Onko Serenassa mitään hyvää?

huu555

Yhdessä viestiketjussa haukuttiin Serena lyttyyn. Onko kenelläkään positiivista sanottavaa? Onko kukaan yöpynyt Serenan yhteydessä olevissa huviloissa? Millaisia lienevät?

3

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koppelisss

      Ihan jees huvipuisto, ei valittamista. Välillä kyllä uupuu jos menee jokaisee laitteesee ilman taukoja. Omat eväät kannattaa ottaa mukaan koska siellä liian kallista - eikä tule edes "täytee". Ite en ole yöpynyt hotellissa.

      • elrgkjrepo

        Olen käynyt Serenassa koulun kanssa ja myöskin vapaa-ajalla. Lämpimänä päivänä ulkosalla on mukavaa olla, joten kannattaa varautua vaikkapa viltillä. Itse paloin selästä, kun oli lämmin päivä. No, mutta siis... Serenassa on villivirta, joka on ihan kivan pituinen, että ei liian lyhyt eikä liian pitkäkään. Villivirta on vaan hyvin matala eli joissakin kohdissa osuu siis ihan kivasti maha pohjaan mm. laskuissa, jos menee mahalteen eli kannattaa olla varovainen, jos ei halua punasia jälkiä ihoon. Itse pidän enemmän Sanifanin villistävirrasta, mutta kyllä se Serenankin menettelee.

        Serenassa on vähän "piilossa" tai siellä pukukoppien vierellä semmoinen uima-allas ihan kunnollinen, jossa ei paljoa väkeä silloin ollut. Se on semmonen suorakumpion muotoinen ja siinä voi uida ihan kunnolla, jos ei halua ihmisvilskeessä olla.

        Liukumäet ovat suht koht hyviä, mutta niihin on usein pitkiäkin jonoja, joka on tosin ymmärrettävää. Ulkona on semmonen mukava ramppi, jossa on joku uimapatja ja se on ihan mukava. :D

        tossa siis vaan jotain mitä muistan... viimeksi kävin 08 serenassa.


      • Serena, sinne taas?
        elrgkjrepo kirjoitti:

        Olen käynyt Serenassa koulun kanssa ja myöskin vapaa-ajalla. Lämpimänä päivänä ulkosalla on mukavaa olla, joten kannattaa varautua vaikkapa viltillä. Itse paloin selästä, kun oli lämmin päivä. No, mutta siis... Serenassa on villivirta, joka on ihan kivan pituinen, että ei liian lyhyt eikä liian pitkäkään. Villivirta on vaan hyvin matala eli joissakin kohdissa osuu siis ihan kivasti maha pohjaan mm. laskuissa, jos menee mahalteen eli kannattaa olla varovainen, jos ei halua punasia jälkiä ihoon. Itse pidän enemmän Sanifanin villistävirrasta, mutta kyllä se Serenankin menettelee.

        Serenassa on vähän "piilossa" tai siellä pukukoppien vierellä semmoinen uima-allas ihan kunnollinen, jossa ei paljoa väkeä silloin ollut. Se on semmonen suorakumpion muotoinen ja siinä voi uida ihan kunnolla, jos ei halua ihmisvilskeessä olla.

        Liukumäet ovat suht koht hyviä, mutta niihin on usein pitkiäkin jonoja, joka on tosin ymmärrettävää. Ulkona on semmonen mukava ramppi, jossa on joku uimapatja ja se on ihan mukava. :D

        tossa siis vaan jotain mitä muistan... viimeksi kävin 08 serenassa.

        Serenassa ei itse asiassa ole mitään valittamista. Ruoka voi olla ehkä hintavaa, mutta toisaalta, ei se mikään Hesekään ole, saatikka McDonald's. Itse olen syönyt myös buffetin, mikä ei ehkä ollut viisasta kun tuli ahmittua sitten niin hirveästi, mutta silloin maistui ja kai se ihan hyvää oli. Ja jotenkin en itse osaa enää ajatella vesipuistokäyntiä ilman sitä hamppariateriaa (tai buffaa), kerran-pari kesässä jos käy, niin jotain extraa. Ei se niin kallista ole ja kerran eväät raahanneena, ei se säästö kovin merkittävää ollut jos halusi lihaa vetää.

        Kuten ylhäällä jo mainittiinkin, jos kaikki liu'ut haluaa käydä läpi yhden päivän aikana, on se aika kova urakka sillä näin kesäisin, kun ulkopuistokin on auki, niitä riittää. Tänä kesänä olen käynyt kolmesti, mutta ensi kesäksi hankin kausikortin - maksaa itsensä neljän käynnin jälkeen ja jos tuleva suvi on yhtä hyvä, niin en kyllä mene muualle. Jos ei muuta, niin Serenassa saa ainakin olla rauhassa "rantojen miehiltä".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe