Deturin matkat...?

kysymysmerkki

Onko kokemuksia Deturin matkoista Alanyaan.. ?Millaset oppaat ja hotellit...??

10

2552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesse

      olen itseki lähös deturin kyyil alanyaan et jos joku vastaavan reissun on heittäny ni ois kiva kuulla vähä minkälainen meininki sillä puljulla on nois touhuis?

      • samppa

        2x kertaa olen ollut kyseisen firman matkalla turkissa eikä ole valittamista.hommansa osaavat.oppaat ovat olleet hyviä.tuntuu että pätevien oppaiden kato käy isommissa matkatoimistoissa.suosittelen deturia!


    • sini

      On tietoa.Ollaan oltu monta kertaa Deturin matkalla eikä kertaakaan ole ollut sen puolesta ongelmia.Muiden toimistojen kautta on ollut.Menemme taas kesäkuussa Turkkiin mutta tällä kertaa Marmarikseen ja jälleen kerran Deturin matka.Yksi hyvä huoneistohotelli on Iris,(Alanyassa)pieni ja rauhallinen ja henkilökunta puhuu suhthyvin suomea.Oppaat puhuvat suomea,ainakin meidän reissuilla olleet.Toivottavasti olet sinäkin tyytyväinen matkaasi... Lomaa odotellen...

      • matkailija

        Olin viime viikolla 13-v. poikani kanssa Alanyassa. Matkanjärjestäjänä Detur. Ei mitään valittamista. Heillä oli jopa kaksi ilmaista retkeä: ostoskierros ja tutustuminen käsinsolmittuihin mattoihin. Kuljetus retkikohteeseen ja juoma lopuksi. Hotellimme oli Kleopatra Dreams Beach -hotelli: siisti ja lähellä rantaa. Detur piti huolta asiakkaistaan!


      • Kleopatra Dreams Beach
        matkailija kirjoitti:

        Olin viime viikolla 13-v. poikani kanssa Alanyassa. Matkanjärjestäjänä Detur. Ei mitään valittamista. Heillä oli jopa kaksi ilmaista retkeä: ostoskierros ja tutustuminen käsinsolmittuihin mattoihin. Kuljetus retkikohteeseen ja juoma lopuksi. Hotellimme oli Kleopatra Dreams Beach -hotelli: siisti ja lähellä rantaa. Detur piti huolta asiakkaistaan!

        Moikka! Me ollaan menossa tuonne Kleopatra Dreams Beachiin 8.5 viikoksi. Oliko toi hotelli tasoltaan minkälainen ? Kuuluiko pahasti melua, millainen aamupala ? Mites palvelu muuten ?
        Kiitoksia etukäteen vastauksista :).


      • matkailija
        Kleopatra Dreams Beach kirjoitti:

        Moikka! Me ollaan menossa tuonne Kleopatra Dreams Beachiin 8.5 viikoksi. Oliko toi hotelli tasoltaan minkälainen ? Kuuluiko pahasti melua, millainen aamupala ? Mites palvelu muuten ?
        Kiitoksia etukäteen vastauksista :).

        Moi,
        yritän vastata kaikkiin kysymyksiisi. Tasoltaan hotelli on neljän tähden luokkaa, kuten matkaesitteessä mainitaankin. Siivous joka päivä, lakanoiden vaihto 3 pv välein, kokolattiamatot kaikkialla, joita näin myös huolellisesti pestävän. Parveke on pieni ja samoin huonekin. Huoneeseen (asuimme kadun puolella) kuului liikenteen melua paljon, muita ääniä ei juurikaan. Hotellilta oli kadun ylitys rannalle, pari kertaa päivässä kävelimme rantakatua pitkin keskustaan; matka keskustaan siis ihan kohtuullinen. Aamupala hotellissa oli: vaaleaa leipää, kahvia, juustoa, makkaraa, appelsiinipaloja, mehua; seisova pöytä - aika vaatimaton mielestämme. Huoneisiin ei saa tuoda juomia/ruokia. Hotellin allasalue erittäin siisti ja aurinkoinen. Huoneissa lämmitys/ilmastointi; lämmintä vettä suihkussa piisasi! Palvelu hotellissa oli kiitettävää; myös kohteliasta ja ystävällistä. Jos lähdemme uudestaan Alanyaan (toivottavasti), valitsemme Kleopatra Dreams Beachin.
        Hyvää matkaa; toivottavasti vastaukseni riitti.


      • Kleopatra Dreams Beach
        matkailija kirjoitti:

        Moi,
        yritän vastata kaikkiin kysymyksiisi. Tasoltaan hotelli on neljän tähden luokkaa, kuten matkaesitteessä mainitaankin. Siivous joka päivä, lakanoiden vaihto 3 pv välein, kokolattiamatot kaikkialla, joita näin myös huolellisesti pestävän. Parveke on pieni ja samoin huonekin. Huoneeseen (asuimme kadun puolella) kuului liikenteen melua paljon, muita ääniä ei juurikaan. Hotellilta oli kadun ylitys rannalle, pari kertaa päivässä kävelimme rantakatua pitkin keskustaan; matka keskustaan siis ihan kohtuullinen. Aamupala hotellissa oli: vaaleaa leipää, kahvia, juustoa, makkaraa, appelsiinipaloja, mehua; seisova pöytä - aika vaatimaton mielestämme. Huoneisiin ei saa tuoda juomia/ruokia. Hotellin allasalue erittäin siisti ja aurinkoinen. Huoneissa lämmitys/ilmastointi; lämmintä vettä suihkussa piisasi! Palvelu hotellissa oli kiitettävää; myös kohteliasta ja ystävällistä. Jos lähdemme uudestaan Alanyaan (toivottavasti), valitsemme Kleopatra Dreams Beachin.
        Hyvää matkaa; toivottavasti vastaukseni riitti.

        Jeps, kiitoksia kovasti vastauksista :). Ihan kivalle kuulostaa. Vielä muutama päivä niin ollaan sitten itse siellä Alanyassa.


    • Mirkku

      2 kaveriani oli 27.3.04 deturin matkalla.Mahtavaa ollut,tosi huolehtiva matkatoimisto;koneessa kaikki ilmaista,myös juomat.Itse olen lähdössä eka kerta turkkiin 25.05,vannoutuneena Kreikanmatkaajana,mutta uskonpa viihtyväni myös Alanyassa.Kiva tämä rupattelusivu,tunnen jo auringon ja hyvän meiningin.IHANAA MATKAA KAIKILLE
      MATKAAJILLE!!!!!!!!!!NAUTITAAN LÄMMÖSTÄ JA LEVOSTA.JAKSETAAN TAAS PITKÄ TALVI AHERTAA.JA ODOTTAA ,ETTÄ TAAS PÄÄSTÄÄN LÄMPÖÖN NAUTTIMAAN ELÄMÄSTÄ.

    • milja

      Olen ollut Deturin matkoilla.Viimeksi olin hotelli Alinissa.Eipä ole mitään valittamista kyseisestä matkanjärjestäjästä.Kaikki toimi ihan hyvin.Oppaiden palveluita,enkä retkiä tarvinut,joten niistä ei sen enempää.Hotelli oli pieni ja vaatimaton.Hintaansa nähden loistava ja sijainti mitä parhain.

    • alanya 18.3-25.3

      MOI; olin Deturin matkalla kleopatra dreams beach hotellissa...todella hyvä hotelli ja oppaat olivat parhaimpia mitä koskaan. Suosittelen hamamis saunaa yhtenä retkikohteena:)
      Ilman sitä matka ei ole mitään:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe