ihme porukkaa...

pavi

kun pitää kinata mikä on paraspaikka saarilla,
mull on sellainen periaate,,et jokainen menee/asuu
siellä missä viihtyy ja mihin on mahdollisuus...
Ja minkä takii Suomi kuppiloit jotku haukkuu,
EIHÄN niis oo pakko käydä,EI ne väkisin vedä, ohi pääsee kyllä,
ja jos niin potuttaa,niin menee kadun aurinkoisempaa puolta...(mut käytä
suoja tietä nii ei tartte katella ja kuunnella...

Sit vielä kun esim. Inglesii haukutaan TURISTIRYSÄKS...
EIKS me olla turistei kun kotoo lähetään ,muille maille...
ja voisko joku viisaampi kertoo ,tälläselle persaukiselle
peräkammarin juntille: ET MISSÄ VOI MATKUSTAA ETTEI EKSY "TURISTIRYSÄÄN"
ja vielä,,ettei jää rysään ????????

mukavaa kesää SUOMESSA SUOMALAISTEN kanssa

Suomalaisist tykkäävä SE-PAVI (oon muutes ollut Suomalaisen naaraan
kaa samas sängyskii,ja oli "NIIN" mukavaa)

248

6193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuttolintu43

      Minun saksalainen mieheni on naama pitkänä koko kesän 05.2010-09.2010. Hän oli jo tottunut poikkeamaan suomalaisten paikoissa n. 1-2 kertaa viikossa.Ei ole kuulemma kotoisen tuntuista, kun englantilaiset tai irlantilaiset pitää Matin ja Jopen paikkaa. Minulle jäi Matin ja Jopen paikasta kysymys, miksi tekivät niin jumalattoman suuria annoksia.-30% hinnasta pois ja normaaliannokset passaisi hyvin.
      Mummola taas on harjoitteluvaiheessa ruoan kanssa, ei ole-myytävää on usein, hinnat vähän äveriäitä.
      Kuparipannun taso vaihtelee ylhäältä alas.
      Ruskea kastike= yleissoosi pussista, johon peitotaan ruoat= liian vähän vaadittu kokilta.
      Eikö riittäisi usein vain paistoliemi tai paistoliemi, johon kiehautettu kermaa? Esim. pippuripihviin.
      Lisää rutistaan sitten syksyllä ja välillä kehutaankin.

    • Tintura

      Mä ainakin tykkään turistirysistä. Oikeesti. Jos joskus en tykkää niin sitten en mene niihin vaan johonkin muualle. Ei ole vaikeeta, voi mennä vaikka mökille omaan ylhäiseen yksinäisyyteensä.
      Voitko Pavi olla kiltti, älä käytä naisesta sanaa naaras, kuulostaa ihan samalta kuin saalis:))

      • että kun juuri esim. Inglesistä puuttuu paikallisuus ja se on huippuunsa viritetty turismia varten, se "rysän" nimike kantautuu siitä. Pavi osui kyllä naulan kantaan siinä, että turistejahan me olemme kun matkaan lähdemme. Ja joka paikassa on omat houkuttimet. Ihan yhtä hyvin myös Puerto de la Cruzissa ja Las Palmasissa, vaikka niissä on myös paljon paikallisväriä, mllä tarkoitan asukkaiden arkista elämää, mitä on kiva katsella. Las Palmasissa tenavat kävelevät koulupuvut päällä rantakatua pitkin reput selässä. Päivällä tulee joku koululaisten peliryhmä rantaan, viikonloppuina perheet kokoontuvat yhdessä syömään ihan samoihin paikkoihin, missä mekin mielellämme käymme.

        Olen joskus marketeissa seurannut paikallisten ostokäyttäytymistä. Joko niille on tulossa koko suku syömään tai sitten käyvät kaupassa vain kerran viikossa. Ihan järjetön määrä tavaraa, kärry pullollaan. Tämä voi tuntua hassulta, mutta jos omassa ostoskärryssä on viinipullo (tai pari), niin paikallisella on useita pulloja oliiviöljyä, jota käyttävät ilmeisen runsaasti. Monihan kritisoi sitä, että kaikki aina paistetaan oliiviöljyssä. Minua se ei haittaa, käytän öljyä itsekin, mutta kyllä se botella kestää vähän pidempään kuin viinipullo.


      • Sotavento kirjoitti:

        että kun juuri esim. Inglesistä puuttuu paikallisuus ja se on huippuunsa viritetty turismia varten, se "rysän" nimike kantautuu siitä. Pavi osui kyllä naulan kantaan siinä, että turistejahan me olemme kun matkaan lähdemme. Ja joka paikassa on omat houkuttimet. Ihan yhtä hyvin myös Puerto de la Cruzissa ja Las Palmasissa, vaikka niissä on myös paljon paikallisväriä, mllä tarkoitan asukkaiden arkista elämää, mitä on kiva katsella. Las Palmasissa tenavat kävelevät koulupuvut päällä rantakatua pitkin reput selässä. Päivällä tulee joku koululaisten peliryhmä rantaan, viikonloppuina perheet kokoontuvat yhdessä syömään ihan samoihin paikkoihin, missä mekin mielellämme käymme.

        Olen joskus marketeissa seurannut paikallisten ostokäyttäytymistä. Joko niille on tulossa koko suku syömään tai sitten käyvät kaupassa vain kerran viikossa. Ihan järjetön määrä tavaraa, kärry pullollaan. Tämä voi tuntua hassulta, mutta jos omassa ostoskärryssä on viinipullo (tai pari), niin paikallisella on useita pulloja oliiviöljyä, jota käyttävät ilmeisen runsaasti. Monihan kritisoi sitä, että kaikki aina paistetaan oliiviöljyssä. Minua se ei haittaa, käytän öljyä itsekin, mutta kyllä se botella kestää vähän pidempään kuin viinipullo.

        Minäkin olen vuosikausia ihmetellyt (lähinnä San Fernandon ja El Tableron kaupoissa) samaa asiaa. Tavallisen oloisten perheiden usein kaksikin isoa ostoskärryä täpötäyteen lastattuna ja jos on joku pyhäpäivä tulossa, niin kärryjä on neljä. Ja varsinkin juuri tuo miten yhtä tuotetta on kuin koko sukua, ellei heimoa varten. Ostoskäyttäymisensä näyttää samalta, kuin täällä Suomessa paikallisten kebab-yrittäjien varastontäydennysreisulla Lidlissä (anteeksi mainos!).


      • pavi

        muille NAISILLE #ANTEEKSI# kun käytin sopimatonta ilmaisua,
        mutta tällaiselta navetankupeessa kasvaneelta ei
        VOI niin paljon vaatia,mutta yritän parantaa tapojani,
        ja ottaa neuvoista vaarin... tykkään NAISISTA ja
        TURISTIRYSISTÄ, ihan OIKEESTI, ja viihdyn talven
        INGLESISSÄ,ihan OKEESTI,,, vaik POHJOISMAALAISTEN seassa...
        Ainaskin meidän aptoksess pyhisin tulee paikallisii ,mantereelta,
        Las palmasista,,ja on altaan ympärillä tungosta,,mutta on niin
        mukavaa kun on hiljaista maan.-perjantai...
        Ja eihän tartte mennä kun San Fernandoon/Sonnerlandiin niin jo on
        paikallista elämää ,ja kuppiloita ,ja niis on toiset hinnat,
        kuin rysissä...


      • pavi kirjoitti:

        muille NAISILLE #ANTEEKSI# kun käytin sopimatonta ilmaisua,
        mutta tällaiselta navetankupeessa kasvaneelta ei
        VOI niin paljon vaatia,mutta yritän parantaa tapojani,
        ja ottaa neuvoista vaarin... tykkään NAISISTA ja
        TURISTIRYSISTÄ, ihan OIKEESTI, ja viihdyn talven
        INGLESISSÄ,ihan OKEESTI,,, vaik POHJOISMAALAISTEN seassa...
        Ainaskin meidän aptoksess pyhisin tulee paikallisii ,mantereelta,
        Las palmasista,,ja on altaan ympärillä tungosta,,mutta on niin
        mukavaa kun on hiljaista maan.-perjantai...
        Ja eihän tartte mennä kun San Fernandoon/Sonnerlandiin niin jo on
        paikallista elämää ,ja kuppiloita ,ja niis on toiset hinnat,
        kuin rysissä...

        Eipä mittään, pidin omalta osaltani sitä ihan huumorina.

        Hyvä kun muistutit. On ihan totta, että ainakin LaPasta tulee väkeä juhlien ja joskus viikonloppujenkin aikaan Inglesiin ja kuten aiemmin olen kertonut, asuttiin kolme viikkoa sellaisessa aptoksessa, jonka omisti vakituisesti Las Palmasissa asuva kaveri. Tarkoitin enemmänkin sitä perusaluetta, missä viikkoturistit etupäässä liikkuvat. Ja siellä kaikki toimii loistavasti, on kauppoja ja kapakoita, rantaa kilometritolkulla, hyvät yhteydet saaren eri osiin. Ja jos haluaa laajentaa reviiriä, sitten vaan San Fernandoon ja viitseliäimmille poikkeaminen saaren eri osiin. Esim. Mogan siinä lähistöllä on tosi kiva päiväkeikan kohde. Ihania kalaravintoloita, kiva pieni ja idyllinen ranta; hintataso selkeästi kalliimpi kuin esim. Las Palmasissa, mutta "Kanarian Venetsia" kannattaa kyllä nähdä.


    • ei rysiin

      päättää tahollaan että viettääkö kanarian lomansa turisteille varta vasten rakennetussa kohteessa, hieman aidommassa kylässä tai kaupungissa tai suorastaan rinkka selässä maastossa. Jokainen päättää tahollaan että haluaako kanarian lomallaan juoda lapin kultaa ja kulta mokkaa sekä syödä suomalaista ruokaa. Jokainen päättää tahollaan että haluaako kanarian lomallaan kuunnella ja tanssia suomalaisen musiikin vai kansainvälisen ja latino musiikin tahtiin. Jokainen päättää tahollaan että mitä vastinetta kanarialla rahoilleen haluaa.

    • tällätaholla

      Kyllä kanarialla on kivaa....ei siinä mitään.

    • Kerttusetä1

      Kerttusetää hiukan huolestuttaa opetuslapsensa käytös palstalla. Miestä tekee varmasti hänen mielestä mutta ei miestä saa haukkumalla muita kirjoittajia. Unohda angstisi ja keskity oleelliseen varaamalla matks Inglesiin luokseni. Setä antaa nannaa eikä sinun tarvitse kärsiä puutetta. Tule siis Inglesiin.

      • Lääkitys.kunniaan

        Lääkkeet, ota poika lääkkeesi.


    • komero

      mikä on annan sivu

      • Leskeneläke

        Olen tähän asti luullut, että aivokuolleet eivät kykenisi kirjoittamaan, olin väärässä.


    • komero

      kun minä 70 vuotias mamma saan tuollaisia vastauksia kysymykseeni mikä on annan sivu , niin on se kumma ettei siihen voida puuttua .asiallisille vastauksille kiitos .ja jos joku ei usko , että olen 70 vuotias , niin tehdään torille treffit .

      • Suljetulle

        Eipä kannata kysellä. Noiden häirikköviestien takana on yksi ja sama häiriintynyt yksilö. Suljettu osasto olisi tuolle tyypille ainoa oikea osoite ja avain hukkaan.


      • kaksierityyppiä
        Suljetulle kirjoitti:

        Eipä kannata kysellä. Noiden häirikköviestien takana on yksi ja sama häiriintynyt yksilö. Suljettu osasto olisi tuolle tyypille ainoa oikea osoite ja avain hukkaan.

        Kaksi heitä on. Antigue ja Eläkepappa trollit ovat kaksi erillistä hankilöä.


      • kirotusvire
        kaksierityyppiä kirjoitti:

        Kaksi heitä on. Antigue ja Eläkepappa trollit ovat kaksi erillistä hankilöä.

        "hankilöä" po. henkilöä.


      • Holamoi-Eläkepappatässä
        Suljetulle kirjoitti:

        Eipä kannata kysellä. Noiden häirikköviestien takana on yksi ja sama häiriintynyt yksilö. Suljettu osasto olisi tuolle tyypille ainoa oikea osoite ja avain hukkaan.

        Mikäs apina se siellä örisee. Tule Annan sivuille kun me Antiguen kanssa käskemme! Tulet sinne kommentoimaan meidän blogeissa. Tulet nyt HETI!


      • Morovaan.Antigue.tässä
        Holamoi-Eläkepappatässä kirjoitti:

        Mikäs apina se siellä örisee. Tule Annan sivuille kun me Antiguen kanssa käskemme! Tulet sinne kommentoimaan meidän blogeissa. Tulet nyt HETI!

        Kylläpäs oli viisaita sanoja Eläkepapalta taas kerran. Lisäksi tämä palsta on varattu vain Gran Canarian jutuille.
        Tulkaahan kaikki mulkerot apinat Annan sivuille. Minä joudun siellä jo vastaamaan omiin viesteihini LomaEetu nimimerkilläni kun muut eivät kirjoita.
        Kaikki mulkerot siis Annan sivuille, heti!


    • vartuesa

      Kymmenissä eri maissa reissanneena voin sanoa rehellisesti, että paras paikka on Playa del ingles. Illalla kuparipannuun syömään lihapullat muusilla ja puolukkahillolla sitten ässään karaokeen laulamaan jaakko tepon miksi hilman vei multa onni ja loppuillalla apilaniittyyn laulamaan mikko alatalon ei mun takki kaipaa neuloo ei lankoo jees mahtava meininki.

      • Moimoi.Eläkepappa.tässä

        Kuparipannubaarin edulliset 28,00 euron kaalikääryleet vievät kielen mennessään, siis vaikka ovat pakasteesta mikrossa sulatettuja. Köyhemmät voivat tilata 19,90 euron makkaraperunat Kuparipannubaarissa.


      • väärätonhinnat
        Moimoi.Eläkepappa.tässä kirjoitti:

        Kuparipannubaarin edulliset 28,00 euron kaalikääryleet vievät kielen mennessään, siis vaikka ovat pakasteesta mikrossa sulatettuja. Köyhemmät voivat tilata 19,90 euron makkaraperunat Kuparipannubaarissa.

        Ei tänäänkään eläkepapan hintatiedot pidä paikkaansa. Kuparipannu on ruokaravintola eikä mikään makkaraperunabaari. Eläkepappa menee ja tutustuu ravintola kuparipannun hinnastoon netissä ja lopettaa taas valheiden levittämisen.


    • lopettaisittejo

      Oletteko te antigue ja eläkepappa jo paljonkin saaneet haukkumalla, uhkailemalla ja kiristämällä uusia kirjoittajia sinne teidän annan sivuille? Voin oikeastaan vastata kun kävin juuri vilkaisemassa: ette yhtään. Vaikea laskea tuota antiguen omaa nimimerkkiä lomaeetu uudeksi kirjoittajaksi.
      Eikö olisi kaikilla kivempaa jos lopettaisitte haukkumiset ja alkaisitte kirjoittamaan asiallista tekstiä. Tällä palstalla saa muuten kirjoittaa myös vaikkapa Puerto Cruzin jutuista.

      • Moihei.Eläkepappa.tässä

        Älä mussuta siellä vaan tule takaisin Annan sivuille kommentoimaan meidän blogeissa. Älä kirjoita omia juttuja vaan kommentoit vaan meidän kirjoituksia. Pyydä erikseen lupa jos haluat kirjoittaa omia juttujasi.
        Tule siis takaisin Annan sivuille, nyt HETI!


      • muutkonstitkäyttöön
        Moihei.Eläkepappa.tässä kirjoitti:

        Älä mussuta siellä vaan tule takaisin Annan sivuille kommentoimaan meidän blogeissa. Älä kirjoita omia juttuja vaan kommentoit vaan meidän kirjoituksia. Pyydä erikseen lupa jos haluat kirjoittaa omia juttujasi.
        Tule siis takaisin Annan sivuille, nyt HETI!

        Kokeile hei ihan oikeesti keksiä muita keinoja kirjoittajien saamiseksi. Haukkumalla ihmisiä et varmasti saavuta yhtään mitään. Kokeilkaa myös lopettaa se blogin kirjoittaminen ja käsittäkää että nämä ovat keskustelupalstoja, eivät paikkoja blogin pitämiseen. Ymmärrätkö mitä keskustelupalsta tarkoittaa?


    • Hiljaista.on

      Hiljaista on täällä kun trolli nukkuu. Missä muut kirjoittajat...

      • rauhaapalstalle

        Nukkuuko Antigue ja Eläkepappa päivällä? Toivotaan että tämä olisi ensimmäinen päivä tänä vuonna ilman että trollit Antigue ja Eläkepappa sotkisivat palstaa trollauksillaan.
        Aina saa toivoa, mutta en usko että toiveeni toteutuu.


      • Hiljaista.on

        Täällä trollaa vain antiikkia ja pappaa syyttelevät idiootit kuten sinä.


      • MoiEläkepappa.tässä
        Hiljaista.on kirjoitti:

        Täällä trollaa vain antiikkia ja pappaa syyttelevät idiootit kuten sinä.

        Totta. Minua ja Antigueta on syytetty milloin mistäkin. Me vaan ystävällisesti on kerrottu että tämä palsta on minun ja Antiguen Gran Canarian palsta. Tälle palstalle me hyväksymme vain Gran Canarian juttuja. Muiden saarten jutut te apinat tulette kirjoittamaan Annan palstalle.
        Tulkaahan nyt heti kommentoimaan meidän blogeisssa Annan palstalla. Kysytte erikseen luvan jos haluatte kirjoittaa omia juttuja. Tulkaahan apinat heti Annan palstalle!


      • Hiljaista.on

        Siinä malliesimerkki idiootti trollin tuotoksesta.


      • MoroHola.Antigue.tässä
        MoiEläkepappa.tässä kirjoitti:

        Totta. Minua ja Antigueta on syytetty milloin mistäkin. Me vaan ystävällisesti on kerrottu että tämä palsta on minun ja Antiguen Gran Canarian palsta. Tälle palstalle me hyväksymme vain Gran Canarian juttuja. Muiden saarten jutut te apinat tulette kirjoittamaan Annan palstalle.
        Tulkaahan nyt heti kommentoimaan meidän blogeisssa Annan palstalla. Kysytte erikseen luvan jos haluatte kirjoittaa omia juttuja. Tulkaahan apinat heti Annan palstalle!

        Kylläpäs oli viisaita sanoja Eläkepapalta taas kerran. Tämä palsta tosiaan on meidän Granin eli Gran Canarian palsta.
        Tulkaahan kaikki mulkerot apinat Annan sivuille. Minä joudun siellä jo vastaamaan omiin viesteihini LomaEetu nimimerkilläni kun muut eivät kirjoita.
        Kaikki mulkerot siis Annan sivuille, heti!
        Kuulitteko, sanoin että HETI!


      • rauhaapalstalle
        Hiljaista.on kirjoitti:

        Siinä malliesimerkki idiootti trollin tuotoksesta.

        Niinpä. Trolli Eläkepappa näyttää päivystävän täällä jatkuvasti ja suoltaa roskaa palstalle.


      • Moi-Eläkepappa.tässä
        rauhaapalstalle kirjoitti:

        Niinpä. Trolli Eläkepappa näyttää päivystävän täällä jatkuvasti ja suoltaa roskaa palstalle.

        Älä apina lässytä siinä. Tulet nyt heti Annan palstalle ja kommentoit minun ja Antiguen blogeissa. Et saa lupaa kirjoittaa omia juttujasi, vaan saat luvan vain kommentoida meidän blogipostauksia.
        Alahan apina tulla Annan palstalle, nyt HETI!


      • Hiljaista.on

        On vaikea ymmärtää tuon idiootin motiiveja esiintyä antiikkina tai eläkepappana. Noinkohan se kuvittelee että joku sen idiotismiä pitää minään. Lopeta jo sut on nähty.


      • MoiHola.Antigue-tässä
        Moi-Eläkepappa.tässä kirjoitti:

        Älä apina lässytä siinä. Tulet nyt heti Annan palstalle ja kommentoit minun ja Antiguen blogeissa. Et saa lupaa kirjoittaa omia juttujasi, vaan saat luvan vain kommentoida meidän blogipostauksia.
        Alahan apina tulla Annan palstalle, nyt HETI!

        Kylläpäs oli viisaita sanoja Eläkepapalta taas kerran.
        Tulkaahan kaikki mulkerot apinat Annan sivuille. Minä joudun siellä jo vastaamaan omiin viesteihini LomaEetu nimimerkilläni kun muut eivät kirjoita.
        Kaikki mulkerot siis Annan sivuille, heti!


      • Moikka.Eläkepappa.tässä
        Hiljaista.on kirjoitti:

        On vaikea ymmärtää tuon idiootin motiiveja esiintyä antiikkina tai eläkepappana. Noinkohan se kuvittelee että joku sen idiotismiä pitää minään. Lopeta jo sut on nähty.

        Mitäs sinä apina siinä oikein öriset? Minä olen Eläkepappa. Mikäs vittu sinä apina olet väittämään ettenkö olisi, HÄH?!?
        Ala tulla Anna palstalle kommentoimaan minun ja Antiguen blogeja. Et kirjoita omia juttujasi, kommentoit vaan meidän kirjoituksia.
        Ala tulla, heti!


    • hhhhhhhhhhhhhh

      Vanha mutta hyvä aloitus.
      On todella turhaa ja ennen kaikkea lapsellista kiistellä mielipideasioista. Mikä saari tai mikä kohde paras, on täysin oma subjektiivinen mielipide. Siihen on jokaisella oikeus. Siihen ei ole muilla nokan koputtamista.
      Olen käynyt lähes kaikilla saarilla, lukuisissa eri kohteissa. Joistain pidin enemmän, joistain vähemmän. Silti ei tulisi mieleenkään alkaa haukkumaan tai arvostelemaan niitä jotka omia mahdollisia inhokkejani hehkuttavat.

    • Holamoip.Eläkepappatässä

      Minä sanoin hupati humpappaa.
      Sanoin humpati hei!

      Anteeksi kaikille. Olen taas tänään ottanut vähän kiljua ja alkaa laulattamaan. Tulkaahan kaikki nyt Annan palstalle kommentoimaan meidän blogeissa. Jos ette tule, aloitamme Kuparipannubaarin trollaukset jälleen uudelleen puolen vuoden tauon jälkeen.
      Kaikki siis Annan palstalle kommentoimaan minun ja Antiguen blogeissa! Nyt heti!

      • AntigueTässä.Holahei

        Kylläpäs oli viisaita sanoja Eläkepapalta taas kerran.
        Tulkaahan kaikki mulkerot apinat Annan sivuille. Minä joudun siellä jo vastaamaan omiin viesteihini LomaEetu nimimerkilläni kun muut eivät kirjoita.
        Kaikki mulkerot siis Annan sivuille, heti! Muuten aloitamme Kuparipannubaarin kirjoitukset uudelleen! Sitä varmasti ei kukaan halua?


      • Buahhah
        AntigueTässä.Holahei kirjoitti:

        Kylläpäs oli viisaita sanoja Eläkepapalta taas kerran.
        Tulkaahan kaikki mulkerot apinat Annan sivuille. Minä joudun siellä jo vastaamaan omiin viesteihini LomaEetu nimimerkilläni kun muut eivät kirjoita.
        Kaikki mulkerot siis Annan sivuille, heti! Muuten aloitamme Kuparipannubaarin kirjoitukset uudelleen! Sitä varmasti ei kukaan halua?

        Jokainen tietää ettet ole Antigue etkä eläkepappa vaan yksinäinen ressu reppana joka itsensä kanssa kirjoittelee. Hanki elämä. Ai mutta ethän sä voi!


      • pannunystävät

        Jaa tekös te olitte Kuparipannun solvausten takana. Eiköhän ole parempi että jätätte Kuparipannun rauhaan. Etteköhän te ole jo muutamassa vuodessa haukkuneet pannua jo ihan riittävästi. Kuparipannu on muuten ravintola, ei baari. Lisäksi ennen kuin alatte taas levittämään vääriä hintoja, kehoitan tutustumaan ravintola Kuparipannun hinnastoon netissä.


    • AhoraAdios

      Läpä lässyn lässyn lää.... on tämän palstan sanoma nykyään. Kiitos trollien. Nyt taisi riittää minulle.

      • Eläkepappa.tässä.moimoi

        Hyvä! Tulet siis nyt heti Annan sivuille ja alat kommentoimaan minun ja Antiguen blogipostauksia. Meillä on kirjoittajat nollassa kun me vaan pidetään blogia eikä keskustella ollenkaan.
        Tule siis Annan palstalle kommentoimaan, nyt heti!


    • asiakirjoittajaaikävä

      tietääkö joku mihin on kadonnut sotavento kanarianpalstoilta kun ei ole hänen asiallisia kirjoituksia näkynyt.

      • trollit.oli.asialla

        Antigue ja Eläkepappa kiusasivat Sotaventoa kunnes hän lopetti kirjoittamisen kokonaan.
        Antiguella ja Eläkepapalla oli tavoitteena ottaa hallintaansa Annan palsta ja siinä he onnistuivat. He trollasivat Annan palstalla useilla nimimerkeillä tavoitteena saada sinne rekisteröitymispakko. Siinäkin he onnistuivat.
        Harmillista että nuo kaksi trollia onnistuvat pilaamaan kaksi asiallista keskustelupalstaa.
        Nyt lopputuloksena on ettei kummallakaan palstalla ole asiallisia kirjoituksia.


      • Eläkepappa.tässä-moikka
        trollit.oli.asialla kirjoitti:

        Antigue ja Eläkepappa kiusasivat Sotaventoa kunnes hän lopetti kirjoittamisen kokonaan.
        Antiguella ja Eläkepapalla oli tavoitteena ottaa hallintaansa Annan palsta ja siinä he onnistuivat. He trollasivat Annan palstalla useilla nimimerkeillä tavoitteena saada sinne rekisteröitymispakko. Siinäkin he onnistuivat.
        Harmillista että nuo kaksi trollia onnistuvat pilaamaan kaksi asiallista keskustelupalstaa.
        Nyt lopputuloksena on ettei kummallakaan palstalla ole asiallisia kirjoituksia.

        Tulkaa nyt please edes Annan palstalle ja alkakaa kommentoimaan meidän blogeissa. Meillä kummallakin on omat blogit siellä mutta ei ole yhtään kirjoittajaa.
        Tulkaa siis HETI Annan palstalle kirjoittamaan. Tämän Suomi24 Kanariansaaret sivuston me olemme Antiguen kanssa päättäneet pyhittää vain Gran Canarian asioille.


      • Antigue.tässä.ontaas
        Eläkepappa.tässä-moikka kirjoitti:

        Tulkaa nyt please edes Annan palstalle ja alkakaa kommentoimaan meidän blogeissa. Meillä kummallakin on omat blogit siellä mutta ei ole yhtään kirjoittajaa.
        Tulkaa siis HETI Annan palstalle kirjoittamaan. Tämän Suomi24 Kanariansaaret sivuston me olemme Antiguen kanssa päättäneet pyhittää vain Gran Canarian asioille.

        Taisi olla virhe se kun trollasimme Annan palstalla saadaksemme sinne rekisteröitymispakon. Nyt meillä ei ole siellä yhtään kirjoittajaa. Minäkin joudun vastailemaan omiin kirjoituksiini mm. LomaEetu nimimerkilläni että edes muutama kirjoitus blogissani olisi.
        Eipä tosin ole kirjoittajia täälläkään. Ehkä me olemme haukkuneet ihmisiä liikaa ja he ovat suuttuneet meillä ja hylänneet molemmat palstat. Olemmeko siis menneet liian pitkälle?

        Nyt hyvää illanjatkoa kaikille!


      • trollitkuriin
        Antigue.tässä.ontaas kirjoitti:

        Taisi olla virhe se kun trollasimme Annan palstalla saadaksemme sinne rekisteröitymispakon. Nyt meillä ei ole siellä yhtään kirjoittajaa. Minäkin joudun vastailemaan omiin kirjoituksiini mm. LomaEetu nimimerkilläni että edes muutama kirjoitus blogissani olisi.
        Eipä tosin ole kirjoittajia täälläkään. Ehkä me olemme haukkuneet ihmisiä liikaa ja he ovat suuttuneet meillä ja hylänneet molemmat palstat. Olemmeko siis menneet liian pitkälle?

        Nyt hyvää illanjatkoa kaikille!

        "Ehkä me olemme haukkuneet ihmisiä liikaa ja he ovat suuttuneet meillä ja hylänneet molemmat palstat. "

        Ihanko totta? Ihanko oikeasti luulet että tuo voisi olla mahdollista? Menikö teillä suunnitelmat metsään? Saitte haluamamme rekisteröitymispakon kyllä, mutta seurauksena menetitte kaikki kirjoittajat. Luulisi siis teidän nyt olevan onnellisia.


      • Ääljv

        Taitaa s vaikuttaa nykyään enempi naamakirjan puolella.


      • Lösgör
        Ääljv kirjoitti:

        Taitaa s vaikuttaa nykyään enempi naamakirjan puolella.

        Historia toistaa itseään. "Ässä" häipyi Annasta A:n ja EP:n vuoksi. Lukuisa joukko ex aktiiveja häipyi samalta palstalta, tuolloin nimeltään matkalaukku, "Ässän" vuoksi. Sitä saa mitä tilaa.
        Asialliset keskustelijat häipyivät tältä palstalta yhden multinikki trollin vuoksi. Sitä saa mitä tilaa.


      • Kengu-Ru
        Lösgör kirjoitti:

        Historia toistaa itseään. "Ässä" häipyi Annasta A:n ja EP:n vuoksi. Lukuisa joukko ex aktiiveja häipyi samalta palstalta, tuolloin nimeltään matkalaukku, "Ässän" vuoksi. Sitä saa mitä tilaa.
        Asialliset keskustelijat häipyivät tältä palstalta yhden multinikki trollin vuoksi. Sitä saa mitä tilaa.

        Älä viitti Aa.


      • Oka.Pi
        Kengu-Ru kirjoitti:

        Älä viitti Aa.

        Totuus ei pala tulessakaan.


      • kellonvetäjä
        Lösgör kirjoitti:

        Historia toistaa itseään. "Ässä" häipyi Annasta A:n ja EP:n vuoksi. Lukuisa joukko ex aktiiveja häipyi samalta palstalta, tuolloin nimeltään matkalaukku, "Ässän" vuoksi. Sitä saa mitä tilaa.
        Asialliset keskustelijat häipyivät tältä palstalta yhden multinikki trollin vuoksi. Sitä saa mitä tilaa.

        Milloin häipyy mällieki ?


    • nipottajatar

      Mikä tämän kirjoituksen tarkoitus on, mistä tässä on kysymys.

      • moikkamorotaas

        Siitä on kysymys että tulette nyt heti Annan sivuille kommentoimaan minun ja Antiguen blogeissa! Nyt heti!

        Terveisin: Eläkepappa


      • Kevättrolli
        moikkamorotaas kirjoitti:

        Siitä on kysymys että tulette nyt heti Annan sivuille kommentoimaan minun ja Antiguen blogeissa! Nyt heti!

        Terveisin: Eläkepappa

        Rekkautumaton puskasta huutelija olet etkä mikään Eläkepappa.


      • munista_hirteen
        moikkamorotaas kirjoitti:

        Siitä on kysymys että tulette nyt heti Annan sivuille kommentoimaan minun ja Antiguen blogeissa! Nyt heti!

        Terveisin: Eläkepappa

        te kaksi ruskean reiän ritaria, ei ole teille hoitokeinoa.


    • Kylläihmetyttää

      Minusta tuntuu, että ne jotka haukkuvat muita siitä, että nämä menevät "turistirysiin" lomille, ovat sellaisia ihmisiä, jotka itse ovat kerran elämässä tehneet "omatoimimatkan" jonnekin ja sen parusteella pitävät itseään muita parempina (!). Yleensähän muissa ihmisissä ärsyttää juuri se sama, mikä itsessäkin on, ja turistirysissä käyneet tietävät hyvin itsekin käyneensä niissä.

      Minä ole matkustanut paljon ja asunut ulkomailla. Käyn mielelläni "turistirysässä", jos se on paikkana ok. Ingles on minusta mainettaan parempi paikka, koska se on niin iso, että voit valita sieltä alueen, jossa liika turismi ei häiritse.

      • Sairas.trolli

        Täytyy vaan ihmetellä tuon sairaan yksilön motiiveja jankata tuota samaa soopaa päivästä viikkoihin ja ja jopa vuosiin. Eikö tuollaista saa mitenkään hoitoon.


      • onseaikaseko
        Sairas.trolli kirjoitti:

        Täytyy vaan ihmetellä tuon sairaan yksilön motiiveja jankata tuota samaa soopaa päivästä viikkoihin ja ja jopa vuosiin. Eikö tuollaista saa mitenkään hoitoon.

        Eläkepappa kieltämättä on aika häiriintynyt persoona. Jatkuvaa "Tulkaa Annan palstalle" ja "Tämä on Gran Canarian palsta" trollausta vaikka me emme ole menossa. Meillä on tässä hyvä palsta.


      • Pappa.saatava.hoitoon
        onseaikaseko kirjoitti:

        Eläkepappa kieltämättä on aika häiriintynyt persoona. Jatkuvaa "Tulkaa Annan palstalle" ja "Tämä on Gran Canarian palsta" trollausta vaikka me emme ole menossa. Meillä on tässä hyvä palsta.

        Ai vähänkö vaan. Minusta Eläkepapalla vippaa päässä hiukan enemmänkin.


    • Beeec

      Riu olivia beach on paras hotelli.Saarten paras.

      • ihmetystä

        Miten se liittyy tähän asiaan?


    • onkotrollattu

      Onko Anaali-Antigue ja Perse-Pappa Eläkepappa trollanneet tänä yönä?

      • Trollit.on.voitettu

        Ei kai. Eilen ne sanoivat molemmat että pitävät taukoa trollaamisesta koska täällä ei kuulemma ole lukijoita. Kuparipannun ystävät kiittävät kaalikääryletrollauksien loppumisesta. . Todellisuudessa heidät heitettiin täältä pois ja pojat menivät Annan palstalle nuolemaan haavojaan.
        Eläkepappa kirjoitti Annan sivuilla että hänen nimimerkki täällä Suomi24 sivuilla on bannattu. Hän kuulemma käy tunnin välein kokeilemassa että joko Eläkepappa nimimerkki on vapautunut bannauksesta.
        Minun pyynnöstäni Annan moderaattori poisti tuon viestin palstalle kuulumattomana.
        Antiguen nimimerkinhän ylläpito poisti kokonaan jo aikaisemmin Antiguen trollausten takia.


      • siinäpäsiissyy
        Trollit.on.voitettu kirjoitti:

        Ei kai. Eilen ne sanoivat molemmat että pitävät taukoa trollaamisesta koska täällä ei kuulemma ole lukijoita. Kuparipannun ystävät kiittävät kaalikääryletrollauksien loppumisesta. . Todellisuudessa heidät heitettiin täältä pois ja pojat menivät Annan palstalle nuolemaan haavojaan.
        Eläkepappa kirjoitti Annan sivuilla että hänen nimimerkki täällä Suomi24 sivuilla on bannattu. Hän kuulemma käy tunnin välein kokeilemassa että joko Eläkepappa nimimerkki on vapautunut bannauksesta.
        Minun pyynnöstäni Annan moderaattori poisti tuon viestin palstalle kuulumattomana.
        Antiguen nimimerkinhän ylläpito poisti kokonaan jo aikaisemmin Antiguen trollausten takia.

        Jaa siksi Antigue ja Eläkepappa trollit eivät kirjaudu sisään. Heidän nimimerkit on poistettu ja bannattu. Siksi he joutuvat kirjoittamaan näillä "Antigue-tässä-moi" nimimerkeillä.
        Hyvä kuitenkin että luopuivat trollaamisesta. Ihan uskomattomia noiden trollien jutut joistain 28,00 euron kaalikääryleistä Kuparipannussa.


      • Trollit.on.voitettu
        siinäpäsiissyy kirjoitti:

        Jaa siksi Antigue ja Eläkepappa trollit eivät kirjaudu sisään. Heidän nimimerkit on poistettu ja bannattu. Siksi he joutuvat kirjoittamaan näillä "Antigue-tässä-moi" nimimerkeillä.
        Hyvä kuitenkin että luopuivat trollaamisesta. Ihan uskomattomia noiden trollien jutut joistain 28,00 euron kaalikääryleistä Kuparipannussa.

        Juuri näin. Antiguen nimimerkki on poistettu kokonaan hänen trollausten takia. Eläkepappa nimimerkki on vain väliaikaisesti bannattu. Bannaus loppuu jos Eläkepappa alkaa käyttäytymään, joka tosin näyttää epätodennäköiseltä.


    • hyvähyväjuttu

      Hyvä että palsta on taas asiallinen kun Antigue ja Eläkepappa on häädetty täältä pois trollaamasta.

      • lähdössäreissuun

        Mukava ettei häiriköintiä enää ole, mutta missä kirjoittajat? Luen tätä palsta säännöllisesti vaikka en ole koskaan Kanariansaarilla käynyt. Ensi talvena olen aikeissa lähteä ja mukava olisi lukea Inglesistä ja vaikka Puerto Cruzista juttuja. Juttujen kirjoittajat vain puuttuvat.


      • hyvähyväjuttu
        lähdössäreissuun kirjoitti:

        Mukava ettei häiriköintiä enää ole, mutta missä kirjoittajat? Luen tätä palsta säännöllisesti vaikka en ole koskaan Kanariansaarilla käynyt. Ensi talvena olen aikeissa lähteä ja mukava olisi lukea Inglesistä ja vaikka Puerto Cruzista juttuja. Juttujen kirjoittajat vain puuttuvat.

        Trollit Antigue ja Eläkepappa ovat kolmen vuoden trollauksella saaneet tämän palstan kuihtumaan pois. Kolme vuotta sitten ennen kuin Antigue ja Eläkepappa tänne tulivat tämä oli asiallinen palsta jakaa kokemuksia ja kysellä kysymyksiä jos jokin askarrutti mieltä. Samoin on käynyt Annan palstalle kun trollit siellä haukkumalla ovat saaneet kirjoittajat lopettamaan juttujen kirjoitukset. Sielläkään ei ole enää muuta kuin Antiguen ja Eläkepapan blogit. Ei keskustelupalsta ole mikään blogialusta.


      • Paluuentiseen
        hyvähyväjuttu kirjoitti:

        Trollit Antigue ja Eläkepappa ovat kolmen vuoden trollauksella saaneet tämän palstan kuihtumaan pois. Kolme vuotta sitten ennen kuin Antigue ja Eläkepappa tänne tulivat tämä oli asiallinen palsta jakaa kokemuksia ja kysellä kysymyksiä jos jokin askarrutti mieltä. Samoin on käynyt Annan palstalle kun trollit siellä haukkumalla ovat saaneet kirjoittajat lopettamaan juttujen kirjoitukset. Sielläkään ei ole enää muuta kuin Antiguen ja Eläkepapan blogit. Ei keskustelupalsta ole mikään blogialusta.

        Eilenhän nuo trollit lupasivat lopettaa trollaukset. Toivotaan että palsta palaa vielä joskus normaaliksi. Pitäisi vaan saada sanaa entisille vakikirjoittajille että trollit on saatu häädettyä täältä pois ja että taas saa kirjoittaa ilman heidän häiriköintiä.


    • hienopalstameillä

      Mukava että meillä on taas asiallinen palsta. Antigue ja Eläkepappa trollit voivat jatkossa pysyä siellä omalla Annan palstallaan.

      • Antigue-tässä.moikkamoi

        Me pysymme siellä ja lopetimme jo trollaamisen tällä palstalla. Te asiakirjoittajat voititte.
        Emme trollaa täällä enää. Minultakin ylläpito poisti nimimerkkini kun trollasin niin paljon.

        Nyt hyvää päivänjatkoa kaikille!


      • Surkimusolet
        Antigue-tässä.moikkamoi kirjoitti:

        Me pysymme siellä ja lopetimme jo trollaamisen tällä palstalla. Te asiakirjoittajat voititte.
        Emme trollaa täällä enää. Minultakin ylläpito poisti nimimerkkini kun trollasin niin paljon.

        Nyt hyvää päivänjatkoa kaikille!

        Et kai sä Antigue saatana mitään sympatiaa halua. Sun ja kaveris takia täältä on porukka poistunut johonkin muualle. Inglesin parasta ruokaravintolaa Kuparipannua haukuitte pari vuotta kaljabaariksi ja levititte täysin vääriä hintatietoja.
        Kerroit kerran että meinaat käydä pannussa joskus. Sen jos teet, suosittelen ettet kerro Akille että kuka olet. Sun nimi ja tiedot meinaan lähetettiin sinne viime talvena sähköpostilla kun haukuitte pannua aamusta iltaan. En tiedä onko sieltä oltu suhun yhteydessä. Toivon että on.


