Stora Enso sulkee

Sanomalehtipaperin

18

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työt loppuvat

      on. Oli odotettavissa. Paperimiehillä ei ole muuallakaan enää varmaa tulevaisuutta... eikä ole monella muullakaan alalla.

      • Sivusta seurannut

        Mutta rahantuloa ei voi estää? Nyt tais mennä muutama henkselin paukuttelijakin hiljaseks. Otan osaa niiden kunnon työmiesten puolesta jotka menettivät työnsä mutta samalla tunnen suurta mielihyvää niiden muutamien leuhkojen paskojen takia jotka joutuvat nyt kortistoon.


      • Paras ystävä

        senkun porskuttaa.Vittu siinä ihmisen näkyy tyhmyys livenä.


    • sivujuonena

      irtisaanoo 70

    • Kapitaali!!

      "Pärnänen pelkää, että sulkemispäätöksen vuoksi sairauspoissaolot lisääntyvät rajusti.

      - Ainakin osa työntekijöistä on nukkunut viime kuukaudet todella huonosti, Pärnänen sanoo. "

      Kommarit alkaa heti osoittaa mieltään sairaspoissaoloilla. Jos minun firmassa ois tuommoisia lusmuja töissä, niin ensimmäísenä tulisi monoa perseelle.

      • saakaswili

      • ex ensolainen

      • VMTL

        tässä tilanteessa...heh.


      • myös entinen SE-orja
        ex ensolainen kirjoitti:

        hyvä että loppuu. Vielä kun Karvinen löis hienopaperin ja sahan kiinni niin sit ois asiat mallillaan.

        Sahojen lomautukset ympäri maata ovat edessä. Eiköhän jokainen järkevä ihminen tiedä, mihin se lopulta johtaa. Kyllä se Stora Enson johto on lopetuspäätökset tehnyt jo aikaa sitten, Suomestahan pitää tuotantoa koko ajan siirtää Ruotsiin ja muualle. Ei ole kuin ajan kysymys ja Stora Enson Varkauden integraatista on jäljellä muisto vain...


      • voinut
        ex ensolainen kirjoitti:

        hyvä että loppuu. Vielä kun Karvinen löis hienopaperin ja sahan kiinni niin sit ois asiat mallillaan.

        lyödä vetoa niin olisimpa muuten nyt rikas...parivuotta ja sit menee kioski kiinni.


    • rajakmä

      Etkös sinä luvannut hoitaa taas kerran pk4 tänne? Olithan käynyt keskusteluja seitsemän kertaan Häkäen kanssa. Elä sinä enää narraa meitä varkauteleisia.

      • purkulupa

        Olen sitä mieltä, että koko nykyinen tehdasalue on saatettava takaisin luonnon tilaan, jossa se oli 1800 luvulla. Joka vitun paskakokkare kaatopaikalle!
        Sitten loppuisi iänikuinen jahkailu koko paskaläjästä!


      • joonas124
        purkulupa kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että koko nykyinen tehdasalue on saatettava takaisin luonnon tilaan, jossa se oli 1800 luvulla. Joka vitun paskakokkare kaatopaikalle!
        Sitten loppuisi iänikuinen jahkailu koko paskaläjästä!

        Kuinkakohan moni nyt irtisanotuista tai vielä tehtaalle töihin jäävistä on jo kiireesti alkanut hakea uutta työpaikkaa... Aika monelle se varmasti löytyykin sitten joltain toiselta paikkakunnalta kuin täältä. Asunnon myynti vain voi olla vaikeaa.


      • joonas124 kirjoitti:

        Kuinkakohan moni nyt irtisanotuista tai vielä tehtaalle töihin jäävistä on jo kiireesti alkanut hakea uutta työpaikkaa... Aika monelle se varmasti löytyykin sitten joltain toiselta paikkakunnalta kuin täältä. Asunnon myynti vain voi olla vaikeaa.

        Ei asuntoa kannata myydä vaan mennä töihin pk seudulle. Kävin 15v siellä töissä ja nyt oon ansaitulla eläkkeellä. Nyt oottelen sitä kaupungin varasuunnitelmaa tehtaan lopettamisen jälkeen vai onko ne siellä enelleen unessa kuten viimeiset 20v. Lopputili kaikille jos ei mitään ole tehty. Valitutkin saadaan pellolle nimilistalla. Onhan tilanne ollut jo tiedossa siitä lähtien kun Katainen hehkutti radan uudistamista Varkaudesta Savonlinnaan. Missä viipyy suuren energialaitoksen suunnitelma. Sillä saataisiin tukkipuilla halpaa sähköä varkautelaisille myös kaukolämpöä sekä sähkön myynnistä euroja kaupungille. Olisihan se pelote Kataiselle, Pekkariselle, Häkämiehelle ja Väyryselle ettei se näin pitänyt mennä. Mitä me vielä odotellaan ei se tilanne muutu kuin meidän omalla aktiivisuudella. Komit,Kärkkäiset ja Rajamäet tekee vain vaalityötä ei meidän etua. Näkyvä on todiste kun ei mitään saatu WL:ää isompaan lehteen. Turha sitä Karvista on syyttää sehän on vain juoksupoika.


      • yhdeksän
        bruno2 kirjoitti:

        Ei asuntoa kannata myydä vaan mennä töihin pk seudulle. Kävin 15v siellä töissä ja nyt oon ansaitulla eläkkeellä. Nyt oottelen sitä kaupungin varasuunnitelmaa tehtaan lopettamisen jälkeen vai onko ne siellä enelleen unessa kuten viimeiset 20v. Lopputili kaikille jos ei mitään ole tehty. Valitutkin saadaan pellolle nimilistalla. Onhan tilanne ollut jo tiedossa siitä lähtien kun Katainen hehkutti radan uudistamista Varkaudesta Savonlinnaan. Missä viipyy suuren energialaitoksen suunnitelma. Sillä saataisiin tukkipuilla halpaa sähköä varkautelaisille myös kaukolämpöä sekä sähkön myynnistä euroja kaupungille. Olisihan se pelote Kataiselle, Pekkariselle, Häkämiehelle ja Väyryselle ettei se näin pitänyt mennä. Mitä me vielä odotellaan ei se tilanne muutu kuin meidän omalla aktiivisuudella. Komit,Kärkkäiset ja Rajamäet tekee vain vaalityötä ei meidän etua. Näkyvä on todiste kun ei mitään saatu WL:ää isompaan lehteen. Turha sitä Karvista on syyttää sehän on vain juoksupoika.

        Jep. jep! Markkinavoimat ovat puhuneet ja edelleen on valintanne kokoomus.. vai??


      • Ruataja
        yhdeksän kirjoitti:

        Jep. jep! Markkinavoimat ovat puhuneet ja edelleen on valintanne kokoomus.. vai??

        Rautalangasta vääntää Kristillisdemokraatti-Kokoomuslaisille työntekijöille, mitä on kapitalismi ja markkinavoimat


    • pilsinpa

      palinpalosjn

    • palso

      huirosoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe