Varasija liiketalous Turun AMK

-J

En ole vielä saanut tuloksia, mutta pisterajoista laskin, että tosi tiukalle menee ja voi olla että joudun isollekkin varasijalle. Miten yleensä on turun amk:hon päässyt liiketalouteen varasijoilta. Kyseessä on nyt Salon yksikkö, mutta myös turun yksikön pääsyt kiinnostais.

6

1470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K

Muakin kiinnostais millasilta varasijoilta on päästy liiketaloutta opiskelemaan:D Itellä on sija 10 ykkösvaihtoehtoon, toiseen jo pääsin.

• dindon

Turkuun pääsi pari vuotta sitten ainakin varasijalta 50, Saloon veikkaisin että jotain 20-30 varasijalta vois päästä. Jos jäät loppujen lopuksi esim ekalle varasijalle niin kannattaa koulun jo alettua kysellä että onko mahdollista päästä koska jotkut ottaa paikan vastaan mutta ei silti ilmesty koululle missään vaiheessa.

• Epätoivoinen91

Itse olen Jyväskylän liiketalouteen varasijalla 47. Onkohan mitään mahdollisuuksia päästä sisään? Toiseen vaihtoehtoon pääsin kyllä sisään mutta tuskin otan sitä paikkaa vastaan, kun kuitenki tuonne Jyväskylään haluan monestakin syystä.

• realistista

Jos on varasijalla 47, kannattaa miettiä, että todellako noin 47 henkilöä kieltäytyy opiskelupaikastaan. Että sinuna en hirveitä toiveita elättelisi...

• oisko näin hyvä

Itse olen kuopiossa varasijalla 21, mahtaako 125:sta hakijasta 21 lähteä lipettiin, onko veikkauksia?

• Realisti?

Aika utopistista odottaa että ~20 peruuttaisi paikkansa millään linjalla. Liiketaloudessa ehkä normaalia enemmän kai, kun osa on päässyt kauppakorkeaan tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      593
      2075
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      102
      1030
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      977
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      837
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      835
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      70
      747
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      678
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      563
    Aihe