    • Vanhaläppäri

      Kaikille on varmasti tärkeintä että Antigue ja Eläkepappa ovat luvanneet nyt lopettaa palstan häiriköinnin ja kaikki trollaamiset. Rauha palaa palstalle ja asialliset kirjoitukset valtaavat jälleen palstan. Tehkää uusia aloituksia Kanariansaarista ja uudetkin lukijat innostuvat jakamaan kokemuksiaan sitten.

      • Tulkaatakaisin

        Voi kun Basura, Don Luis ja Blues Brother palaisivat takaisin juttujensa kanssa. Myös Barraquito ja Sotavento kirjoittivat mukavia juttuja. Barraquiton jutut calimasta ovat jo legenda.
        Juuri tuo Antiguen ja Eläkepapan jatkuva häirintä sai kaikki heidät lopettamaan kirjoittamisen.


      • Vanhaläppäri
        Tulkaatakaisin kirjoitti:

        Voi kun Basura, Don Luis ja Blues Brother palaisivat takaisin juttujensa kanssa. Myös Barraquito ja Sotavento kirjoittivat mukavia juttuja. Barraquiton jutut calimasta ovat jo legenda.
        Juuri tuo Antiguen ja Eläkepapan jatkuva häirintä sai kaikki heidät lopettamaan kirjoittamisen.

        Muistan kyllä Barraquiton calimat. Hän aina käski naulaamaan ikkunaluukut kiinni ja koko talo lähtee tuulen mukana. Useimmiten ei sitten ollut kovinkaan kummoista calimaa kuitenkaan.
        Oi niitä aikoja. Mitähän tästä on jo aikaa, ehkä 3-4 vuotta?


      • Tulkaatakaisin
        Vanhaläppäri kirjoitti:

        Muistan kyllä Barraquiton calimat. Hän aina käski naulaamaan ikkunaluukut kiinni ja koko talo lähtee tuulen mukana. Useimmiten ei sitten ollut kovinkaan kummoista calimaa kuitenkaan.
        Oi niitä aikoja. Mitähän tästä on jo aikaa, ehkä 3-4 vuotta?

        Jotain sellaista siitä on aikaa. Olen monesti miettinyt että miten mukava palsta meillä olisikaan jos antigue ja eläkepappa eivät olisi koskaan tulleet tälle palstalle haukkumaan muita. Meillä olisi mukava palsta ja mukavat keskustelut kaikkien kanssa. Juuri kuten olikin ennen heitä.


    • trollikuriin

      Täällä ei häiriköi muut kuin tuo mielisairas tampio joka esittää olevansa välillä Antigue ja välillä Eläkepappa ja välillä ties kuka loukkaantunut lukija. Tuon kun saatte bannattua, voivat asiakirjoittajat, kuten Antigue tai Eläkepappa , sekä moni muu palata palstalle.

      • hahahahahahaaaa

        Asiakirjoittajat Antigue ja Eläkepappa, hah! Nuo trollit ovat todella kaukana asiakirjoittajista. He eivät osaa kuin haukkua Kuparipannua ja tämän palstan kirjoittajia.
        Oletko Antigue vai Eläkepappa?


      • trollikuriin

        En kumpikaan. Vain yksi paskanjauhamiseen kyllästynyt lukija. Hakeutuisit hoitoon älykääpiö.


    • hämmästyttääKummastuttaa

      Rikoslaissa on säädetty rangaistavaksi viestintärauhan rikkominen. Häirintä voi tapahtua puhelimitse, tekstiviestillä, sähköpostitse, internetin keskustelupalstoilla tai sosiaalisen median välityksellä. Rikos on kysymyksessä, jos viestit aiheuttavat uhrille huomattavaa haittaa tai häiriötä. Toistuvat tai jankuttavat, mutta sisällöltään asialliset viestit eivät yleensä ole rikoslain tarkoittamaa häirintää. Rikoksesta on kysymys, jos toistuvien asiattomien viestien tarkoituksena on esimerkiksi valvottaa toista tai pahoittaa tämän mieltä.

      8 § (13.12.2013/879)
      Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen

      Joka oikeudettomasti

      1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai

      2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville

      esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon.

      Yksityiselämää loukkaavana tiedon levittämisenä ei pidetä sellaisen yksityiselämää koskevan tiedon, vihjauksen tai kuvan esittämistä politiikassa, elinkeinoelämässä tai julkisessa virassa tai tehtävässä taikka näihin rinnastettavassa tehtävässä toimivasta, joka voi vaikuttaa tämän toiminnan arviointiin mainitussa tehtävässä, jos esittäminen on tarpeen yhteiskunnallisesti merkittävän asian käsittelemiseksi.

      • Pappa.tuomiolle

        Tuo pitäisi Eläkepapan ja Antiguen lukea. Heidän kirjoittamat Kuparipannun solvaukset täyttävät rikoksen tunnusmerkistön täysin.


      • IslasCanarias
        Pappa.tuomiolle kirjoitti:

        Tuo pitäisi Eläkepapan ja Antiguen lukea. Heidän kirjoittamat Kuparipannun solvaukset täyttävät rikoksen tunnusmerkistön täysin.

        Se taisi olla pelkästään Eläkepappa joka niitä juttuja 28 euron kaalikääryleistä tänne kirjoitti. Ainakin Eläkepappa myönsi niitä juttuja tänne kirjoittaneen. Antigue ei ole ainakaan myöntänyt niitä kirjoittaneen, mutta mistä hänestäkään tietää.


      • trollikuriin

        Teet vaan ilmiannon poliisille niin saadaan Kuparipannun haukkujat kuriin. Uskallatko vai osuuko kuin märkä rätti päin omaa pläsiä. Tonni vetoa ettei Antiguella tai Eläkeoapalla ole mitään osuutta asiaan. Miten on, saadaanko kohta jankkaamisen ja skeidanjauhannan sijaan rauhaa palstalle.


      • pannunystävät
        trollikuriin kirjoitti:

        Teet vaan ilmiannon poliisille niin saadaan Kuparipannun haukkujat kuriin. Uskallatko vai osuuko kuin märkä rätti päin omaa pläsiä. Tonni vetoa ettei Antiguella tai Eläkeoapalla ole mitään osuutta asiaan. Miten on, saadaanko kohta jankkaamisen ja skeidanjauhannan sijaan rauhaa palstalle.

        En minäkään usko että Eläkeoapalla on osuutta asiaan, kuka sitten onkaan. Nimimerkki Eläkepappa taas on haukkunut Kuparipannua kaljabaariksi muutaman vuoden.


    • noCANdo4You

      "Miten on, saadaanko kohta jankkaamisen ja skeidanjauhannan sijaan rauhaa palstalle."

      Ainakin eilen klo: 14.10 näköjään on Antigue luvannut lopettaa trollaamisen. On sen puheet ainakin toistaiseksi pitäneet. Ehkä se tajusi ettei se haukkumalla saa lisää lukijoita Annan sivuille.

      • trollikuriin

        Trollilla nimimerkkien kierrätys jatkuu :D

        Olisiko aika miettiiä uudestan tätä anonymiteettiä.


      • missäMode

        Huom! Se sanoivat myös että he pitävät taukoa trollaamisesta kun täällä ei kuulemma ole lukijoita. He eivät siis sanoneet että lopettavat trollaamisen kokonaan. Pahoin pelkään että kun kausi syksyllä alkaa niin molemmat palaavat trollaamaan. Nyt he tosin eivät voi trollata omilla nimimerkeillään kun Antiguen nimimerkin ylläpito poisti hänen trollausten takia ja Eläkepapan nimimerkki on kuulemma bannattu. Siksi he kirjoittavat näillä "Antigue.tässä.taas.moi" sekä "Eläkepappa.tässä.hei" nimimerkeillään.


      • trollikuriin

        Trollilla nimimerkkien kierrätys jatkuu :D

        Olisiko aika miettiiä uudestaan tätä anonymiteettiä


      • missäMode
        trollikuriin kirjoitti:

        Trollilla nimimerkkien kierrätys jatkuu :D

        Olisiko aika miettiiä uudestaan tätä anonymiteettiä

        Em miet tiiä.


      • kirotusvire
        missäMode kirjoitti:

        Em miet tiiä.

        Hahhahahahhaaa! Äijä vittuilee Eläkepapalle ihan huolella :D
        Se on oikein!


      • missäMode
        kirotusvire kirjoitti:

        Hahhahahahhaaa! Äijä vittuilee Eläkepapalle ihan huolella :D
        Se on oikein!

        Tuo taisi olla Antigue tuo äskeinen "trollikuriin" nicillä kirjoittanut. Antigue ei pysty enää kirjautumaan ja kirjoittamaan omalla "Antigue" nimimerkillään kun ylläpito poisti sen nimimerkin hänen trollausten takia.


      • Antigue.-tässä.hei
        missäMode kirjoitti:

        Tuo taisi olla Antigue tuo äskeinen "trollikuriin" nicillä kirjoittanut. Antigue ei pysty enää kirjautumaan ja kirjoittamaan omalla "Antigue" nimimerkillään kun ylläpito poisti sen nimimerkin hänen trollausten takia.

        Totta. Minun nimimerkki poistettiin trollausteni takia. Siksi en pysty kirjoittamaan enää omalla nimimerkilläni. Kyllä näin jälkeenpäin kaduttaa että trollasin niin paljon :(


      • trollikuriin

        Trollilla nimimerkkien kierrätys jatkuu :D

        Olisiko aika miettiiä uudestaan tätä anonymiteettiä


      • hämmästyttääKummastuttaa
        trollikuriin kirjoitti:

        Trollilla nimimerkkien kierrätys jatkuu :D

        Olisiko aika miettiiä uudestaan tätä anonymiteettiä

        Koita nyt ensin keksiä jotain sanottavaa palstan aiheesta Kanariansaarista. Ei tosin sun aivokapasiteetilla näköjään pysty kuin spämmäämään samaa roskaa. Tämä on hei keskustelupalsta. Jos haluat lukea blogiani, tule Annan palstalle lukemaan ja kommentoimaan, nyt heti!


      • trollikuriin

        Trollilla nimimerkkien kierrätys jatkuu :D

        Olisiko aika miettiiä uudestaan tätä anonymiteettiä


      • hämmästyttääKummastuttaa
        trollikuriin kirjoitti:

        Trollilla nimimerkkien kierrätys jatkuu :D

        Olisiko aika miettiiä uudestaan tätä anonymiteettiä

        Olin oikeassa. Ei sulla riitä aivoissa kapasiteettia kirjoittamaan palstan aiheesta Kanariansaarista.
        Noh, ei sua voi syyttää. Kun sun faijas oli idiootti, sun mutsis oli idiootti, niin sustakin tuli samanlainen. Se kulkee sulla suvussa :D
        Mutta tule Annan sivuille ja kommentoi minun ja Antiguen blogeissa. Meillä ei ole siellä yhtään kirjoittajaa kun me vaan pidetään blogeja.


      • trollikuriin

        Ketä kiinnostaa. Monesko nimimerkki sinulla tänään.

        Olisiko anonymiteetti tullut tälläkin palstalla jo tiensä päähän. Tällaisenaan palsta ei vastaa tarkoitustaan kun avohoitopotilaat voivat kirjoitella mitä tahansa soopaa ihan vapaasti.


    • hämmästyttääKummastuttaa

      Joka on tupaten täynnä kaiken näköisiä vempaimia
      Täällä on todella runsaasti vekkuleita vekottimia
      Kas tässä meil on kone kovin omalaatuinen
      se on kiiltävä ja hirmusuuret osat ovat sen
      siin on potkuri ja torvi, jokin ihmeviritys
      siis professori, miten ois pieni selvitys?

      • ootkokiljuaottanut

        Pappa on ihan vilillä tuulella taas. Ootko Eläkepappa kiljua taas ottanut?


      • Eläkepappa.tässä.hei
        ootkokiljuaottanut kirjoitti:

        Pappa on ihan vilillä tuulella taas. Ootko Eläkepappa kiljua taas ottanut?

        Olen. Kiljupönttöni valmistui jo keskiviikkona juotavaan kuntoon. Siitä saakka olen ottanut kiljua.


      • trollikuriin

        Tuon ihmisen mieli on sairas. eikö tarjolla ole apua


    • trollikuriin

      Niin kauan kun tällä palstalla voi anonyymisti kirjoittaa mitä tahansa soopaa esiintyen aina eri nimimerkillä palsta ei tule toimimaan. Eikö viime ajat ole sen jo osoittaneet ettei täällä kanariansaarista enää kirjoitella.

      • noCANdo4You

        Eipä hätää. Eläkepappa ja Antigue lupasivat lopettaa trollaamiset. Se on sitten eri juttu että voiko heidän sanaansa luottaa. Toivotaan että he lopettavat trollaamiset.


      • mitenLiittyy

        Miten kirjoituksesi liittyy palstan aiheeseen?


      • trollikuriin

        Monettakohan kertaa eri nimimerkillä tuo trolli taas vastailee itselleen.


      • noCANdo4You
        trollikuriin kirjoitti:

        Monettakohan kertaa eri nimimerkillä tuo trolli taas vastailee itselleen.

        Antigue ja Eläkepappa trollit pitäisi saada jotenkin kuriin. Eilenhän he lupasivat lopettaa trollaamiset. Miksi he eivät lopeta?


      • trollikuriin

        En näe palstalla yhtään Antiguen tai Eläkepapan viestiä. Vain yhden avohoitopotilaan vuodatuksia useilla eri nimimerkeillä.


      • Antigue.-tässä-.hei
        noCANdo4You kirjoitti:

        Antigue ja Eläkepappa trollit pitäisi saada jotenkin kuriin. Eilenhän he lupasivat lopettaa trollaamiset. Miksi he eivät lopeta?

        Mehän lopetimme trollaukset tällä palstalla. Me totesimme Eläkepapan kanssa että te asiakirjoittajat voititte ja minä ja Eläkepappa lopetamme trollaamiset ja siirrymme Annan palstalle nuolemaan haavojamme ja pitämään blogia.
        Trollausteni takia ylläpitokin poisti minun nimerkkini. Siksi en voi enää kirjoittaa omalla nimimerkilläni kun en pysty enää kirjautumaan.
        Voitte aloittaa asiakeskustelut Gran Canariasta. Me lopetimme jo häiriköinnit.


      • Antigue.-tässä-.hei
        trollikuriin kirjoitti:

        En näe palstalla yhtään Antiguen tai Eläkepapan viestiä. Vain yhden avohoitopotilaan vuodatuksia useilla eri nimimerkeillä.

        Tässähän minä olen. En pysty enää kirjoittamaan omalla "Antigue" nimimerkilläni koska ylläpito poisti sen trollausteni takia. Siksi joudun käyttämään tällaisia nimimerkkejä.
        Mutta me lopetimme jo trollaamiset. Te asiakirjoittajat voititte. Me luovutamme Eläkepapan kanssa ja jäämme Annan sivuille pitämään blogia.

        Nyt hyvää illanjatkoa kaikille!


      • trollikuriin

        Sama trolli esiintyy taas uudella nimimerkillä.

        Joko nyt alkaa anonymitetti riittää Allerille.


      • Antigue.-tässä.on.-hei
        trollikuriin kirjoitti:

        Sama trolli esiintyy taas uudella nimimerkillä.

        Joko nyt alkaa anonymitetti riittää Allerille.

        En ole enää trolli, olen Antigue. Kirjautuisin kyllä sisään ja todistaisin olevani Antigue, mutta ylläpito poisti nimimerkkini koska trollasin.
        Tuo rekisteröitymispakko ei muuten toimi. Me Eläkepapan kanssa trollasimme itse Annan sivuilla että saisimme sinne rekisteröitymispakon. Me saimme sen, mutta siitä syystä nyt meillä ei ole siellä yhtään kirjoittajaa.


      • trollikuriin

        Älä jauha pa*kaa. Miksi vaihdoit taas nimimerkkiä. Taas siis uusi nimimerkki trollilla käytössä.


      • Antigue.-tässäon.hei
        trollikuriin kirjoitti:

        Älä jauha pa*kaa. Miksi vaihdoit taas nimimerkkiä. Taas siis uusi nimimerkki trollilla käytössä.

        En ole trolli, olen Antigue. Yritä nyt jo idiootti urpo tajuta että ylläpito poisti nimimerkkini koska trollasin. En enää pysty sillä kirjoittamaan!


      • trollikuriin

        Sama pa*kanjauhanta jatkuu. Lisäksi nimimerkkia vaihtui taas. Miksi näin. Menisit hoitoon.


      • Sinikka63
        Antigue.-tässäon.hei kirjoitti:

        En ole trolli, olen Antigue. Yritä nyt jo idiootti urpo tajuta että ylläpito poisti nimimerkkini koska trollasin. En enää pysty sillä kirjoittamaan!

        No kannattiko trollata? Nyt pystyisit kirjoittamaan omalla rekisteröidyllä Antigue nimimerkilläsi. Muutenkaan en ymmärrä että miksi sinun ylipäätään on pitänyt aloittaa tämän palstan häiriköinti. Ennen kun sinä ja ystäväsi eläkepappa tänne tulitte niin meillä oli mukava keskustelupalsta. Oli kivat jutut eikä ketään haukuttu. Te aloititte sen haukkumisen kun tulitte tänne, miksi?


      • Sinikka63

        Keksin taas uuden nimimerkin.. Tätä tämä anonymiteetti täällä on. Tämä on makeaa kun voi esiintyä kenenä tahdon ja milloin tahdon ettekä te kusipäät voi mitään. lällällällää


      • Sinikka63

        Lisäksi on hauskaa vastailla itselleni kun mulla ei ole muita kavereita. Luon vain mielikuvitushahmon jonka kanssa kirjoittelen täällä. Ainakin minulla on kivaa, miten teillä luuserit.


      • trollikuriin

        Tuossa edellä huomaa hyvin, miten trolli täällä toimii. Kiitos anonymiteetin se on mahdollista,


    • kohtiparempaasiis

      Mukavahan se vaan on jos Antigue ja Eläkepappa ovat lopettaneet trollaamisen täällä.

      • trollikuriin

        Taas uudella nimimerkillä samansisältöinen viesti. Sama trolli kyseessä.


    • hämmästyttääKummastuttaa

      Niin siis sähkö virtaa sisään tuosta reiästä
      se käynnistää tän pyöränpumpun käden käänteessä
      joka puhaltaa käyntiin tuon pienen potkurin
      ja jatkaa sitten koneistoon tämän moottorin

      • trollikuriin

        Taas sama trolli uudella nimimerkillä. Sisältökin on samaa eli roskaa.


      • noCANdo4You
        trollikuriin kirjoitti:

        Taas sama trolli uudella nimimerkillä. Sisältökin on samaa eli roskaa.

        Se on joko Antigue tai Eläkepappa. Ei täällä kukaan muu tuollaista palstan aiheeseen kuulumatonta paskaa suolla. Ihme ettei hän tällä kertaa haukkunut ketään, edes Kuparipannua.


      • trollikuriin

        Ei kumpikaan vaan trolleihin kyllästynyt lukija. Edellä sama trolli yhden nimimerkkinsä kanssa jauhaa samaa mantraa.


      • AntiguelleTerkkuja
        noCANdo4You kirjoitti:

        Se on joko Antigue tai Eläkepappa. Ei täällä kukaan muu tuollaista palstan aiheeseen kuulumatonta paskaa suolla. Ihme ettei hän tällä kertaa haukkunut ketään, edes Kuparipannua.

        Saattaa tuo olla joku muu trolli, mutta samanlaista roskaa se suustaan päästää kun antiikki ja pappa. Tosin Antigue ja Eläkepappa trollit sanoivat että he lopettavat trollaamisen tällä palstalla. Voiko noiden kahden kaalikääryletrollin puheisiin luottaa?


      • noCANdo4You
        AntiguelleTerkkuja kirjoitti:

        Saattaa tuo olla joku muu trolli, mutta samanlaista roskaa se suustaan päästää kun antiikki ja pappa. Tosin Antigue ja Eläkepappa trollit sanoivat että he lopettavat trollaamisen tällä palstalla. Voiko noiden kahden kaalikääryletrollin puheisiin luottaa?

        Ei voi. Muistan kun Antigue sanoi monta kertaa että hän lopettaa Kuparipannun haukkumisen Kuparipannubaariksi. Ei lopettanut. Hän lupasi myös lopettaa väärien hintojen kertomisen pannusta. Ei lopettanut. Yksi kaalikäärylekin Antiguen mukaan maksaa 28 euroa pannussa.
        Minä luotan noiden kahden trollin puheisiin yhtä paljon kuin kasaan paskaa. Sitä samaa he molemmat ovat.


    • hämmästyttääKummastuttaa

      Se kääntyy tänne
      menee sinne
      ja se rullaa vaikka minne
      siin on out sekä in
      se on fixu vekotin

    • rekpak

      Isot pomot ovat kuulemma kyllästyneet tähän menoon ja saadaan rekkautumispakko tännekkin...VIHDOINKIN.

      • pakrek

        Sillä keinoin tänne voisi joku asiakirjoittajakin palata. Rekisteröintikäytäntöä tulisi kuitenkin samalla OLEELLISESTI kiristää.


      • palstantuho

        Sitten täällä olisi yhtään kirjoitusta. Ainoastaan trollit Antigue ja Eläkepappa pitäisivät täällä blogia kuten tekevät Annan sivuilla. Käykää siellä katsomassa. Siellä ei ole yhtään kirjoittajaa Antigue ja Eläkepappa trollien lisäksi.


      • noCANdo4You
        palstantuho kirjoitti:

        Sitten täällä olisi yhtään kirjoitusta. Ainoastaan trollit Antigue ja Eläkepappa pitäisivät täällä blogia kuten tekevät Annan sivuilla. Käykää siellä katsomassa. Siellä ei ole yhtään kirjoittajaa Antigue ja Eläkepappa trollien lisäksi.

        Siksihän Eläkepappa ja Antigue täällä trollaavat että saisivat rekisteröitymispakon kautta palstan itselleen meiltä asiakirjoittajilta. Sisäpiirilähteiltä saamani tiedon mukaan rekisteröitymispakkoa ei kuitenkaan ole tulossa. Bannauksia tulaan kuulemma jatkamaan. Antiguen nimimerkin ylläpito poisti trollausten takia ja Eläkepappa nimimerkki on kuulemma bannattu trollausten takia.


      • missäMode
        noCANdo4You kirjoitti:

        Siksihän Eläkepappa ja Antigue täällä trollaavat että saisivat rekisteröitymispakon kautta palstan itselleen meiltä asiakirjoittajilta. Sisäpiirilähteiltä saamani tiedon mukaan rekisteröitymispakkoa ei kuitenkaan ole tulossa. Bannauksia tulaan kuulemma jatkamaan. Antiguen nimimerkin ylläpito poisti trollausten takia ja Eläkepappa nimimerkki on kuulemma bannattu trollausten takia.

        Meidän pitää yhdistää voimamme taistelussa Antigue ja Eläkepappa trolleja vastaan. Tehkää AINA ylläpidolle ilmoitus kun näette noiden trollien trollaavan täällä.
        Antigue ja Eläkepappa trollit eivät voi enää omilla nimimerkeillään trollata, mutta ilmoitus aina jos he kirjoittavat näillä "Antigue.-tässä.-hei" tai "Eläkepappa.-tässä.-moi" nimimerkeillään.


    • disponibiliteetti
      • ihmeBantu

      • noCANdo4You

      • kirotusvire
        noCANdo4You kirjoitti:

        Miksi sä Eläkepappa et kirjoita omalla nimimerkilläsi? Onko sun nimimerkki bannattu trollustesi takia? Antiguen nimimerkinhän ylläpito jo poisti trollusten takia.

        Pitäisikö "trollusten " olla trollausten?
        Tuo tosiaan on joko Eläkepappa tai Antigue joka trollaa tuossa. Antiguen nicci on poistettu trollausten takia, Eläkepappa on bannattu.


      • Antigue-.tässä-.hei
        kirotusvire kirjoitti:

        Pitäisikö "trollusten " olla trollausten?
        Tuo tosiaan on joko Eläkepappa tai Antigue joka trollaa tuossa. Antiguen nicci on poistettu trollausten takia, Eläkepappa on bannattu.

        Minulta tosiaan ylläpito poisti minun nimimerkin kun trollasin niin paljon. En pysty enää kirjoittamaan omalla nimimerkilläni. Olihan se ihan aiheesta. Silloin en muuta tehnyt kun haukuin tämän palstan kirjoittajia ja Kuparipannua jotta kaikki tulisivat Annan sivuille kommentoimaan minun ja Eläkepapan blogeissa.

        Nyt hyvää päivänjatkoa kaikille!


      • kirotusvire
        kirotusvire kirjoitti:

        Pitäisikö "trollusten " olla trollausten?
        Tuo tosiaan on joko Eläkepappa tai Antigue joka trollaa tuossa. Antiguen nicci on poistettu trollausten takia, Eläkepappa on bannattu.

        Tuosta huomaatte kuka on nicin takana ja ettei se ollut minun. Kirjoitusvirhe tehdään tarkoituksella -ei tahattomasti, kun ollaan oikeinkirjoituksen asialla :D


      • kirotusvire
        kirotusvire kirjoitti:

        Tuosta huomaatte kuka on nicin takana ja ettei se ollut minun. Kirjoitusvirhe tehdään tarkoituksella -ei tahattomasti, kun ollaan oikeinkirjoituksen asialla :D

        Onko joku väittänyt että se olisi sinä. Kuka muuten olet? Anonyymi nimimerkki "kirotusvire" jota saa käyttää kuka vaan haluaa. Rekisteröi nimimerkkisi jos haluat siihen jonkun yksinoikeuden.
        En kuitenkaan suosittele trollaamaan rekisteröidyllä nimimerkillä. Muuten sinulle voi käydä kuten Antiguelle, eli ylläpito poistaa nimimerkkisi trollausten. siis sääntörikkomusten takia.


      • noCANdo4You
        kirotusvire kirjoitti:

        Onko joku väittänyt että se olisi sinä. Kuka muuten olet? Anonyymi nimimerkki "kirotusvire" jota saa käyttää kuka vaan haluaa. Rekisteröi nimimerkkisi jos haluat siihen jonkun yksinoikeuden.
        En kuitenkaan suosittele trollaamaan rekisteröidyllä nimimerkillä. Muuten sinulle voi käydä kuten Antiguelle, eli ylläpito poistaa nimimerkkisi trollausten. siis sääntörikkomusten takia.

        Näinhän siinä kävi. Antigue trollasi kunnes ylläpito poisti hänen nimimerkkinsä. Nyt Antigue ei voi kirjautua ja kirjoittaa omalla nimimerkillään. Se joutuu käyttämään näitä
        "Antigue.-tässä.-hei" nimimerkkejä.
        Kuulemma Eläkepappakin on bannattu. Se kirjoitti siitä bannauksesta Annan sivuilla mutta mode poisti sen kirjoituksen.


      • ihmeBantu
        noCANdo4You kirjoitti:

        Näinhän siinä kävi. Antigue trollasi kunnes ylläpito poisti hänen nimimerkkinsä. Nyt Antigue ei voi kirjautua ja kirjoittaa omalla nimimerkillään. Se joutuu käyttämään näitä
        "Antigue.-tässä.-hei" nimimerkkejä.
        Kuulemma Eläkepappakin on bannattu. Se kirjoitti siitä bannauksesta Annan sivuilla mutta mode poisti sen kirjoituksen.

        Anaali-Antigue ei kyllä osaa kirjoittaa yhtään asiallista viestiä. Pelkkää trollaamista. Lukijoiden ja Kuparipannun haukkumista "Anaali" suoltaa koneeltaan.


      • noCANdo4You
        ihmeBantu kirjoitti:

        Anaali-Antigue ei kyllä osaa kirjoittaa yhtään asiallista viestiä. Pelkkää trollaamista. Lukijoiden ja Kuparipannun haukkumista "Anaali" suoltaa koneeltaan.

        Antigue trolli ihmettelee Annan palstalla kun on hiljaista ja muita muka ujostuttaa kirjoittaa.
        Eikö se pässi tajua että kaikkien hänen haukkumisten ja trollaamisten jälkeen saattaa kaverit (ja kirjoittajat) olla vähissä. Siellä Annan sivuillakin kun varmasti on myös Kuparipannun ystäviä. Pannuahan Antigue ja Eläkepappa herjasivat pari vuotta.
        Noh, sitä saa mitä tilaa. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Syyllisen kirjoittajakatoon he löytävät peilistä.
        Toisaalta kuka haluaa keskustella kaverin kanssa joka osaa pitää vaan blogia?


      • ihmeBantu
        noCANdo4You kirjoitti:

        Antigue trolli ihmettelee Annan palstalla kun on hiljaista ja muita muka ujostuttaa kirjoittaa.
        Eikö se pässi tajua että kaikkien hänen haukkumisten ja trollaamisten jälkeen saattaa kaverit (ja kirjoittajat) olla vähissä. Siellä Annan sivuillakin kun varmasti on myös Kuparipannun ystäviä. Pannuahan Antigue ja Eläkepappa herjasivat pari vuotta.
        Noh, sitä saa mitä tilaa. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Syyllisen kirjoittajakatoon he löytävät peilistä.
        Toisaalta kuka haluaa keskustella kaverin kanssa joka osaa pitää vaan blogia?

        Eiköhän Antiguen ainoa kaveri Eläkepappa pian hänelle vastaa. Antigue saattaa myös vastata muilla hänen itsensä rekisteröimillään nimimerkeillä, kuten LomaEetu tai annamanna.


      • sellaisiapoikia
        noCANdo4You kirjoitti:

        Antigue trolli ihmettelee Annan palstalla kun on hiljaista ja muita muka ujostuttaa kirjoittaa.
        Eikö se pässi tajua että kaikkien hänen haukkumisten ja trollaamisten jälkeen saattaa kaverit (ja kirjoittajat) olla vähissä. Siellä Annan sivuillakin kun varmasti on myös Kuparipannun ystäviä. Pannuahan Antigue ja Eläkepappa herjasivat pari vuotta.
        Noh, sitä saa mitä tilaa. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Syyllisen kirjoittajakatoon he löytävät peilistä.
        Toisaalta kuka haluaa keskustella kaverin kanssa joka osaa pitää vaan blogia?

        Minä olin aikaisemmin yksi Annan palstan kirjoittajista. Lopetin palstan seuraamisen sen jälkeen kun Antigue haukkui Sotiksen pystyyn. Sotis oli palstan vakikirjoittaja joka oli kirjoittanut pitkään ennen kuin Antigue ja Eläkepappa tulivat sinne ja alkoivat käyttäytymaan aivan kuin se olisi heidän ikioma palstansa. Palsta joka on vain heitä varten. Se oli minulle viimeinen pisara kun Sotiksen haukkui Antigue. Antigue ei tajunnut että haukkumalla Sotista hän samalla pilkkasi meitä muita. Pitäkööt palstansa. Tätäkään palstaa en käy kuin pari kertaa viikossa lukemassa. Ei täälläkään näytä iloisia juttuja olevan. Sama meno se näyttää Antiguella ja Eläkepapalla olevan täälläkin.


      • noCANdo4You
        sellaisiapoikia kirjoitti:

        Minä olin aikaisemmin yksi Annan palstan kirjoittajista. Lopetin palstan seuraamisen sen jälkeen kun Antigue haukkui Sotiksen pystyyn. Sotis oli palstan vakikirjoittaja joka oli kirjoittanut pitkään ennen kuin Antigue ja Eläkepappa tulivat sinne ja alkoivat käyttäytymaan aivan kuin se olisi heidän ikioma palstansa. Palsta joka on vain heitä varten. Se oli minulle viimeinen pisara kun Sotiksen haukkui Antigue. Antigue ei tajunnut että haukkumalla Sotista hän samalla pilkkasi meitä muita. Pitäkööt palstansa. Tätäkään palstaa en käy kuin pari kertaa viikossa lukemassa. Ei täälläkään näytä iloisia juttuja olevan. Sama meno se näyttää Antiguella ja Eläkepapalla olevan täälläkin.

        Jotain tällaista ajattelinkin sen olevan. Luin itsekin sotiksen ja ookke karan juttuja aikaan ennen trolli Antigueta ja trolli Eläkepappaa.
        Antiguella ja Eläkepapalla ei tunnu olevan ystäviä oikein millään palstalla. Olisiko noiden trollipoikien aika katsoa peiliin. Haukkumalla harvemmin ystäviä saa.


    • noCANdo4You

      "Kanaria palstalla trollin oksennusta" viestiketjussa Eläkepappa trolli yritti jotain piipittää. Eläkepapan viesti katosi moden toimesta kun pieru Saharaan. Huomasitteko?

      • ihmeBantu

        Huomattiin. Eläkepappa on trollannut niin paljon että sen trollaukset poistuu automaattipoistona. Ei kannata trollata Eläkepappa ;)
        Antiguen nimimerkin ylläpito poisti kokonaan Antiguen trollausten takia. Nyt Antigue ei pysty enää kirjautumaan. Se joutuu kirjoittamaan näillä "Antigue.-Tässä.-Hei" nimimerkeillään.


      • hyvältänäyttäänyt
        ihmeBantu kirjoitti:

        Huomattiin. Eläkepappa on trollannut niin paljon että sen trollaukset poistuu automaattipoistona. Ei kannata trollata Eläkepappa ;)
        Antiguen nimimerkin ylläpito poisti kokonaan Antiguen trollausten takia. Nyt Antigue ei pysty enää kirjautumaan. Se joutuu kirjoittamaan näillä "Antigue.-Tässä.-Hei" nimimerkeillään.

        Hyvä juttu jos Aller on kehittänyt systeemin jolla Eläkepapan trollaukset poistuvat kuin itsestään. Ehkä pappa rauhoittuu ja asiallisuus valtaa palstan.


      • ihmeBantu
        ihmeBantu kirjoitti:

        Huomattiin. Eläkepappa on trollannut niin paljon että sen trollaukset poistuu automaattipoistona. Ei kannata trollata Eläkepappa ;)
        Antiguen nimimerkin ylläpito poisti kokonaan Antiguen trollausten takia. Nyt Antigue ei pysty enää kirjautumaan. Se joutuu kirjoittamaan näillä "Antigue.-Tässä.-Hei" nimimerkeillään.

        Niccivaras näyttää olevan väärässä:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14410707/kanaria-palstalla-trollin-oksennusta#comment-93514605


    • hyipappaa

      Joko se Eläkepappa on taas trollannut? Antigue ja Eläkepappahan lupasivat lopettaa Kuparipannun haukkumiset ja muutkin trollaamiset kun täällä ei kuulemma ole lukijoita enää.

    • Serenides

      Jos pitäisi valita niin Riu Garhoe Pdc.ssä olisi paras paikka.Vähän keskustan ulkopuolella ,mutta ehdottomadti paras.Varaus vain ajoissa.On palvelu 10,luokkaa.Lyhyt matka Pikku-pohjolaan ja La Bampbaan kävellen.Hyvä karaocet ja takaisin ilta drinkeille laatu hotelliin.Tosin on ollut varattuna aina,kun pitkiä matkoja pitänyt saada

    • Syrjässävähän

      Paitsi Riu Garhoessa ei ole kuin puolihoitona muistaakseni saatavilla .Muuten olisi oiva hotelli.All inc .olisi hyvä lisä.

    • Eläkepappa-.tässä.hei

      Tulkaahan kaikki kaverit Annan sivulle kirjoittamaan ja kommentoimaan kirjoituksia. Meillä ei ole siellä kirjoittajia kun me menimme haukkumaan meidän kirjoittajat ja he hylkäsivät palstamme. Toinen syy on se että me trollaamalla itse palstallamme hankimme sinne rekisteröitymispakon. Se sai porukat lopettamaan kirjoittamiset. Luulimme että jos hankimme rekisteröitymispakon saamme paljon uusia rekisteröityneitä käyttäjiä. Näin ei käynyt, vaan kirjoitukset loppuivat täysin.
      Tulkaahan nyt, hopihopi!

      • Pokkapitää

        Hei vaan! Minä kävin eilen illalla kommentoimassa Antiguen blogissa. Minua alkoi käydä jo niin sääliksi nämä teidän anelemiset.


      • Eläkepappa-.tässä.hei
        Pokkapitää kirjoitti:

        Hei vaan! Minä kävin eilen illalla kommentoimassa Antiguen blogissa. Minua alkoi käydä jo niin sääliksi nämä teidän anelemiset.

        Hieno juttu. Nyt kommentoit lisää ja tulkaahan kaikki palstan apinat mukaan kommentoimaan minun ja Antiguen kirjoituksia. Pyytäkää meiltä lupa joko täällä tai suoraan Annan palstalla jos haluatte kirjoittaa omia kirjoituksianne. Kommentoida saatte positiivisesti, mutta ette mitenkään arvostelevasti!
        Alkakaahan tulla Annan palstalle, NYT HETI!


      • Tässä.Antigue.hei
        Eläkepappa-.tässä.hei kirjoitti:

        Hieno juttu. Nyt kommentoit lisää ja tulkaahan kaikki palstan apinat mukaan kommentoimaan minun ja Antiguen kirjoituksia. Pyytäkää meiltä lupa joko täällä tai suoraan Annan palstalla jos haluatte kirjoittaa omia kirjoituksianne. Kommentoida saatte positiivisesti, mutta ette mitenkään arvostelevasti!
        Alkakaahan tulla Annan palstalle, NYT HETI!

        Anna olla Eläkepappa ystäväni. Haukkumalla me emme uusia kirjoittajia saa. Se tie on kokeiltu ja huonoksi todettu. Pidetään hiljaiseloa kesä kuten puhuimme aikaisemmin ja punotaan uusia juonia.


      • L.Ukija
        Pokkapitää kirjoitti:

        Hei vaan! Minä kävin eilen illalla kommentoimassa Antiguen blogissa. Minua alkoi käydä jo niin sääliksi nämä teidän anelemiset.

        En löydä kommenttiasi. Onko se poistettu?


      • intoPiukeekona
        Tässä.Antigue.hei kirjoitti:

        Anna olla Eläkepappa ystäväni. Haukkumalla me emme uusia kirjoittajia saa. Se tie on kokeiltu ja huonoksi todettu. Pidetään hiljaiseloa kesä kuten puhuimme aikaisemmin ja punotaan uusia juonia.

        Alkaako noissa

        Eläkepappa-.tässä.hei / Tässä.Antigue.hei

        variointi jo ärsyttää?

        Kunhan YP löytää vielä tehokkaamman stringin-tarkistuksen, alkaa feikkinimimerkkitehtailu tulla aina vaan työläämmäksi :D


      • noCANdo4You
        intoPiukeekona kirjoitti:

        Alkaako noissa

        Eläkepappa-.tässä.hei / Tässä.Antigue.hei

        variointi jo ärsyttää?

        Kunhan YP löytää vielä tehokkaamman stringin-tarkistuksen, alkaa feikkinimimerkkitehtailu tulla aina vaan työläämmäksi :D

        Antigue joutuu kirjoittamaan tuollaisilla nimimerkeillä kun ylläpito poisti Antiguen nimimerkin hänen trollausten takia. Muutenhan se pystyisi kirjautumaan ja kirjoittamaan omalla nimimerkillään. Eläkepapan on mode aina välillä bannannut trollausten takia niin pappakin joutuu turvautumaan noihin "Eläkepappa-tässä-hei" nimimerkkeihin.


      • Hei.Tässä.Antigue
        noCANdo4You kirjoitti:

        Antigue joutuu kirjoittamaan tuollaisilla nimimerkeillä kun ylläpito poisti Antiguen nimimerkin hänen trollausten takia. Muutenhan se pystyisi kirjautumaan ja kirjoittamaan omalla nimimerkillään. Eläkepapan on mode aina välillä bannannut trollausten takia niin pappakin joutuu turvautumaan noihin "Eläkepappa-tässä-hei" nimimerkkeihin.

        Tämä on ihan totta. Ylläpito poisti minun nimimerkin kun trollasin täällä niin paljon. Nyt en pysty enää kirjautumaan ja kirjoittamaan omalla nimimerkilläni. Kyllä harmittaa että trollasin.

        Nyt hyvää päivänjatkoa kaikille!



        .


      • Missä näitä rekiseröidyillä nimimerkeillä tehtyjä trollauksia voi lueskennella?


      • MyöhässäOlet
        torrelaine kirjoitti:

        Missä näitä rekiseröidyillä nimimerkeillä tehtyjä trollauksia voi lueskennella?

        Ylläpito on ne kaikki poistanut. Jos et ole niitä trollauksia silloin ollut lukemassa niin et voi niistä tietää. Antiguelta poistettiin satoja hänen omalla nimimerkillä kirjoitettuja trollauksia samoihin aikoihin kun ylläpito poisti Antiguen nimimerkin kokonaan.
        Annan palstalla Antigue kirosi että hän ei voi enää Suomi24 sivuilla kirjoittaa kun hänen nimimerkki poistettiin. Antigue käytti viestissään niin paljon kirosanoja että se viesti poistettiin.


