En ole vielä saanut tuloksia, mutta pisterajoista laskin, että tosi tiukalle menee ja voi olla että joudun isollekkin varasijalle. Miten yleensä on turun amk:hon päässyt liiketalouteen varasijoilta. Kyseessä on nyt Salon yksikkö, mutta myös turun yksikön pääsyt kiinnostais.
Varasija liiketalous Turun AMK
6
1156
Vastaukset
- K
Muakin kiinnostais millasilta varasijoilta on päästy liiketaloutta opiskelemaan:D Itellä on sija 10 ykkösvaihtoehtoon, toiseen jo pääsin.
- dindon
Turkuun pääsi pari vuotta sitten ainakin varasijalta 50, Saloon veikkaisin että jotain 20-30 varasijalta vois päästä. Jos jäät loppujen lopuksi esim ekalle varasijalle niin kannattaa koulun jo alettua kysellä että onko mahdollista päästä koska jotkut ottaa paikan vastaan mutta ei silti ilmesty koululle missään vaiheessa.
- Epätoivoinen91
Itse olen Jyväskylän liiketalouteen varasijalla 47. Onkohan mitään mahdollisuuksia päästä sisään? Toiseen vaihtoehtoon pääsin kyllä sisään mutta tuskin otan sitä paikkaa vastaan, kun kuitenki tuonne Jyväskylään haluan monestakin syystä.
- realistista
Jos on varasijalla 47, kannattaa miettiä, että todellako noin 47 henkilöä kieltäytyy opiskelupaikastaan. Että sinuna en hirveitä toiveita elättelisi...
- oisko näin hyvä
Itse olen kuopiossa varasijalla 21, mahtaako 125:sta hakijasta 21 lähteä lipettiin, onko veikkauksia?
- Realisti?
Aika utopistista odottaa että ~20 peruuttaisi paikkansa millään linjalla. Liiketaloudessa ehkä normaalia enemmän kai, kun osa on päässyt kauppakorkeaan tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219