olen 19v nainen ja muutan elokuun lopulla Turkuun opiskelujen perässä. Haluaisin muuttaa kimppaan yhden tai kahden kanssa. Yksin asuminen ei vaan ole mun juttu ja myöskin asumiskustannukset laskisivat kimppakämpän myötä. Itse tulen käymään koulua Turun amk:ssa, joka sijaitsee tuomiokirkon läheisyydessä, joten olisi tarkoitus etsiä asuntoa jostain sieltä päin tai sitten ihan keskustasta.
Ilmottakaahan tähän jos on kiinnostuneita niin pystytään sitten keskustelemaan vielä paremmin :)
TURKU kämppis
iikkunen
3
294
Vastaukset
- gijegol
Moikka,
laitatko mailiosoitteesi, niin otan ytheyttä:) - janette-
Heipä hei, laitan myös sähköpostia tulemaan, itsekin vähän niin kuin samassa tilanteessa vaikka koulu onkin toinen :) Ja jos muita kämppistä kaipaavia täällä liikkuu, niin laittakaa ihmeessä sähköpostia (varsinkin jos kämppä olis valmiina, itsellä kun ei ole)...
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka923009GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770