      • hyvinMuistan
        MyöhässäOlet kirjoitti:

        Ylläpito on ne kaikki poistanut. Jos et ole niitä trollauksia silloin ollut lukemassa niin et voi niistä tietää. Antiguelta poistettiin satoja hänen omalla nimimerkillä kirjoitettuja trollauksia samoihin aikoihin kun ylläpito poisti Antiguen nimimerkin kokonaan.
        Annan palstalla Antigue kirosi että hän ei voi enää Suomi24 sivuilla kirjoittaa kun hänen nimimerkki poistettiin. Antigue käytti viestissään niin paljon kirosanoja että se viesti poistettiin.

        Minä muista hyvin nuo Antiguen trollaukset. Ei ne kerrallaan kauaa ehtineet olemaan ruudussa kun ne poistettiin.
        Moderaattorilla oli hirmuinen työ poistella niitä jatkuvasti ilmiantojen perusteella. Siksihän Antiguen nimimerkki lopulta poistettiin kun ylläpito kyllästyi Antiguen trollauksia poistelemaan.
        Siihen aikaan seurasin myös Annan palstaa ja ehdin näkemään sen viestin jossa Antigue haukkui alimpaan helvettiin kaikki koska häneltä poistettiin nimimerkki.


    • Granold

      Riu Garhoe on cruzin paras hotelli.Mikään ei vedä vertoja laadulle ja paikalle.Vähän keskustan ulkopuolella,mutta ripeästi kävellen lähellä kaikesta.

      • RiuRulaa

        Samaa mieltä. Riu Garoe on erinomainen valinta lomalle. Hyvä palvelu ja loistavat ruokatarjoilut.


      • Mestiss

        Muuten hyvä,mut vika paikas.Rius on ain kunnon laatu,mut pitää olla vähän lämpösempi mestis.


    • muistissaon

      Minäkin muistan hyvin ne Antiguen trollaukset joiden johdosta hänen nimimerkki poistettiin täältä. Muistan hyvin myös sen kun Antigue Annan palstalla kirosi että hänen nimimerkki on Suomi24 palstalta poistettu. Ylläpitohan ne viestit tosiaan poisti.

      • Hei.Tässä.Antigue

        Niinhän minulta tosiaan poistettiin täältä rekisteröity nimimerkkini kun trollasin niin paljon. Varmasti yli 500 viestiäkin minulta poistettiin. Kyllä nyt harmittaa että trollasin niin paljon. Mielelläni kirjoittaisin omalla nimimerkilläni. Sittemmin olen trollannut satunnaisesti valituilla nimimerkeillä.

        Nyt hyvää päivänjatkoa kaikille!




        .


      • palatkaatakaisin
        Hei.Tässä.Antigue kirjoitti:

        Niinhän minulta tosiaan poistettiin täältä rekisteröity nimimerkkini kun trollasin niin paljon. Varmasti yli 500 viestiäkin minulta poistettiin. Kyllä nyt harmittaa että trollasin niin paljon. Mielelläni kirjoittaisin omalla nimimerkilläni. Sittemmin olen trollannut satunnaisesti valituilla nimimerkeillä.

        Nyt hyvää päivänjatkoa kaikille!




        .

        Pisteet siitä että olette Eläkepapan kanssa jo lähes lopettaneet trollaamisen. Nyt kun vielä saataisiin vanhat vakikirjoittajat palaamaan palstalle. He lopettivat kirjoittamiset teidän trollausten ja haukkumisten takia.


      • Olettekoylpeitä
        palatkaatakaisin kirjoitti:

        Pisteet siitä että olette Eläkepapan kanssa jo lähes lopettaneet trollaamisen. Nyt kun vielä saataisiin vanhat vakikirjoittajat palaamaan palstalle. He lopettivat kirjoittamiset teidän trollausten ja haukkumisten takia.

        Myös Annan Kanariansaaret palsta on täysin kuollut noiden kahden trollin takia. He haukkuivat siellä palstan vakikirjoittajia niin he lopettivat kirjoittamiset kokonaan. Toivottavasti Antigue ja Eläkepappa ovat saavutuksistaan ylpeitä. Kaksi keskustelupalstaa on täysin kuollut heidän jäljiltään.


      • Hei.Tässä.Antigue
        Hei.Tässä.Antigue kirjoitti:

        Niinhän minulta tosiaan poistettiin täältä rekisteröity nimimerkkini kun trollasin niin paljon. Varmasti yli 500 viestiäkin minulta poistettiin. Kyllä nyt harmittaa että trollasin niin paljon. Mielelläni kirjoittaisin omalla nimimerkilläni. Sittemmin olen trollannut satunnaisesti valituilla nimimerkeillä.

        Nyt hyvää päivänjatkoa kaikille!




        .

        Hei.Tässä.Antigue ei tietenkään ole Antigue. Eräänä päivänä nicin stringirakenteelle saadaan esto, jolloin joku voi kirjoittaa tänne jotain älyllistäkin. Palstan perustrolli ei kykene minkäänlaiseen sisällön tuottamiseen ja hän kirjoittaa tänne 99% viesteistä, itse itselleen vastaillen. Se eliminoi älyllisen palstasisällön.


      • noCANdo4You
        Hei.Tässä.Antigue kirjoitti:

        Hei.Tässä.Antigue ei tietenkään ole Antigue. Eräänä päivänä nicin stringirakenteelle saadaan esto, jolloin joku voi kirjoittaa tänne jotain älyllistäkin. Palstan perustrolli ei kykene minkäänlaiseen sisällön tuottamiseen ja hän kirjoittaa tänne 99% viesteistä, itse itselleen vastaillen. Se eliminoi älyllisen palstasisällön.

        Totta. Toivotaan että ylläpito onnistuu tekemään asialle jotain että saadaan trollit Antigue ja Eläkepappa lopullisesti kuriin.


      • Tässä.Antigue.Moikka
        Hei.Tässä.Antigue kirjoitti:

        Hei.Tässä.Antigue ei tietenkään ole Antigue. Eräänä päivänä nicin stringirakenteelle saadaan esto, jolloin joku voi kirjoittaa tänne jotain älyllistäkin. Palstan perustrolli ei kykene minkäänlaiseen sisällön tuottamiseen ja hän kirjoittaa tänne 99% viesteistä, itse itselleen vastaillen. Se eliminoi älyllisen palstasisällön.

        No et tietenkään ole Antigue. Minä olen Antigue. Ylläpito on poistanut minun nimimerkkini minun trollausteni takia niin en pysty enää kirjautumaan ja kirjoittamaan omalla nimimerkilläni.
        Minä ja ystäväni Eläkepappa olemme puhuneet että vähennämme trollausta. Emme me haukkumalla saa lisää kirjoittajia Annan palstallemme. Se haukkumisen tie on kokeiltu ja huonoksi havaittu.
        Tulkaa nyt kaikki ystävät kuitenkin meidän Annan palstalle kommentoimaan meidän blogeissa.
        Kysykää meiltä lupa jos haluatte kirjoittaa omia juttujanne.

        Nyt hyvää illanjatkoa kaikille!

        .
        .
        .
        .


    • Sairas mikä sairas!

    • Länsvaiitä

      Kanariansaaret oli ihan okkey,mut nyt on käyty kauenpana niin on se kyl erilaista.Lämmintä aina ja meri yhtä lämmintä kuin ilma.Kuka tykkää mistäkin.

    • Inka38

      Ihme trolli tuo Antigue. Yrittää täältä Eläkepapan kanssa värvätä kirjoittajia Annan palstalle. Kävin katsomassa ja sehän on ihan kuollut palsta. Antigue siellä vaan yksin kirjoittelee blogissaan.

      • ihmeBantu

        Antigue on trolli kuten Eläkepappakin. Palstan perustrollit Antigue ja Eläkepappa eivät kykene minkäänlaiseen sisällön tuottamiseen ja he kirjoittaa tänne 99% viesteistä. Viestit on sitä samaa roskaa; "Tämä on Gran Canarian palsta. Tulkaa Annan palstalle kirjoittamaan meidän blogeissa".
        Toivotaan että ylläpito saa joskus tehtyä noille kahdelle trollille jotain.
        Hyvä alku oli jo se kun ylläpito poisti Antiguen nimimerkin kokonaan. Hän ei enää pysty kirjautumaan ja trollaamaan omalla nimimerkillään. Hän joutuu turvautumaan näihin "Tässä.Antigue.Moikka" nimimerkkeihin.


      • Tässä.Antigue-Moi
        ihmeBantu kirjoitti:

        Antigue on trolli kuten Eläkepappakin. Palstan perustrollit Antigue ja Eläkepappa eivät kykene minkäänlaiseen sisällön tuottamiseen ja he kirjoittaa tänne 99% viesteistä. Viestit on sitä samaa roskaa; "Tämä on Gran Canarian palsta. Tulkaa Annan palstalle kirjoittamaan meidän blogeissa".
        Toivotaan että ylläpito saa joskus tehtyä noille kahdelle trollille jotain.
        Hyvä alku oli jo se kun ylläpito poisti Antiguen nimimerkin kokonaan. Hän ei enää pysty kirjautumaan ja trollaamaan omalla nimimerkillään. Hän joutuu turvautumaan näihin "Tässä.Antigue.Moikka" nimimerkkeihin.

        Mutta kun tämä tosiaankin on minun ja Eläkepapan Gran Canarian palsta. Tälle Gran Canarian palstallemme me hyväksymme vain Gran Canarian juttuja. Muiden saarten jutut kuuluvat Annan palstalle tai vaihtoehtoisesti Yleistä Espanjansa palstalle.

        Ettekö te voisi edes harkita että tulisitte Annan palstalle ja kommentoisitte meidän blogeissa? Meidän blogeissa ei ole yhtään ketään kommentoimassa :(
        Sääntönä meillä on myös että jos haluatte kirjoittaa omia juttujanne niin pyydätte ensin meiltä luvan ennakkoon. Harkitsemme lupapyyntöä 5-14 päivää ja ilmoitamme sitten.
        Mikä piru näissä jutuissa on niin vaikeata, häh!?!


      • Hispano

        No heh, heh. Kun vielä juurtajaksain selvittäisit minkä vuoksi tuollaista pitäisi tehdä.


      • Janakkala
        Tässä.Antigue-Moi kirjoitti:

        Mutta kun tämä tosiaankin on minun ja Eläkepapan Gran Canarian palsta. Tälle Gran Canarian palstallemme me hyväksymme vain Gran Canarian juttuja. Muiden saarten jutut kuuluvat Annan palstalle tai vaihtoehtoisesti Yleistä Espanjansa palstalle.

        Ettekö te voisi edes harkita että tulisitte Annan palstalle ja kommentoisitte meidän blogeissa? Meidän blogeissa ei ole yhtään ketään kommentoimassa :(
        Sääntönä meillä on myös että jos haluatte kirjoittaa omia juttujanne niin pyydätte ensin meiltä luvan ennakkoon. Harkitsemme lupapyyntöä 5-14 päivää ja ilmoitamme sitten.
        Mikä piru näissä jutuissa on niin vaikeata, häh!?!

        Hyväksyn tämän palstan gran canarian palstaksi heti kun tätä nettisivua pyörittävä firma asiasta tiedottaa. Siihen asti pyyhin noilla säännöillänne per***täni.


      • Tässä-Antigue.Moi
        Janakkala kirjoitti:

        Hyväksyn tämän palstan gran canarian palstaksi heti kun tätä nettisivua pyörittävä firma asiasta tiedottaa. Siihen asti pyyhin noilla säännöillänne per***täni.

        Parempi vaan kun noudatat meidän sääntöjä. Me hallinnoimme näitä kahta palstaa. Tämä palsta on minun ja Eläkepapan Gran Canarian palsta. Muiden saarten jutut joko Annan palstalle tai Yleistä Espanjasta palstalle.
        Annan palstalle kaikki nyt, hopi hopi! Meillä ei ole siellä yhtään kirjoittajaa blogeissamme :(


    • jorkkeri

      Tänään rekkasin itseni Annan palstalle. Todella paljon tietoa saarista siellä ja ei yhtään möllikkää räksyttämässä. Kiitos hyvästä neuvosta.

      • Antigue-TässäMoi

        Hieno jutut! Nyt kaikki muutkin apinat kirjoittamaan Annan palstalle. Muistakaahan pyytää minulta tai Eläkepapalta kirjoituslupa ennen kuin kirjoitatte mitään. Positiivisia kommentteja meidän blogeissa saa kirjoittaa ilman lupaa.


    • Kaikki " Antigue-TässäMoi " ja "Tässä-Antigue.Moi " tyyppiset viritelmät ovat trollin tuotoksia. Oikea Antigue kirjoittaa AINA omalla nimimerkillään, minkä erottaa sinisestä tekstistä ja kuvasta tekstin vieressä. Allekirjoittanut ei tälle palstalle muulloin kirjoita, muuten kuin tämän oikaisun.

      Kiitos.

      • Trollin levittämä valhe taas.

        Ihan oman mielen mukaan voi kirjoittaa kaikista Kanarian saariryhmän saarista.


      • Trollin ongelma on aina ollut, ettei kykene mihinkään järkevään sisällöntuotantoon.

        Viime aikoina hän on sitten ottanut trollausmetodikseen esiintymisen feikki-Antiguena ja feikki-Eläkepappana kirjoittaakseen asiattomuuksia.


    • Upeekäheeloma

      Vme talvi oli kyllä palstan mukaan tosi kylmä saarilla,joten jäi tänä talvena väliin ja pidemmälle lämpöön lennettiin.Upee loma oli.

      • noCANdo4You

        Edelliseen sekavaan sepustukseen on tietysti varastettu nicci. Perustrollilla ei "omaa" nicciä ole.
        Trollaukset feikki-nicein on kaikki perustrollin tuotantoa.


    • Eriicci

      Mitä ihmeen miehiä nämä antigue ja eläkepappa ovat.Tuolla joku sanoi ,että talvi oli kurja saarilla tänä vuonna.Itsekin matkaa harkittiin.saarille,mutta aina luvattiin epävakaata säätä, niin jätettiin tämä talvi väliin.Taisi olla poikkeuksellinen viima,kun aurinkorannikolla ja saharassa lunta tuli.Meidän poppoo lensi sitten varmaan aurinkoon.Jos ensi talvena sitten kanarialle.

    • noCanDO4You

      >Mitä ihmeen miehiä nämä antigue ja eläkepappa ovat.
      Ne on semmoisia, jotka oikeasti matkailevat, jolloin voivat kirjoittaa kokemuksistaan, rekisteröidyin nimimerkein. Sitten on ne kateelliset, jotka eivät matkaile, mutta kirjoittavat anomyymeinä -siis rekisteröitymättöminä ja muka Antiguen tai eläkepapan nimissä feikkinimimerkein. Niitä feikkinimimerkkikirjoituksia on tämä palsta ollut viimeaikoina täynnäänsä.

      • hämmästyttääKummastuttaa

        Ok, tosiasiassa on kumminkin niin, ettei eläkepappaa ole bannattu ikinä mistään. Taitaa papan hiljaisuus vaan liittyä siihen, ettei Kanarialla ole ollut juuri vulkaanista toimintaa ja se on nyt Suomessa.


    • Heksahänninen

      Eetu ja aau ovat kämppiksiä.Kirjoittavat muutaman min.välein.Nyt ovat rekisteröityneet.Hyvä.Saarista tykkää tai sitten ei.hyvä,että palautetta tulee.Hieno hommeli.

    • Vähän käy sääliksi tätä ahkeraa "trollaajaa". Käyttää niin paljon energiaansa täysin turhaan.

    • Odottaavaan

      Hyvä että selvisi kämpppiksien tarina.Kovia matkaajia ovat,niinkuin kaikki ketkä kirjoittaa kohteista.Ensitalven.lomaa odotellessa.

      • kirotusvire

        Olisiko syytä opetella suomenkielen alkeet?


    • Rollaattorirules

      Todella ihmeellistä itkua ja vainoa. Kohteena Antigue ja Eläkepappa. He ovat harmittomia oman elämän ja lomailun ylistäjiä. Tuskin trollaavat. Oikea kohde olisi minä itse ja minä tiedän besserwisser madame joka on suututtanut ja kyllästyttänyt kirjoittajia jo historiassa. Herttainen vanha rouva. Myrkynkeittäjä. Ylistetty ja ihailtu. Itse ilkimys. Asiallinen ja kiltti? Tietäjät tietää.

      • Trollilla sama levy jatkuu. Koittaist välillä kirjoittaa jotain faktaa tuon apulannan sijaan.


      • Juu, käykää ihmeessä lukemassa ne ja todetkaa, kuka tilanteen oikeasti siellä sai aikaan.


      • Lisätään vielä. Saamani positiivisen palautteen perusteella historia toisti itseään.

        Ihan vaan tiedoksi.


      • Tää on helppoa.

        1 "En ole trolli. Kerrotko mikä kirjoituksessani oli mainitsemaasi apulantaa? Laitetaan viivoilla että sinulla trollillakin on mahdollisuus hahmottaa:" Trollikäsityksesi ei oikein onnaa, eli apulantaa.

        2 "- Sotavento ei ole koskaan suututtanut ketään.
        Tämä on totta. Sotis oli Annan asiallisin kirjoittaja." Apulantaa faktat hukassa. Ota selvää asioista, niin tiedät.

        3 "- Hän oli Annan palstan asiallisin kirjoittaja.
        Tämä on totta." On ja ei. Semiapulantaa, totuus kaksijakoinen.

        4 "- Tälläkin palstalla oli paljon asiallisia kirjoittajia ennen kuin Antigue ja Eläkepappa tulivat tänne haukkumaan.
        Tämäkin on faktaa. Jokainen muistaa asiallisen palstamme ennen teitä." Apulantaa, faktat hukassa.

        5 "- Oli Don Luis, Basura, Blues Brother ja Barraquito, näin esimerkiksi.
        Myrkynkeittäjiä ovat nämä Antigue ja Eläkepappa. Mihin tahansa palstalle he menevät he saavat sen palstan kuolemaan pois.
        Faktaa jälleen. Olette kahdella palstalla nyt ja molemmat ovat käytännössä kuolleita palstoja." Apulantaa, faktat hukassa.

        6 "- Ystäviä heillä ei ole millään palstalla.
        No mainitse edes yksi. Teillä todellisuudessa on kaverit näillä palstoilla nollassa." Apulantaa, faktat hukassa, enkä mainitse, ettei häiriköinti myös niihin suuntiin alkaisi.

        7 "- Toisia kirjoittajia haukkumalla kun harvoin ystäviä saa.
        Tämä on fakta jonka sinä tyhmempikin toivottavasti ymmärrät. Todennäköisesti kuitenkin et." Apulantaa, faktasi ovat hukassa.

        8 "Tarkennatko siis mikä kirjoituksessani on mainitsemaasi apulantaa? " 98% apulantaa.

        Olipas heikko provoyritys. Valheellisiin palstakliseisiin uppoaminen ei tee asioista tosia. Ymmärräthän sen, toivottavasti ymmärrät.


      • Jahas, trolli vastailee taas itselleen.

        Olisiko anonyymiteetti tullut jo tiensä päähän tälläkin palstalla.


      • kirotusvire

        Mistä tuostakin löytyy oleellinen kirjoitusvirhe?


      • Ystävällinen neuvo: Älä oleta.


      • Isäntäjaemäntä
        Antigue kirjoitti:

        Ystävällinen neuvo: Älä oleta.

        Ei tartte olettaa. Tossahan sä sanot ihan suoraan että väite että haukkumalla ei saa ystäviä on apulantaa. Meinaatko nyt poistaa sun viestin kun jäit noinkin nolosti kiinni?


      • Jap jep...


      • eiSua_eiSua

        On hilpeää, että kaksineuvoinen nimimerkki argumentoi: ”Ei vittu sua”.


    • ihmeBantu

      Juu! Niccivaras iski; kaksi viimeistä on niccivarkaan tuotantoa ja tekijä on palstan perustrolli. Annan palstalta voitte todella lueskella, mitä kukin on kirjoittanut. Antigue on sikälikin erikoisuus, että siellä jopa mode peukutti hänen juttujaan. Samalla voitte tarkistaa, ketkä viimeksi on vastanneet Antiguelle.

      t. oikea IhmeBantu

    • Ei tule muuttumaan tämä palsta, ellei tule rekisteröintipakkoa ja samalla rekisteröidyn nimimerkin todentamisen tiukennusta.
      Palstan historia mukaan lukien seriffien aikaan asetetut erityistarkkailut kertovat, ettei häiriökäyttäytyminen ole palstalla uutta. Menneistä nimimerkeistä useat ovat kertoneet häiriökäyttäytymisen lähtönsä syyksi ja se on tapahtunut ja paljon ennen Antiguen ja varsinkin eläkepapan aikaa.
      Toki toivon, että automaattimoderointi onnistuu ja siitä tulee niin tiukka, että perustrollin käyttäytyminen eliminoidaan, so. ruokottomat tuotokset.

    • Minkä ihmeen takia rekisteröityneen kirjoittajan pitäisi kirjoitella kymmenillä eri nimimerkeillä.
      Koetapa nyt keskittyä ja anna selitys tämmöiseen tarpeeseen.

      • Arkkupakastin

        Minä ehdin näkemään sen viestin ennen kuin mode sen poisti. Ihan totta siis puhut.


      • eiSua_eiSua

        Ja tuossa trolli jälleen vastaa itselleen. Eikö "vittu jälleen sua".


      • eiSua_eiSua

        So. kaksineuvoinen vastaa itselleen. Missä kysymys?


      • Arkkupakastin
        eiSua_eiSua kirjoitti:

        Ja tuossa trolli jälleen vastaa itselleen. Eikö "vittu jälleen sua".

        Onko sulla mitään näyttöjä siitä että minä ja nimimerkki "trollejaneovat" olemme sama henkilö? Jos ei ole, sitten se pikkuruinen lärvi kiinni vaan. :D


    • Ja sitten väität tietenkin, että he muuttavat myös kirjoitustyylinsä tuollaiseksi virheitä sisältäväksi, sylkemisen ja räkäisyn tyyliseksi ala-arvoiseksi älämölöksi.
      Miksi näin?

    • intoPiukeena

      Perustrollin perusominaisuus on juuri tuo, että hän ei osaa äidinkieltään. Se on tunnusomaista.

      • eiSua_eiSua

        Vittuargumentointi kumminkin sujuu...


    • Aiheestavaan

      Ettekö te voi käydä tuota keskustelua trolleista jossain muualla? Tulen palstalle ja näen että johonkin viestiketjuun on kirjoitettu. Turhia pettymyksiä kun ei ole kirjoitettu siitä mikä on ketjun aihe. Fuerteventurankin ketjussa samaa roskaa vaan. Tehkää omat viestiketjut joissa käsittelette vain näitä trollauksia niin helpotus olisi meille lukijoille huomattava.

      • intoPiukeena

        Oikein hyvä ehdotus! Perustrolli kuitenkin pitää ja on pitänyt, tällä palstalla huolen siitä, että kaikki viestiketjut saastuvat. Se on perustrollin idea ja tarkoitus. Siksi vain äärettömän tehokas automaattimoderointi tai tiukka rekisteröintipakko ovat ainoat vaihtoehdot.


      • havaintoja

        Miksi nimimerkki "Asiakirjoittaja" ei ole kirjoittanut mitään palstan aiheesta?


      • noCANdo4You

        Jälleen perustrollin niccivarkaus -hänen tyypillinen tavaramerkkinsä. Lisäksi tuossa edellä hän vastaa itse itselleen. Huomaatko mitkä samantyyppiset virheet kieliasussa paljastavat?
        Perustrollimme tasolla kyky luoda nicci "noCANdo4You" on unelmaa. Siksi hän on ainainen niccivaras. Ainoa asiasisältö jutuissaan on poikkeuksetta copy paste.


    • Outoa! Antigue ja Eläkepappa ovat rekisteröityjä nimimerkkejä. Heidän ei tarvitse vaihtaa nimimerkkejään eikä sujuvaa kirjoitustyyliään. Me kaikki odotamme, että tämä ns."trolli" lopettaa trollaamiset täällä kymmenillä eri nimimerkeillään. Me aikuiset voisimme sitten jatkaa kirjoittelua tarpeemme mukaan.

    • noCANdo4You

      Tuolta voitte lukea historiaa, jos perustrollin lisäksi joku osallistuu:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14612378/palautetta-kanariapalstasta#comment-93548960

    • Eiköhän nuo ole luetuksi tulleet.
      Suosittelen kaikille kirjoittajille rekisteröitymistä, ei maksa mitään ja antaa jonkinmoisen takuun
      kirjoittajan tarkoitusperistä.

    • intoPiukeena

      Perustrolli jatkaa niccivarkauksien sarjaa. Rekisteröintipakkoon tulisi nimenomaan liittää rekisteröinnin ehto esim. pankkitunnuksin.
      Sitä ennenkin rekisteröinti on hyvin perusteltua, koska YP voi helposti bannata nimimerkin, jolla on epäasiallista sisältöä. Samoin poistot on silloin helppoja.

    • missäMode

      Mutta mihin on kadonneet Allsapyyhkeet?

    • eiSua_eiSua

      Kaksineuvoinen vaan jatkaa...

    • havaintoja

      Älä nyt unohda "Asiakirjoittajaa". ;D Hänen panoksensa palstasisältöön on vertaansa vailla :D

      • intoPiukeena

        Väärin! Lue teksti. "Asiakirjoittaja" on eläkepapan opponentti -eikä muuten kirjoita ikinä asiaa, eikä varsinkaan Kanaraiansaarista.


      • kirotusvire
        intoPiukeena kirjoitti:

        Väärin! Lue teksti. "Asiakirjoittaja" on eläkepapan opponentti -eikä muuten kirjoita ikinä asiaa, eikä varsinkaan Kanaraiansaarista.

        Kanaraiansaarista po. Kanariansaarista, eikö?


    • kanarianhemppo

      Kanarialintuja on kolmea roturyhmää: laulukanarioita, muotokanarioita ja värikanarioita. Rotuja on kehitelty 1400-luvulta alkaen, siitä asti kun Espanjalaiset valloittajat ihastuivat keltahempon lauluun Kanariansaarilla. Suomessa myynnissä olevat linnut ovat pääsääntöisesti sekarotuisia. Kaikki kanariat laulavat kauniisti, mutta joskus laulun laatu on kärsinyt muodon tai värin jalostuksen kustannuksella. Kanarialinnun laulua on verrattu satakielen lauluun ja kanarialintu sopiikin ihmiselle, joka ei jaksa kuunnella jatkuvaa sirkutusta tai kovia korvia vihlovia rääkäisyjä, vaan nauttii hiljaisuudesta, josta aina yhtä yllättäen alkaa kaunis, korvia hivelevä melodia.

    • kalliopyy

      Kalliopyytä tavataan alkuperäisenä lajina Gibraltarilla ja Pohjois-Afrikassa: Algeriassa, Tšadissa, Egyptissä, Libyassa, Mauritaniassa, Marokossa, Tunisiassa ja Länsi-Saharassa. Lisäksi niitä tavataan Kanariansaarilla ja Italian Sardiniassa.

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4663
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      218
      2430
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1961
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      45
      1954
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1744
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      182
      1375
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1214
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      141
      953
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      945
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      931
    Aihe