Ostin n. kk sitten Canon EOS 300V-filmijärjestelmäkameran. Paketissa tuli mukana objektiivit 28-90mm f1:4-5,6 ja 90-300mm f1:4,5-5,6 ja kameralaukku, hinta oli 440 €. Kun kävin kysymässä lisätietoa kamerasta myyjä sanoi (eri kuin ostoliike), että Canonin uudet kamerat ovat aika kertakäyttökamaa, kestävät n. 5 vuotta, sitten elektroniikka pamahtaa ja pitää hommata uusi tilalle.
Onko teillä muilla Canonin kameroiden omistajilla tietoa käyttökestävyydestä? Kestävätkö käytössä pitkään vai ovatko tosiaan hetken huvi?
Kiitos vastauksestanne!
P.s. Myös muita kommentteja ko. kamerasta saa laitella! Itse olen erittäin tyytyväinen ostokseeni, kuvat huipputasoa :)
Canon EOS 300V
5
3974
Vastaukset
- cola
Möikö liike, josta kävit tietoja kyselemässä, itse Canonia?
Mutta älä murehdi turhia. Tiedän kokemuksesta, että on myyjiä joilla on ihan ihme mielipiteitä joistakin asioista. Jopa asennevammoja tiettyjä merkkejä kohtaan. Ammattimyyjät vain osaavat esittää asian niin vakuuttavasti, että juttu menee todesta, vaikka se olisi keksitty tai kuultu vain huhuna. Itse en ainakaan sokeasti usko enää kehenkään myyjään (vaikka, tai ehkä juuri siksi, että itsekkin joudun myymään kameroita ;), mutta en canonin).
Onhan mm. Canonin huoltoa moitittu, mutta en ole kuullut tuosta "kertakäyttö" jutusta.
Tärkeintähän on, että olet itse tyytyväinen kameraan ja kuvien laatuun. Keskity nyt vain siihen tärkeimpään, eli kuvaamiseen =)- Ohoh..
Ite ostin just kyseisen kameran. Toivottavasti ei nyt het pimahda ja pysyy käytössäni kauan. Kaverillani on kuitenkin ollut eos 300 jo viisi vuotta, ei kullemma ole kertaakaan hajonnut! Jospa se myyjä liioitteli. Toivotaan näin:)
- kve?
Olen itsekin hrkitsemassa samaisen kitin ostoa, ja tuo on erinomaisen halpa hinta siinä saa vielä kamera laukunkin, että kiinnostaisi tietää mistä liikkestä sen ostit?
- Sepi
Hobby Hall myy kyseistä kittiä 169 €.
- mpll
Kummastuneena luin saamaasi tietoa..
Minulla on ollut aktiivikäytössä sama kamera -Canon EOS 300V- jo kuutisen vuotta. Samoin minulla on edelleen päivittäisessä käytössä Canonin "isoveli-malli" vuodelta 1978 -ja toiminut kaikki nämä vuodet täysin moitteettomasti!
Herää kysymys, onko kertomasi asiantuntijan/myyjän kameran käsittely- ja kuvaamistaito ammattimaista?
Ole siis huoleti, olet tehnyt erinomaiset kaupat ja vieläpä hyvään, käypään hintaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749