siis että kun tuomari käskee mennä ympäri, pitääkö sitä ympyrää kiertää NIIN KAUAN että tuomari käskee pysähtyä, vai vain yksi kierros ??
yksi pikku kysymys seuraamisesta
4
288
Vastaukset
- hoddeer
kauan kunnes tuomari näyttää pysähtymiskäskyn, joten kannattaa aina sivusilmällä vilkuilla tuomaria jos on itse etummaisena tai edellään kulkevaa.
- fvdacre
Minä olen aina mennyt yhden ja kaikki muutkin omassa luokassani ja olen kuitenkin useamman kerran jo käynyt. Jos koira hyppii ja muuta eli tuomari ei näe, niin silloin voit itsekkin olettaa, että pyytänee uusiksi ja katseoa sivusilmällä sitä ajatellen, mutta jos juoksee ok, niin kyllä normaalisti riittää.
- titii
Kyllä se tuomari pyytää uudestaan, jos on tarvetta.
- viisastelija
kun yleensä olen mennyt yhden (mätsäreissä vain olen käynyt) , mutta kerran kun menin kierroksen ja sitten pysähdyin niin tuomari sanoi että niin kauan kierretään kunnes käsken pysähtyä. jäin sitten mietityttämään ettei näyttelyssä mokailisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453683
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai723235Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303015Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632781En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142537- 252299
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?41790Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141728Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231647- 151376