jes. siis jos puhutaan usan myydyimmästä naisartistista noin 75-miljoonaa myytyä albumia ja euroopassa madonna on myynyt 76 miljoonaa albumia. tämä tekee jo yhteensä 150 miljoonaa. uskoisin että muualta maailmasta voidaan lisätä yli 30 miljoonaa eli ollaa yli 180 miljoonassa ja tähän viellä 110 miljoonaa singleä. mariahin euroopan myynti luvut ovat aika hmm alhaisia, vain noin 30 miljoonaa albumia. plus mariahin viimeisimmät albumit ovat flopanneet ja kiertueista puhumattakaan.
http://madge-tribe.blogspot.com/2010/07/madonna-top-selling-female-recording.html
madonna voittaa
2
2386
Vastaukset
- Kesä ja yö
parempi livelaulaja, ei liene vaikea arvata kumpi voittaa :) Madonna tarvitsee taustanauhat ja autotunet kun ei tuo laulu ole parhaita puolia, vaikka jostain syystä häntä laulajaksi kutsutaan.
Tuosta levymyynnistä, täytyy muistaa, että Madonna on ollut pinnalla n. 7 vuotta kauemmin kuin Mariah, joten tottakai myös se vaikuttaa levymyyntiin.
Mariah aloitti vasta 1990.- huhiheis
mutta täytyy muistuttaa että mariahilla ei ole ollut hitti biisiä euroopassa varmaan 10 vuoteen. euroopassa hänen suosio on aika olematon. hänen kaksi viimeistä julkaistua albumia eivät ole myyneet euroopassa edes platinaa eivät ehkä edes kultaa. kun taas madonnalla joka on kohta 52 on faneja ympäri maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477