...

        vaikka kuljet sydämeni laitamilla
        niin et tarttunut käteeni
        jotta olisin vetänyt syliini
        että olisin saannut sinua rakastaa ...

        hyvää viikonloppua sinulle tyttö tunturin
        ja muista pitää huoli myös itsestäsi
        koska olet arvokkaampi kuin mikään lapin kulta.


    • *saaga*

      Inhimillisyys
      herkkyys ja kuitenkin
      ihmiseksi isolla I:llä
      kasvua

      sydämeen käypä runosi
      antoi tilaa
      ajatuksille
      vaikka kysymyksiäkin
      pohdittavaksi heitit

      erittäin hyvä runosi
      lukunautintoa joka sana

      viikonvaihdetta helteisen kesäistä

      • runo64-1

        ... syntyy aina elämään
        mutta ei kukaan tunne niitä omakseen
        vaan harmaan viitan vetävät päälleen
        nukkuakseen ikuisuuttaan
        unohduksen ...

        sinä ja laudi teitte palautuksillanne minut
        jotenkin selittämättömän iloiseksi
        jonka harvinaisesta olotilasta
        suuri ja lämmin kiitos kummallekkin.

        joko olet kotiutunut ?
        ja hyvää viikonloppua sinulle toivon
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe