Yhdessä viestiketjussa haukuttiin Serena lyttyyn. Onko kenelläkään positiivista sanottavaa? Onko kukaan yöpynyt Serenan yhteydessä olevissa huviloissa? Millaisia lienevät?
Onko Serenassa mitään hyvää?
3
969
Vastaukset
- koppelisss
Ihan jees huvipuisto, ei valittamista. Välillä kyllä uupuu jos menee jokaisee laitteesee ilman taukoja. Omat eväät kannattaa ottaa mukaan koska siellä liian kallista - eikä tule edes "täytee". Ite en ole yöpynyt hotellissa.
- elrgkjrepo
Olen käynyt Serenassa koulun kanssa ja myöskin vapaa-ajalla. Lämpimänä päivänä ulkosalla on mukavaa olla, joten kannattaa varautua vaikkapa viltillä. Itse paloin selästä, kun oli lämmin päivä. No, mutta siis... Serenassa on villivirta, joka on ihan kivan pituinen, että ei liian lyhyt eikä liian pitkäkään. Villivirta on vaan hyvin matala eli joissakin kohdissa osuu siis ihan kivasti maha pohjaan mm. laskuissa, jos menee mahalteen eli kannattaa olla varovainen, jos ei halua punasia jälkiä ihoon. Itse pidän enemmän Sanifanin villistävirrasta, mutta kyllä se Serenankin menettelee.
Serenassa on vähän "piilossa" tai siellä pukukoppien vierellä semmoinen uima-allas ihan kunnollinen, jossa ei paljoa väkeä silloin ollut. Se on semmonen suorakumpion muotoinen ja siinä voi uida ihan kunnolla, jos ei halua ihmisvilskeessä olla.
Liukumäet ovat suht koht hyviä, mutta niihin on usein pitkiäkin jonoja, joka on tosin ymmärrettävää. Ulkona on semmonen mukava ramppi, jossa on joku uimapatja ja se on ihan mukava. :D
tossa siis vaan jotain mitä muistan... viimeksi kävin 08 serenassa. - Serena, sinne taas?
elrgkjrepo kirjoitti:
Olen käynyt Serenassa koulun kanssa ja myöskin vapaa-ajalla. Lämpimänä päivänä ulkosalla on mukavaa olla, joten kannattaa varautua vaikkapa viltillä. Itse paloin selästä, kun oli lämmin päivä. No, mutta siis... Serenassa on villivirta, joka on ihan kivan pituinen, että ei liian lyhyt eikä liian pitkäkään. Villivirta on vaan hyvin matala eli joissakin kohdissa osuu siis ihan kivasti maha pohjaan mm. laskuissa, jos menee mahalteen eli kannattaa olla varovainen, jos ei halua punasia jälkiä ihoon. Itse pidän enemmän Sanifanin villistävirrasta, mutta kyllä se Serenankin menettelee.
Serenassa on vähän "piilossa" tai siellä pukukoppien vierellä semmoinen uima-allas ihan kunnollinen, jossa ei paljoa väkeä silloin ollut. Se on semmonen suorakumpion muotoinen ja siinä voi uida ihan kunnolla, jos ei halua ihmisvilskeessä olla.
Liukumäet ovat suht koht hyviä, mutta niihin on usein pitkiäkin jonoja, joka on tosin ymmärrettävää. Ulkona on semmonen mukava ramppi, jossa on joku uimapatja ja se on ihan mukava. :D
tossa siis vaan jotain mitä muistan... viimeksi kävin 08 serenassa.Serenassa ei itse asiassa ole mitään valittamista. Ruoka voi olla ehkä hintavaa, mutta toisaalta, ei se mikään Hesekään ole, saatikka McDonald's. Itse olen syönyt myös buffetin, mikä ei ehkä ollut viisasta kun tuli ahmittua sitten niin hirveästi, mutta silloin maistui ja kai se ihan hyvää oli. Ja jotenkin en itse osaa enää ajatella vesipuistokäyntiä ilman sitä hamppariateriaa (tai buffaa), kerran-pari kesässä jos käy, niin jotain extraa. Ei se niin kallista ole ja kerran eväät raahanneena, ei se säästö kovin merkittävää ollut jos halusi lihaa vetää.
Kuten ylhäällä jo mainittiinkin, jos kaikki liu'ut haluaa käydä läpi yhden päivän aikana, on se aika kova urakka sillä näin kesäisin, kun ulkopuistokin on auki, niitä riittää. Tänä kesänä olen käynyt kolmesti, mutta ensi kesäksi hankin kausikortin - maksaa itsensä neljän käynnin jälkeen ja jos tuleva suvi on yhtä hyvä, niin en kyllä mene muualle. Jos ei muuta, niin Serenassa saa ainakin olla rauhassa "rantojen miehiltä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823